Skočiť na obsah

AW Aftermath 2006 Beta


Sniper

Odporúčané príspevky

  • Odpovedí 53
  • Vytvorené
  • Posledná odpoveď

Top prispievatelia v tejto téme

  • Sniper

    31

  • VERTi60

    16

  • Rider

    4

  • Ignatius

    3

Top prispievatelia v tejto téme

Budem písať príspevky ako jednotlivé pripomieknky k misiám, aby bolo možné na ne reagovať. :)

Poznámka: testujem na obtiažnosti MEDIUM

 

1. misia: The War Continues:

 

V misii je málo podporných stíhačov na útok, preto letka alfa musí napriek útoku na HLD ešte eliminovať nepriateľských stíhačov.

 

Ak by sa letka alfa venovala čisto bombardovaniu HLD, podporné letky beta a gamma budú čoskoro zničené a s narastajúcim počtom nepriateských fighterov sa situácia vyhrotí ku katastrofe (skoro vždy rovnaký výsledok - malá podpora pre bombardéry alfa spôsobí ich skorí zánik pred zničením HLD).

 

Návrhy na zmenu:

 

-letka alfa bude mať hlavnú úlohu eliminovať stíhače miesto bombardovania HLD

 

-letka alfa bude mať k dispozícii rezervy stíhačov na ochranu

 

-v boji budú nasadené bojové lode GTC, ktoré budú mať k dispozícii synaptické bomby a budú nasadené na boj alebo na ochranu GD bastiona

 

-znížíť počet nepriateľských stíhačov

 

Táto misia ako prvá by nemala byť komplikovaná ani nepredvídateľná, odporúčam prijať jednu z alternatív.

Iné pripomienky zatiaľ nemám, páči sa mi ako sa HLD pekne čelne obráti (síce trochu krivo :lol: )

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

cool :) takže poporiadku:

 

Budem písať príspevky ako jednotlivé pripomienky k misiám, aby bolo možné na ne reagovať.

Poznámka: testujem na obtiažnosti MEDIUM

to je dobrý nápad

 

V misii je málo podporných stíhačov na útok, preto letka alfa musí napriek útoku na HLD ešte eliminovať nepriateľských stíhačov.

 

Ak by sa letka alfa venovala čisto bombardovaniu HLD, podporné letky beta a gamma budú čoskoro zničené a s narastajúcim počtom nepriateských fighterov sa situácia vyhrotí ku katastrofe (skoro vždy rovnaký výsledok - malá podpora pre bombardéry alfa spôsobí ich skorí zánik pred zničením HLD).

Počas letu k HLD budeš musieť pravdepodobne zničiť zopár Horusov, potom keď budeš mať cestu voľnú zhoď 2 Harbingre na zbraňový subsystém HLD. Tým oslabíš jeho palebnú silu a ostatným bombardérom umožníš zhodiť bomby. Ty sa potom sústreď na ničenie stíhačov za asistencie Bety a raz za čas zhoď nejakú tú bombu. Gammu nechať chrániť Bastion.

 

-letka alfa bude mať hlavnú úlohu eliminovať stíhače miesto bombardovania HLD

skôr preferujem to, že plnenie hlavných primárnych úloh musíš splniť ty, nakoniec ľudská AI je lepšia ako umelá, tvojich wingmanov skôr zostrelia ako teba a kto by potom bombardoval? :lol:

 

-v boji budú nasadené bojové lode GTC, ktoré budú mať k dispozícii synaptické bomby a budú nasadené na boj alebo na ochranu GD bastiona

možno nejaký GTC by sa tam hodil... na konci zostane dosť Vasudanov ktorých bude dobré zostreliť.

 

Táto misia ako prvá by nemala byť komplikovaná ani nepredvídateľná, odporúčam prijať jednu z alternatív.

mám podobný názor, ale bral som to ako priame pokračovanie predposlednej misie z CFS :)

 

Dobre testujte ďalej.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Ďalšia séria misií je celkom vyladená, detaily spomeniem naraz:

 

 

2. misia: Last Fortess

 

Dobre vyladená, priebeh misie je celkom dynamický, ale príliš pretiahnutý. Za zachránenie stanice a GD Wirtamena by to chcelo udeliť metál.

 

 

3. misia: The Trap

 

Nezistil som väčšie nedostatky, snáď len pre dramatickosť, keď sa SB Nephilmi stiahnu, blízko stanice by sa mohla vynoriť väčšia loď, napríklad shivanský krížnik s jednou či dvoma letkami naraz (tak by hláška "Its a trap! We have been set up" mala zmysel). Aby to ale nenarušilo vyladenie, mohlo by sa to poistiť posilami - letkou herkulov v zálohe na zavolanie.

 

 

4. misia: Unexpected Help

 

Názov je výstižný, lebo som spočiatku nepochopil útok HoL na SD Gorgon. No však nech si to vyriešia aj sami. Ako správny muž činu som nechal svojich ničiť primárny cieľ a až pri zvyšných 4 % som ako správny veliteľ letku rozpustil a sebe pripočítal kill reward. :)

K prvej časti nemám námietky.

 

Táto misia by potrebovala doladiť:

Druhá časť je trochu hustá. Viac sa pilot bráni a schováva pri umierajúcej stanici (s dobrým synaptickým obranným mechanizmom) ako útočí, v podstate ani o nič nejde. Veľké množstvo nepriateľských stíhačov v poslednej fáze v podstate ani nedáva na výber.

 

Návrhy na zmenu:

 

- viac spriatelených letiek na podporu (aspoň niečo do letky alfa)

 

- záchranné moduly by mali byť monitorované, aj keď neboli nikdy napadnuté

 

:lol: - po odchode GTD Wirtanena by bolo fajn autorizovať pilota na návratový skok! Nepriateľov ostane vždy po jeho odchode veľa a keď hráč náhodou uniká paľbe dvom pozostalým HoL letkám, ostávaním v systéme a čakaním na autorizáciu sa to nikdy dobre neskončí.

 

 

GTD WIRTANEN

 

Veľmi dobrá práca pri realizovaní ďalšieho vývoja príbehu. Nepotrebovali by ste nadabovať briefingy? Aj by som chcel skúsiť. Do príbehu nechcem zasahovať, páči sa mi ako je zostavený, sem-tam by len bolo treba naformulovať niektoré vety iným spôsobom, aby zneli vierohodnejšie. Nasledujúce misie budem hodnotiť jednotlivo, tie, kde nie je čo povedať alebo nič vhodné za zmienku nenájdem, preskočím.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Dobre vyladená, priebeh misie je celkom dynamický, ale príliš pretiahnutý. Za zachránenie stanice a GD Wirtamena by to chcelo udeliť metál.

bude medajla :lol:

Nezistil som väčšie nedostatky, snáď len pre dramatickosť, keď sa SB Nephilmi stiahnu, blízko stanice by sa mohla vynoriť väčšia loď, napríklad shivanský krížnik s jednou či dvoma letkami naraz (tak by hláška "Its a trap! We have been set up" mala zmysel). Aby to ale nenarušilo vyladenie, mohlo by sa to poistiť posilami - letkou herkulov v zálohe na zavolanie.

dobrý nápad, poznačím si to do debilníka. Možno sa tam vynorí rovno Demon :)

Druhá časť je trochu hustá. Viac sa pilot bráni a schováva pri umierajúcej stanici (s dobrým synaptickým obranným mechanizmom) ako útočí, v podstate ani o nič nejde. Veľké množstvo nepriateľských stíhačov v poslednej fáze v podstate ani nedáva na výber.

možno sa budeš diviť, ale práve s touto misiou som mal najväčšie problémy ako ju vyladiť. Osobne sa musím priznať že ju nemám ani z dvoch tretín vyladenú tak ako by sa vyladiť hodila.

Je tam prakticky iba jedna úloha: zabezpečiť aby únikové moduly sa bezpečne dostali na palubu Wirtanena a ten sa potom zdekoval. Celá misia pôsobí dosť chaoticky, ale zase na druhej strane keďže ide o rýchlu evakuáciu tak je to aj dobré :)

Inak máš pravdu že je dosť hustá. Mňa tiež par krát zostrelili, ale aj také misie treba ;)

 

Návrhy na zmenu:

 

- viac spriatelených letiek na podporu (aspoň niečo do letky alfa)

 

- záchranné moduly by mali byť monitorované, aj keď neboli nikdy napadnuté

 

- po odchode GTD Wirtanena by bolo fajn autorizovať pilota na návratový skok! Nepriateľov ostane vždy po jeho odchode veľa a keď hráč náhodou uniká paľbe dvom pozostalým HoL letkám, ostávaním v systéme a čakaním na autorizáciu sa to nikdy dobre neskončí.

Do Alphy sa nedá nič dať, pretože to závisí od toho ako v prvej časti Alpha skončí. Ak ti v prvej časti zostrelia Alphu 2,3,4 tak v druhej budeš sám.

Moduly budú monitorované a bude aj autorizácia na opustenie oblasti.

 

Nepotrebovali by ste nadabovať briefingy? Aj by som chcel skúsiť. Do príbehu nechcem zasahovať, páči sa mi ako je zostavený, sem-tam by len bolo treba naformulovať niektoré vety iným spôsobom, aby zneli vierohodnejšie.

toto sa už plánuje veľmi dlho, ale skôr sa to nahovorí pre ďalšiu kampaň FreeSpace Universe (pre FS2). Trailer nájdeš v kategórii Downloads
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7. misia: Injure

 

 

Veľmi náročná misia na dokončenie. Shivanský krížnik je dosť ťažký oriešok s dobrou podporou shivanských letiek. Najlepšie výsledky som zaznamenal pri výbere GTB Atheny s arsenálom bômb Stiletto, ktorými sa SC odzbrojoval najefektívnejšie (ničiť a zároveň sa pred ním chrániť sa dá jedine pod trupom tesne pri jeho zbraňovom systéme - ktorý sa musí zničiť najskôr). Obe letky alfa i beta musia byť GTF herkulesy, lebo nepriateľská stíhacia presila s veľmi silným SC urobí s mojimi stíhačmi krátky proces. Zároveň treba myslieť na to, že krížnik treba zastaviť skôr, než opustí systém.

 

Začiatočné dog fighty sú príliš "tesné", najlepšia príležitosť zvýšiť si friendly fire rating. Z polovice prípadov sa stáva, že jeden alebo dvaja z letky neprežijú prvý dog fight.

 

Návrhy na zmenu:

 

- umožniť hráčovi vybrať si viac bômb stilleto alebo tsunami

 

- oslabiť SC aspoň zmenou jeho bojového arzenálu (vymeniť synaptické rakety)

 

- spomaliť rýchlosť SC, aby bola väčšia šanca na jeho odzbrojenie alebo odstavenie

 

- rozptýliť shivanské stíhače na začiatku, aby nezaútočili naraz

 

- doplniť posily, ktoré budú dostupné po zničení nepriateľskej letky / krížnika (pomoc dokončiť krížnik / ostávajúce stíhače).

 

Táto misia bola zatiaľ najťažšia, testoval som ju vo viacerých kombináciach (vždy na úrovni medium). Strategické použitie D-rakiet, ktoré na chvíľu odstavia krížnik sa spočiatku javilo ako dobrá taktika, ale zložité zameriavanie, krátky účinok a fakt, že je treba byť stále v pohybe pred synaptickými raketami a shivanskými stíhačmi robia tento postup hotovou nočnou morou. Navyše paľba s krížnika zastaví každý kaskadérsky kúsok. Odporúčam túto misiu zjednodušiť prijatím aspoň jednej zmeny, lebo niektorým hráčom sa bude javiť ako neprekonateľná.

 

Ešte poznámka:

Po zničení krížnika a zvyšku letky veliteľstvo oznámi, že priestor je zaistený, ale vaša letka bude s najväčšou pravdepodobnosťou zničená. Preto by bolo vhodné doplniť koniec, alebo po dokončení jednej z hlavných úloh - príchod vasudanských stíhačov, ktorí sa postarajú o zaistenie či prípadné dokončenie misie (dokonca je o nich zmienka aj v nasledujúcom command briefengu).

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

dobrý nápad, poznačím si to do debilníka. Možno sa tam vynorí rovno Demon :)

Neodporúčam, jedine len tak, že by prišiel jeden SD Demon z tých budúcich misií - len na skok, aby vyslal letky. ;) Ale dramatickosť by to zvýšilo poriadne. Možno ešte nejaký ten HoL krížnik...

 

Je tam prakticky iba jedna úloha: zabezpečiť aby únikové moduly sa bezpečne dostali na palubu Wirtanena a ten sa potom zdekoval. Celá misia pôsobí dosť chaoticky, ale zase na druhej strane keďže ide o rýchlu evakuáciu tak je to aj dobré ;)

Sledoval som priebeh evakuácie, modulov bolo veľmi veľa a pekne rýchlo to zamierili na záchranný GTD. Pri pokuse ich eskortovať som prakticky vôbec nemusel na nikoho útočiť, a tento postup spôsobil prakticky pohodovú misiu, ktorá sa dá zvládnuť i s dcérkou v náručí. :lol:

 

toto sa už plánuje veľmi dlho, ale skôr sa to nahovorí pre ďalšiu kampaň FreeSpace Universe (pre FS2). Trailer nájdeš v kategórii Downloads

Áno videl som trailer. Bude to kampaň či rovno datadisk? Pre CFS alebo FS2? Trailer ukazuje len ukážky z druhého dielu. V akom štádiu je momentálne tento projekt? Potrebujete ešte ďalších spolupracovníkov? Áno, priveľa otázok... = :)
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Zaujímavé, misiu Injure považujem za pomerne ľahkú ale možno je to tým že tvorca vždy svoje misie ovláda najlepšie.

OK ja som ju prešiel takto: Lode som si nechal také aké sú v Briefingu, Alpha - Ulysses, Beta - Hercules. Herculom som podával Hornety.

V misii zlikviduj čo najskôr eskort a dohliadni aby Beta (Herculovia) bezpečne dorazili ku krížniku. Nechaj ich útočiť na Lilit a zlikviduj zvyšných Shivanov. Potom sa vrhni na krížnik, mier najmä na zbraňový subsystém, misiu si uľahčíš aj tak keď Lilith zničíš motory. Ide to, ja to tak hrávam.

 

- doplniť posily, ktoré budú dostupné po zničení nepriateľskej letky / krížnika (pomoc dokončiť krížnik / ostávajúce stíhače).

ak by sa ti to zdalo stále ťažké, môžem pridať 2 bombardéry Medusa ako posily.

Po zničení krížnika a zvyšku letky veliteľstvo oznámi, že priestor je zaistený, ale vaša letka bude s najväčšou pravdepodobnosťou zničená.

to nevadí hlavne že budú zničení Shivani :lol:

Neodporúčam, jedine len tak, že by prišiel jeden SD Demon z tých budúcich misií - len na skok, aby vyslal letky.

môže byť. Bude to ten Demon, ktorý sa potom zničí v nasledujúcej missi.

Sledoval som priebeh evakuácie, modulov bolo veľmi veľa a pekne rýchlo to zamierili na záchranný GTD. Pri pokuse ich eskortovať som prakticky vôbec nemusel na nikoho útočiť

ano v tej misii ide iba o to aby sa tie moduly dostali na Wirtanen. Všetko ostatné je druhoradé. Stanica bude zničená tak či tak.

 

Áno videl som trailer. Bude to kampaň či rovno datadisk? Pre CFS alebo FS2? Trailer ukazuje len ukážky z druhého dielu. V akom štádiu je momentálne tento projekt? Potrebujete ešte ďalších spolupracovníkov? Áno, priveľa otázok...

Plánujem o FSU napísať preview, kde bude všetko do detailov popísané (niečo bolo aj na starom fóre ale ešte som nemal čas všetko prekopírovať sem).

Poviem len stručne

- začínalo to pod CFS, plánuje sa pod FS2 a možno to bude bežať pod FS2_Open (tzn. že to bude samostatná hra nezávislá od FS2)

- štádium je také že dáta sú z veľkej časti hotové, dosť mám aj z príbehu hotové, ale stále na tom pracujem.

Momentálne je to mierne pozastavené lebo administrácia fóra mi zaberá dosť času.

- spolupracovníci sa vždy hodia, najmä na vymyslenie dejových línií a tvorbu misií. Dáta netreba, to už mám skoro hotové

 

 

Čo sa týka Aftermathu:

Nepotrebovali by ste nadabovať briefingy? Aj by som chcel skúsiť.

Keď vyjde finálna verzia (tzn. že Briefingy budú kompletné) môžeš sa do toho pustiť:)

to isté sa plánuje aj pre FSU

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

hh, zajimave v te 7 misi sem vytuhl na par hodin a nemohl se hnout, ale pak sem se na.. a slo to :lol:

 

Ted sem zakysl v 10 misi pri obrane PVD Disprove tusim ze to je, ta mise je pro me neresitelna, sestreluju jich co se da, ale nepratel je podle me hafo :) a zachrana lodi pro me nepripada v uvahu

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Ano, je to ťažká misia, ja keď ju hrávam a ubránim Disprove aspoň na 10% tak to považujem za obrovský úspech. :lol:

 

Daj si nižšiu úroveň pre túto misiu, ja tú misiu editnem že znížim počet Shivanov. Je fakt trochu ťažká.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Momentálne je to mierne pozastavené lebo administrácia fóra mi zaberá dosť času.

Viem si predstaviť, je robím admina pre jedno IPB fórum, jedno PHP a ešte pre nshq (na báze e107). :lol:

 

- spolupracovníci sa vždy hodia, najmä na vymyslenie dejových línií a tvorbu misií. Dáta netreba, to už mám skoro hotové

Ako ďaleko je to s príbehom? Čo konkrétne treba dotiahnuť?

 

Keď vyjde finálna verzia (tzn. že Briefingy budú kompletné) môžeš sa do toho pustiť:)

to isté sa plánuje aj pre FSU

Hej len treba tým briefingom spraviť menšiu korekciu. :)
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10. misia: Heavy Assault

 

Skúšal som ju na mediume veľa krát, ale VD nikdy neprežije (aj keď zničím poslednú letku bombardérov s tým, že skoro nepustím ani jednu bombu do trupu VD, na konci mu ostane malé percento a zvyšné letky aj šteklením VD Disprove dorazia).

 

Návrhy na zmenu:

 

- dobrý návrh znížiť počet shivanov

 

- môže byť aj to, že príde nečakane GTD Wirtanen (prípadne niečo iné) s pomocnou letkou a krížnikom

 

- možno by bolo lepšie vymeniť GTF Apollo za GTF Valkyrie? Predsa len naháňanie bômb je práca pre rýchly stroj

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Ako ďaleko je to s príbehom? Čo konkrétne treba dotiahnuť?

Momentálne na to neviem odpovedať. Vždy sa nájde nejaká dejová línia, ktorá by sa dala zmeniť, alebo rozvinúť

 

Hej len treba tým briefingom spraviť menšiu korekciu.

akú korekciu?

 

- môže byť aj to, že príde nečakane GTD Wirtanen (prípadne niečo iné) s pomocnou letkou a krížnikom

OK, niečo tam pošlem, možno dva krížniky

 

- možno by bolo lepšie vymeniť GTF Apollo za GTF Valkyrie? Predsa len naháňanie bômb je práca pre rýchly stroj

uvidíme, nevylučujem túto možnosť
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Mno mozna by neuskodili dialogy mezi piloty, nejvic me to skalmalo v te misi jak HoL attackuje shivany a nikdo nepromluvi ani slovo, az debriefing neco odhali, mozna by neskodilo zvysit komunikaci mezi piloto popripadne mezi velenim

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

VERTi60 aj to bude

 

Rider možno si si všimol že všetká komunikácia je zostavená z dialógov z originálnej hry, nič tam nie je podopisované. Nie je problém spraviť komunikáciu medzi pilotmi, ale bude to iba text bez čítania slov.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

17. misia: Military Supplies

 

Ochrana zbraňových kontajnerov je veľmi náročná úloha, najmä keď prídu po ne shivanské transporty. Zastaviť štyri SFR Amodeusy v krátkom čase sa síce dá - ak ste si pred misiou nastavil D-rakety, ktoré sa hodia na dočasný discrupt (a s pomocou wingmanov sa lepšie ničia), lenže vo väčšine prípadov sa to nepodarí a jeden či dva kontajnery stratíte. V tom prípade misia zamrzne, ďalšie príkazy nedostanete a transport Omega nepríde. Ak Omega nakoniec príde, chýba monitoring transportov alebo kontajnerov. To sa práve hodí, lebo útokov bude požehnane veľa.

 

Návrhy na zmenu:

 

- autorizovať pilota na opustenie systému v prípade zlyhania, alebo poslať Omegu aj napriek tomu, že jeden či dva kontajnery zničia s tým, že debriefing spomenie čiastočné zlyhanie

 

- nastaviť monitoring kontajnerov / transportov Omega

 

 

18. misia: Double Strike

 

Secondary objective znie tak trochu divne: "Znič všetkých zvyšných shivanov nech už tu neotravujú".

Keď príde letka delta, ktorá operuje vasudanské bombardéry Amun, ozve sa za Delta 1 terranský pilot.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Military Supplies je dosť ťažká misia, dá sa prakticky prejsť jediným spôsobom:

 

Hneď na začiatku čo najrýchlejšie zlikvidovať shivanské stíhačky, a keď nákladné lode prídu do oblasti tak treba na ne sústrediť všetkú paľbu (aj v tom prípade keby tam ešte nejaké shivanske stíhačky lietali.)

 

Spravím tam však nejaké korekcie, ktoré by uľahčili misiu.

 

Double Strike

Secondary objective znie tak trochu divne: "Znič všetkých zvyšných shivanov nech už tu neotravujú".

čo sa ti nelúbi? :lol:

Keď príde letka delta, ktorá operuje vasudanské bombardéry Amun, ozve sa za Delta 1 terranský pilot.

je to možné, mrknem na to, inak neviem prečo, ale v tej misii som už mal niekoľko problémov s animáciami.
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 2 týždňami...

34. misia: Crying for Help

 

MISIU NIE JE MOŽNÉ DOKONČIŤ. Po návrate na GTD Wirtanen je dostupný len neúspešný briefing aj keď boli splnené všetky ciele misie, t.j. nebol zničený žiadny krížnik a všetky nepriateľské letky boli eliminované.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Je to divné, ale pozriem sa na to.

 

Otázka: počkáš pokým odletí aj Wirtanen?

 

Napíš mi ako si na tom s úlohami, ktoré ti označí ako za splnené, ktoré nie a ktoré ako nesplnené (failed).

 

Inak toto je jedna z misií ktoré som pridával medzi poslednými tak takýto bug je celkom možný.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Splnené su kľudne všeky ciele, no debriefing považuje misiu za neúspešnú - ako keby som stratil krížnik /"...neboli splnené všetky ciele..."/. V misii, keď odletí GTD Wirtanen, sa objaví správa v directives "return to wirtanen", ďalej sa nedeje nič takže buď nie je povolená autorizácia, alebo je zle nastavený letový plán či ciele misie.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Návštevník
Táto téma je teraz zamknutá pre ďalšie odpovede.

×
×
  • Vytvoriť nové...

Dôležitá informácia

Táto stránka používa súbory cookies, pre zlepšenie používania stránok tohto webu. Pre viac informácií kliknite sem. Ďalšie informácie nájdete na stránke Zásady ochrany osobných údajov