member2793 Zverejnené Marec 12 Zdieľať Zverejnené Marec 12 vyrábame aj v Číne - zrejme si nečítal poriadne: pred 20 hodinami, clovek2 pridal: dokým sa pred rokmi nerozbehla čínska pobočka firmy. a aj v Indii, vlani sme mali na návšteve indických kolegov ... v Európe máme okrem SK ešte ďalšie dva výrobné závody. stačí taká odpoveď? naše zariadenia boli nainštalované aj tu, a kvôli tomu firma nepresúvala výrobu k protinožcom. , Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Sniper Zverejnené Marec 12 Zdieľať Zverejnené Marec 12 To že vyrábate aj v Číne nijako neneguje moju úvahu, prečo vedenie neuvažuje nad presunom do Indie alebo Číny. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
member2793 Zverejnené Marec 12 Zdieľať Zverejnené Marec 12 OK, rozpíšem to teda podrobnejšie - svet majú firmy ako je naša rozdelený na regióny, zhruba to kopíruje na rozdelenie regiónov podľa ITU, ale len zhruba. jednotlivé regióny sa líšia technickými normami aj požiadavkami zákazníkov. svoju úlohu hrá samozrejme aj logistika. takže: India sa sústreďuje predovšetkým na výrobu pre svoj vlastný trh /obrovský/. Čína obsluhuje prevažne Pacifický región, okrem Austrálie a Nového Zélandu, tam dodávame my, práve pre príbuznosť technických noriem, aj keď geograficky im je bližšie Čína. Americká pobočka obsluhuje obidve Ameriky /až na nejaké výnimky, napr. už spomenutá Kostarika pred rokmi/ Európske závody zásobujú samozrejme Európsky, Africký a Blízkovýchodný trh - kvôli logistike, tech. normám, ale aj napríklad kvôli tomu, že keď si zákazník zaplatí tzv. zákaznícky test, pri ktorom sa za jeho prítomnosti predvádza funkčnosť zariadenia, a toho že spĺňa deklarované parametre, tak je mu jednoduchšie pricestovať napríklad z Alžírska sem ako do Číny. ak by sa všetka výroba sústredila len do čínskych závodov, reálne by im vo výrobe vznikal chaos, a mohlo by sa stať, že do Švajčiarska by došlo zariadenie s farebným značením živých častí podľa čínskej normy, a do Kórey s americkým či európskym značením. tiež by sa neúmerne natiahli dopravné trasy a tým pádom aj dodacie časy - keď zákazník požaduje dodanie na konkrétny dátum, tak sa dátum musí dodržať bez ohľadu na to, že potom jednotka stojí niekde v hangáre aj pol roka než sa nainštaluje. nikto nebude riskovať penále len pretože sa loď zdržala niekde v Sueze - to nie je ako keď nakupuješ z Aliexpresu, a už dopredu rátaš s dodacím časom +/- XY týždňov. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Odporúčané príspevky
Vytvorte si účet alebo sa prihláste, aby ste mohli písať príspevky
Ak chcete odoslať príspevok, musíte byť členom
Vytvoriť konto
Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!
Zaregistrovať si nové kontoPrihlásiť sa
Máte už konto? Prihláste sa tu.
Prihlásiť sa teraz