Jump to content

Do mesiaca a do dňa


alamo

Recommended Posts

Vypadá to že "mojim" šéfom preplo..

Úmyselne vedú VW (aj nás subdodávateľov) do krachu..

Podľa všetkého chcú vydierať politikov "buďto zmeníte, energetickú politiku a emisné zákony.. alebo bude v EU, zo dňa na deň armáda nezamestnaných"

Asi ideme k fakt nechutnej kríze..

Link to comment
Share on other sites

Ha..

Dnes má prišiel majster, presviedčať aby som urobil nadčas..

Tak som sa ho opýtal.. "A naozaj tie autá ktoré vyrobíme idú do predaja, alebo niekde v Nemecku stoja na lúke bez možnosti ich legálne predať?"

A on začal kričať..

"Topia ich v mori!!! Topia ich v mori!!!"

Potom ma už iba z ďaleka obchádzal..

Link to comment
Share on other sites

Takto..

Prečítajte si napríklad tento článok..

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nepopularni-nazor-emisni-skandal-vw-je-mi-ukradeny-a-vam-muze-byt-tez/

Zákony.. Normy ktoré sú vyžadované, po osobných automobiloch, sú totálne nerealistické..

Nie je technicky možné, nijako reálne podľa nich postaviť auto ktoré by ich všetky dodržiavalo..

Dlhé roky sa hrala, falošná hra na "ekológiu", politici si schválili nejaké "prísnejšie" zákony na "ochranu prírody", šéfovia automobiliek nadšene prikívli "áno aj my chceme chrániť prírodu! naši inžinieri to dokážu!"..

Lenže tie testy ktoré to mali overiť, či sa zákony skutočne dodržujú.. Stáli za trt makový..

A tak sme teraz v situácii, keď ani jedno auto ktoré sa v EU vyrába, nejaký ten zákon nedodržuje..

"Pred pár dňami".. Nemecká polícia zatkla šéfa AUDI Ruperta Stadlera..

https://www.euro.cz/byznys/dieselgate-druhe-kolo-1411032

A všetci tý vysokopostavený, okravatený, draho platený MANAGORI európskych automobiliek..

Zrazu boli postavený pred fakt.. Že ich každého jedného.. Všetkých koľko ich len je, môže kedykoľvek kdekoľvek, zobrať polícia ako nejakého "Žida" Gestapo a strčiť za mreže.. Stačí na to len nejaký blbý článok v novinách, snaživý politik vyžadujúci dodržiavanie zákona, a nadšený prokurátor..

Aby sa skutočne dodržal zákon.. Bolo by treba, zo dňa na deň zatvoriť všetky automobilky koľko ich len v EU jest, zastaviť výrobu, a poslať ľudí bez práce a platu domov..

Uvidíme čo bude...

Link to comment
Share on other sites

Nuž, už vidím ako Fico vykrikuje, že závislosť slovenskej ekonomiky od automobilového priemyslu, je dôsledok Dzurindovej vlády.

Link to comment
Share on other sites

Nahlas to dnes povedal Osterloh..

http://m.haz.de/Nachrichten/Wirtschaft/Niedersachsen/VW-Betriebsrat-Osterloh-warnt-vor-schaerferen-Abgasgrenzwerten

Čo znamená ďalšie "čarovanie" s emisiami?

Potom môžete zabudnúť na automobilový priemysel.. (myslel iba priamo v Nemecku) Znamenalo by to stratu desiatok tisíc pracovných miest.. (priamo v Nemecku)

Link to comment
Share on other sites

carovne slovicko je tu flotila :),  pokial v PRIEMERE sa budu plnit ciele, tak to bude v sulade s cielami.     A to znamena viac  elektroaut.    A hadaj odkial ide tlak na emisie :),  spravna odpoved je nemecko.

A v skutocnosti to znamena ze na europsky trh sa takmer neda dovazat,   preto sa pridali aj francuzi.

Link to comment
Share on other sites

tyso

Elektromobily?

Aby to bolo v súlade so zákonom..

Musel by si k tej elektrine ktorú autom spotrebuješ.. Priradiť emisie ktoré boli vypustené keď sa tá elektrina vyrábala..

Výsledok je katastrofa..

Podľa zákona..

A už totálna katastrofa sú hybridy..

Tie majú pri meraní v prevádzke ešte väčšiu spotrebu a emisie ako klasický spaľovák..

Papierovo ich spotreba sedí len pri jednom jedinom cestovnom režime, keď sa ide cez mesto plné križovatiek a furt treba zastavovať a pohýnať, akonáhle vyjdeš na diaľnicu, už iba so sebou zbytočne vláčiš ťažkú batériu..

Link to comment
Share on other sites

Otázka už je iba to..

Kedy sa k tej lavíne oznámení o odstávkach výroby pridá aj VW Blava.. Slávny to "ekonomický motor" Slovenska..

A PCA Trnava a KIA Žilina taktiež..

A Jaguar pri Nitre som skoro zabudol..

 

tyso spomínal čarovné slovíčko "flotila" a jej priemer..

Problém je že deklarovanú spotrebu a teda ani emisie momentálne nedodržuje NIČ..

Takže ani nie je čím priemer vylepšiť..

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-berou-az-o-75-procent-vic-paliva-nez-vyrobci-tvrdi-nejvetsi-hrisnici-i-dusinove-prekvapi/

Auta berou až o 75 procent víc paliva, než mají.

Link to comment
Share on other sites

Čo sa týka toho paliva... Áno, auta by mali byť oveľa úspornejšie. Niekomu ale tento stav evidentne vyhovuje, aby úsporné neboli.

Link to comment
Share on other sites

Sniper

Mali by byť.. To by bolo pekné..

Bohužiaľ spaľovák nie je perpetum mobile..

Fyzika a chémia sa riadia "prírodnými zákonmi" a nie "EU" normami..

Link to comment
Share on other sites

práve som čítala článok o tom, že na Slovensku sú aktuálne 4 automobilky,

k tomu samozrejme nespočetne dodávacích firiem väčších menších,

 

ale momentálne špekuľuje o príchode na Slovensko aj BMW a jeho minimálne päť dodávateľov...

 

https://ekonomika.sme.sk/c/20863072/rokoval-o-prichode-peugeotu-lokalita-pre-francuzov-sa-hladala-dlho.html?ref=trz

Link to comment
Share on other sites

game tie švihnuté plány, sa zrodily ešte pred tým ako Stadlera "vzali jak Žida gestapo"..

Teraz už sú pasé..

Inak bola by to fakt sranda, keby sa na Slovensko odsťahovali všetky továrne na "rakovinotvorné smrtibúdky na kolesách"

Vyrábali by sme tu v krajine, ktorá patrí do EÚ, a platí sa tu eurom.. Za platy ako s "tretieho sveta", z ktorých by sme platili hovadské dane. Niečo čo by sa v EÚ vôbec nedalo legálne predať, a všetko by sa to muselo predávať mimo EÚ..

Absurdné..

Link to comment
Share on other sites

Vždy do teraz. Každý rok pred letnou dovolenku. Konal sa v tej našej subdodávateľskej firme, podnikový míting.

"Úžasné" naparovanie managorov pred zamestnancami. Premietacie plátno, projektor, mikrofón, reproduktory.

A dosiahli sme taký a hentaký pokrok, nabrali sme veľa nových projektov. V týchto a hentakých oblastiach musíme zlepšiť kvalitu a ďalej znižovať "scrap".

Neustále zlepšujeme mzdové podmienky (trt makový)..

 

Tento rok sa nijaký míting.. Jednoducho nekonal..

Link to comment
Share on other sites

alamo,  to je kolkata katastroficka predpoved ? 

Este raz a pomaly :     Zakladny fundament je ponuka  a dopyt.    Ak  nie je dramaticky rast ponuky ani dramaticky pokles dopytu tak ide o neprijemnosti ale nie katastrofy.    Neviem co presne robis a moze sa teda stat ze ta nejaka neprijemnost postihne.     Klesa dopyt po diesloch, ale rastie v inych segmentoch.    VW vdaka pokutam ma menej penazi v case kedy by potreboval investovat do zmeny.   Ale nic nenaznacuje katastrofu ak tvrdis

Link to comment
Share on other sites

tyso

Momentálne je základným fundamentom "socialistické plánovanie", ktoré na ponuku a dopyt zvysoka kašle..

Teraz si vyskúšame kam "socialistické plánovanie" vedie, a ak sa všetci nespamätajú a nad touto "drobnou" ukážkou sa nezamyslia, aj EÚ pôjde smerom k Venezuelskému ekonomickému "zázraku".

Link to comment
Share on other sites

jasne,  a to bude pred tym ako zomrieme na ebolu alebo az po rozpade EU ?  To len tak namatkou tvoje katastrofy co sa uz mali udiat.

 

A co presne chapes pod socialistickym planovanim ? :)  To ze sa planuje na trochu dlhsie obdobie ako mesiac ?  No, chvilu trva postavit zavod,  aj jeho zavretie.   Ma to teda istu zotrvacnost. Ale co to ma spolocne s Venezuelou ? 

Link to comment
Share on other sites

Aká katastrofa?

Nijaká katastrofa...

Akurát ten "naratív", bájka o tom že prechod na "zelenú trvalo udržateľnú ekonomiku" zaplatia korporácie a "bohatý", kdežto "proletariát" bude cítiť iba zlepšenie, dostane fakt na frak..

Link to comment
Share on other sites

alamo,  to je tvoj narativ :),    ja som pocul len ten ze prechod na zelenu ekonomiku nie je taky drahy :) a ze sme natolko bohaty ze si ho mozeme dovolit. S dodatkom ze tym zaroven ziskame technologicky naskok co nam pomoze udrzat konkurencie schopnost.

A ciastocne to funguje,  vidis ze prechod na elektrinu sa deje vsade vo svete,   aj ludia v amerike maju pocit ze za zelene auta si vedia priplatit. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Additional information you can see at Privacy Policy