alamo Zverejnené 16. December, 2018 Autor Zdieľať Zverejnené 16. December, 2018 Sa to vlečie pomalšie ako som čakal..Ale postupuje to..:( http://www.autoforum.cz/zajimavosti/prodeje-aut-v-evrope-klesaji-uz-treti-mesic-v-rade-tvrde-na-to-muzeme-doplatit-i-my/ Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Vilma Flinstonova Zverejnené 16. December, 2018 Zdieľať Zverejnené 16. December, 2018 z áut sa nenajeme, keby k dačomu došlo. najedli by sme sa, mať stáda hoviadok, oviec, hydinárne, masokombináty ako sme mali, a mať polia s krumplami, repou, obilím a sady s ovocím, ktoré niekto aj oberá a stará sa o ne. Vidím to tak, a pre mňa mi tu nadávajte koľko len sa komu zachce, že počiatky sú v rozpredaní národného majetku a jeho následné ničenie za účelom obohatenia pár jednotlivcov, zahraničných i našich. A v likvidácii našej výroby namiesto jej zmodernizovania a zveľadenia, naša úplná závislosť vo všetkom sa niekomu setsakra hodila. 2 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 29. Január, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 29. Január, 2019 https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/industry/volkswagen-to-cut-staff-in-slovakia-for-first-time-in-a-decade/67735508Volkswagen znížil počet zamestnancov na Slovensku po prvýkrát za desať rokov Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 8. Február, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 8. Február, 2019 https://www.aktuality.sk/clanok/665589/v-bratislavskom-zavode-vw-moze-prist-o-pracu-az-3-tisic-ludi/V bratislavskom závode VW môže prísť o prácu až 3-tisíc ľudí Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
game Zverejnené 8. Február, 2019 Zdieľať Zverejnené 8. Február, 2019 vytiahli to trochu ďalej než do mesiaca, v tom článku nie sú úplne pesimisti, riešenie nenahradzovať prirodzenú fluktuáciu je len jedno z riešení...tá tisícku ľudí, ktorú tam spomínajú, bola odídená, alebo patria k fluktuácii či ako odišli? Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 8. Február, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 8. Február, 2019 Tá prvá tisícka, má byť "normálna fluktuácia" čo odídu sami a zastavený nábor nových zamestnancov. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 1. Marec, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 1. Marec, 2019 Zdá sa, že politikom to už konečne docvaklo.. Keď spravíte z roboša nezamestnaneného, žiadne dane s neho nevytrasiete.. https://auto.pravda.sk/doprava/clanok/503710-nemecko-da-mozno-dieselom-zelenu-chce-zrusit-zakazy/ Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 25. Apríl, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 25. Apríl, 2019 Mňa s nich fakt drbne.. http://www.autoforum.cz/predstaveni/pro-vw-budou-elektromobily-pohromou-rika-ze-na-kazdem-prodela-77-tisic-kc/Pro VW budou elektromobily pohromou, říká, že na každém prodělá 77 tisíc Kč Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 4. Október, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 4. Október, 2019 Kolaps je nejspíš tady, prodeje nových aut v USA se dramaticky propadajíhttp://www.autoforum.cz/zajimavosti/prodeje-novych-aut-v-usa-se-dramaticky-propadly-kolaps-ze-nejspise-tady Vzhľadom na to že nadšenci kupujúci elektoautá, svoje peniaze stále zarábajú v ekonomike ktorú zasiahne recesia a kríza, neskôr poklesnú aj predaje elektroáut. 1 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
game Zverejnené 4. Október, 2019 Zdieľať Zverejnené 4. Október, 2019 celá naša ekonomika až na výnimky je postavená na autopriemysle... píše sa tu o tom dosť dávno, že to je choré. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 5. Október, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 5. Október, 2019 Nejak sa do vydávania depresivnych článkov zažrali. http://www.autoforum.cz/predstaveni/kolaps-trhu-s-auty-v-usa-je-fakt-slabsi-znacky-v-srpnu-klesaly-az-o-43-9-procenta/Kolaps trhu s auty v USA je fakt, slabší značky v srpnu klesaly až o 44 procent Nebude to len novými emisnými predpismi a obchodnými vojnami, ľuďia proste cítia že budú mať hlbšie do vrecka, tak obmedzujú výdavky a nenakupujú. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
game Zverejnené 5. Október, 2019 Zdieľať Zverejnené 5. Október, 2019 to som čítala v jednych našich novinách už pred polrokom... doslova - pamätám si nadpis: v očakávaní krízy ľudia nakupujú menej a opatrnejšie.písala to Pravda.všade inde zostalo ticho, len semtam článok o tom, že byty sú stále drahé a ešte ich cena nekulminuje, a ľudia ich aj tak kupujú ako cukor.dopadneme ako Detriot, a stiahne to so sebou hodne iných povolaní... aj v 2008 sa to stalo, a bolo to pre niektoré povolania dosť desivé. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 14. Október, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 14. Október, 2019 gameStav sa že naši politici budú tvrdiť že oni za to predsa nemôžu, lebo to čo sa deje vo svete nijako nemožno ovplyvniť.. No ale kto rozhodol o tom, že bude naša ekonomika tak závislá na exporte a dianí aj na opačnej strane sveta? Veľa s tých áut čo sme vyrobili kúpili Číňania, a mali ich kúpiť ešte viac, teda bolo to v pláne. Lebo Čína rastie, Čína je obrovský trh a má "divoký socialistický kapitalizmus" atď. Bohužiaľ nejak sa socialisickému plánovaniu prestáva dariť aj v Číne.A teraz to tam padá do.. hĺbky.. A aká bude hlboká ešte len uvidíme.http://www.autoforum.cz/predstaveni/ford-ztraci-pudu-pod-nohama-jeho-prodeje-v-cine-padly-z-1-milionu-za-rok-skor-k-nule/Ford ztrácí půdu pod nohama, jeho prodeje v Číně padly z 1 milionu za rok skoro k nule(a to cítia aj naše automobilky)http://www.autoforum.cz/predstaveni/nejvetsi-cinska-automobilka-pada-ke-dnu-posledni-novinka-poukazuje-na-vaznost-situace/Největší čínská automobilka padá ke dnu, poslední novinka ukazuje vážnost situaceAj v Číne radšej ako na výdavky "ľud", strana aj firmy, radšej sa snažia tlačiť peniaze "pod matrac", teda keď ich majú, keď ich nemajú tak aspoň nejaké zohnať.. a možno nakoniec aj zaplatiť nejaké tie dlhy, v prípade že je "exekútor" naozaj otravný.. 1 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
member2793 Zverejnené 14. Október, 2019 Zdieľať Zverejnené 14. Október, 2019 nuž alamo, keď už linkuješ autoforum, zaujal ma tam iný článok Nástup nových regulací nebude zase tak překotný, takže nečekejme, že někdo 1. ledna 2020 začne mávat bílou vlajkou, pro některé firmy ale skutečně může jít o neřešitelný problém. Do pěti let očekávají bankroty analytici i někteří manažeři z automobilového průmyslu a jednou z nejvíce zasažených zemí má být Německo.Jedna ze světových automobilových velmocí v čele s obřím koncernem VW se sice na novou éru připravuje, ani její elektromobil ID.3 ale nemusí být řešením ničeho. Právě na jeho představení se přišla s úsměvem podívat německá kancléřka Angela Merkel a obavy, které se nad letošním Frankfurtem vznášejí, se pokusila rozptýlit docela bizarním prohlášením.Vědoma si hrozících problémů konstatovala, že vláda je připravena automobilovým firmám v problémech pomoci. Konkrétní nástroje neupřesnila, očekávejme ale něco jako bezúročné půjčky či jistá daňová opatření, které by firmám usnadnily dýchání. To zní jako prima věc, ale jen do chvíle, než si uvědomíme, že to byla ta samá Angela Merkel, která jim dýchání znesnadila.Působí naprosto absurdně, aby někdo nejprve někomu zasadil možná smrtící ránu a pak se mu pokoušet pomoci na nohy, ale ono to tak nesmyslné být nemusí. Pakliže tu jde o moc, fungovat to bude skvěle - automobilky budou muset ještě více dělat to, co si přeje někdo jiný. Nakonec i další slova Angely Merkel snaze manipulovat okolí více než nasvědčují: „Chceme nasměrovat chování lidí určitým směrem,” řekla ve Frankfurtu. Tak... děkujeme pěkně. Ale možná bychom se raději rozhodli sami podle toho, co skutečně vyhovuje našim potřebám našich životů.http://www.autoforum.cz/zajimavosti/evropa-je-na-tom-opravdu-mizerne-angela-merkel-slibuje-pomoc-firmam-ktere-sama-potapi/jak riť na šerbel na to pasuje výrok : „Pohľad vlády na ekonomiku možno zhrnúť do pár krátkych fáz: Keď sa to hýbe, zdaníme to. Ak sa to stále hýbe, zavedieme na to rôzne regulácie. Ak sa to prestane hýbať, začneme to dotovať.“ — Ronald ReaganZdroj: https://citaty-slavnych.sk/citaty/53062-ronald-reagan-pohlad-vlady-na-ekonomiku-mozno-zhrnut-do-par-krat/ na druhej strane, má to aj svoje pozitíva ... toto vlastne vyvracia všetky konšpiračné teórie o tom, že europapalášov ovláda niekto z pozadia, lebo ten niekto by na tom musel nejakým spôsobom profitovať. v reále to vyzerá, že európe šéfuje banda diletantov a narcisov zahľadených do svojej neomylnosti, ktorých chápanie nejakej kauzality je na úrovni sfetovaného mloka :zubiska: 2 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 15. Október, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 15. Október, 2019 @clovek2 Áno je to fakt ako "Válka s mloky"(inak tá knižka od Čapka fakt stojí za prečítanie) Tak včera som bol po dvoch mesiacoch maródky (posunutá platnička..) v robote.A bol to fakt des a bes, linka zredukovaná o jednu pozíciu, čas na pracovný úkon natiahnutý zo 45 sekúnd na osemdesiat. Piatky sa nerobia, proste pracuje sa štyri dni v týždni a keďže sme JITka, znamená to že v piatok stojí aj VW a všetci ostatný. Výroba klesla ako kameň do vody. Začína sa hovoriť o tom, že sa prejde na dvojsmenku. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Sniper Zverejnené 15. Október, 2019 Zdieľať Zverejnené 15. Október, 2019 Tie zmeny a regulácie budú potrebné. Motory áut sa od svojho vzniku prakticky nezmenili, pracujú na rovnakom princípe. Nastal čas na zmenu. A práve tej sa boja teroristické štáty v okolí Perzského zálivu vyvážajúce ropu, ak by sa automobilový priemysel úplne odklonil od fosílnych palív, pre ich ekonomiky by to bolo zničujúce. Nastal čas ukázať teroristom že nie oni budú diktovať čo sa má kde vyrábať. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 15. Október, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 15. Október, 2019 SniperTo znie dobre. Akurát že "žrať budeme trávu". Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tyso Zverejnené 15. Október, 2019 Zdieľať Zverejnené 15. Október, 2019 alamo, trochu realizmu. Ako sa meni skutocny dopyt po autach ? Pretoze to ostatne moze prerozdelit trh, mozu niektore automobilky skrachovat a ine zarobit. A dopyt po autach sa meni vdaka ocakavaniu krizy a nie koli regulaciam. Regulacie maju iny dopad, zakaznici dostanu auto ktore je ekologickejsie a drahsie ako to co by si kupili za inych okolnosti. Z pohladu volicov v EU to nie je vsak jasne ci to podporuju alebo nie, zda sa vsak ze to ma dost velku podporu. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
member2793 Zverejnené 15. Október, 2019 Zdieľať Zverejnené 15. Október, 2019 @ Axel - spaľovacie motory síce pracujú stále na rovnakom princípe, ale za 120 rokov ich praktického využívania prešli obrovským vývojom čo sa výkonu, spotreby aj emisií týka, a rovnocenná náhrada elektromobilmi /dojazd, rýchlosť doplnenia energie, ale aj bezpečnosť/ tak skoro nebude, ak teda vôbec. a to ani nehovorím, že elektromobil, ako náhrada klasického auta, je z pohľadu ekológie prinajmenšom sporná... @ tyso - nie je síce jasné, či to voliči podporujú, ale zdá sa, že trh /zákazníci/ v tom majú celkom jasno, preto tá panika šéfov automobiliek. predpísané flotilové emisie predpokladajú určitý podiel počtu predaných áut s el. pohonom, ale ako sa ukazuje, zákazníci ani zďaleka nemajú taký záujem, ktorý by mohol tie emisné limity naplniť - ako sa vyjadril nejaký manažér z ktorejsi automobilky: "Nemôžeme zákazníka nútiť aby si kúpil to čo nechce" ... to myslím hovorí za všetko. a o tom, že trh v tom má jasno si dáme aj nejaký ten citát: což jen zintenzivňuje oddalování charakteru nových vozů od představ části zákazníků. To známe hlavně v Evropě, kde existuje spousta lidí netoužících třeba po tříválcové Fabii, raději si nechají tu čtyřválcovou, kterou mají, déle než plánovali.Když si k tomu připočteme, že i tento faktor dále podpoří tlak zejména EU na rozvoj elektrické mobility, což z trhu nových aut vyžene další zákazníky směrem k ojetinám a donutí další majitele neprodávat své současné vozy, skutečně nelze očekávat, že by ojetiny mohly kdy zlevnit. V případě evropského kontinentu se tak předpokládá, že se za pár let dočkáme nejstaršího vozového parku v moderní historii, což zcela jistě nejde ruku v ruce s touhami politiků po stále bezpečnějších a „zelenějších” autech. Pochybujeme ale, že si kvůli tomu někdy přiznají, že na začátku kolotoče vedoucího k tomuto výsledku stáli často i oni sami...http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ceny-ojetych-aut-raketove-rostou-trikrat-vice-nez-u-tech-novych-a-lepe-uz-nebude/čiže nezanedbateľný podiel zákazníkov si radšej kúpi jazdenku s ešte poctivo skonštruovaným motorom, ako absurdným emisným normám prispôsobený oturbený trojvalcový zgrc, ktorý už po štyroch či piatich rokoch používania má problém prejsť emisnou kontrolou, či nebodaj elektromobil... Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tyso Zverejnené 16. Október, 2019 Zdieľať Zverejnené 16. Október, 2019 to by chcelo skutocne udaje, nie krcmove reci. Cim nechcem povedat ze to nie je ciastocne pravda, ale ked sa v cine predava cez milion elektromobilov, tak to nebude tak zufale ani v EU. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 3. November, 2019 Autor Zdieľať Zverejnené 3. November, 2019 to by chcelo skutocne udaje, nie krcmove reci. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ctyrlety-evropsky-boj-proti-dieselum-se-uz-obratil-proti-jeho-strujcum/Čtyřletý evropský boj proti dieselům už se obrátil proti jeho strůjcůmChtěli automobilismus ohleduplnější k přírodě a jednom aspektu možná uspěli, v jiném ale dosáhli pravého opaku. Loňské průměrné emise CO2 u aut byly v Evropě nejvyšší od roku 2014 a poprvé po 12 letech výrazně vzrostly. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 7. Február, 2020 Autor Zdieľať Zverejnené 7. Február, 2020 Ó "automotive".Začíname sa dostávať na predné stránky novín.Zasiahol nás "vírus".https://amp.cnn.com/cnn/2020/02/06/business/global-autos-coronavirus-china/index.htmlhttps://www.autoblog.com/amp/2020/02/07/toyota-keeping-china-plants-closed/?guccounter=1 1 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 10. Február, 2020 Autor Zdieľať Zverejnené 10. Február, 2020 https://m.investing.com/news/stock-market-news/nightmare-for-global-tech-virus-fallout-is-just-beginning-2080310Neviem ako si tam ten "návrat do práce" predstavujú.. Ľudia nie sú roboti, za osemhodinovú alebo dokonca dvanásťhodinovú šichtu, si tú masku a rukavice alebo dokonca "skafander" musíte dať dole aby ste niečo zjedli napili sa a šli na záchod..Potom idete na ubytovňu.. A na ubytovni.. Hmm.. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
alamo Zverejnené 29. Február, 2020 Autor Zdieľať Zverejnené 29. Február, 2020 V pondelok sa asi začne "masaker".https://www.autoforum.cz/predstaveni/automobilkam-dochazi-dily-jejich-vyroba-se-muze-rozsypat-v-radu-dnu/Automobilkám dochází díly, jejich fungování se může rozsypat v řádu dnů Automobilky už v tuto chvíli záplatují výpadky dodávek dílu neuvěřitelně kreativními opatřeními, to je ale to poslední, co ještě mohou dělat. Pokud bude současná situace trvat déle, jejich výroba se sesype jako domeček z karet. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
slimak Zverejnené 29. Február, 2020 Zdieľať Zverejnené 29. Február, 2020 To vypravej mojej svokre. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Odporúčané príspevky
Vytvorte si účet alebo sa prihláste, aby ste mohli písať príspevky
Ak chcete odoslať príspevok, musíte byť členom
Vytvoriť konto
Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!
Zaregistrovať si nové kontoPrihlásiť sa
Máte už konto? Prihláste sa tu.
Prihlásiť sa teraz