Mgr. L.E.G. von Trips Posted June 18, 2006 Posted June 18, 2006 Jednoducho povedané : Čo ste vyštudovali a kde, a prípadne čo študujete a kde? ako zvycajne, naliehavo ziadam vsetkych prispievajucich, aby sa uistili o tom, ze zanechali v teme pisomny zaznam o svojom hlasovani. pocet hlasovani a pocet prispevkov musia byt v rovnosti.
nutrinka Posted June 18, 2006 Posted June 18, 2006 základné... práve študujem na Gymnáziu v Partizánskom, 1999-2007
Mgr. L.E.G. von Trips Posted June 18, 2006 Author Posted June 18, 2006 STREDNE GYMNAZIALNE Gymnasium Ivana Horvatha v Bratislave Fakulta Managementu, Univerzita Komenskeho / Management
Sniper Posted June 18, 2006 Posted June 18, 2006 Stredné, SPŠ elektro (zmaturoval som s vyznamenaním, to bolo jediný krát v živote čo som mal na vysvedčení "prospel s vyznamenaním" :lol: ). V súčasnosti chodím na jazykovú školu (na jeseň budem tretiak - anglina). A ak bude všetko OK, tak si o rok dám prihlášku na politológiu - externe. V súčasnosti, aj keď je to mimo vzdelania, sa snažím vŕtať do php a mysql, čo by mohlo v budúcnosti priniesť menšie výhody :)
Ignatius Posted June 18, 2006 Posted June 18, 2006 Pred mesiacom som zmaturoval na Gymnáziu Jána Hollého v Trnave...
Ajk Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 zatial stredoskolske(Gymnazium Alberta Einsteina v BA petrzalke) a od oktobra makam na bakalarskom(Prirodovedecka fakulta UK v BA - Geografia, rozvoj regionov a europska integracia)
nutrinka Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 to som tu jediné šteňa, čo ešte ani strednú nemá? :lol: ľudia neštvite ma
Nokia Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 decko :) :) uspesne zmaturovany na sps elektrotechnicka, odbor pocitacove systemymomentalne koncim druhy rocnik na fakulte hospodarskej informatiky na EUBA :lol:
tomassi Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 Stredoškolské(Gymnázium Partizánske) momentálneTrnavská Univerzita v Trnave, Filozofická Fakulta, Sociológiaod októbra budem druhák