Sniper Zverejnené 20. Apríl, 2006 Zdieľať Zverejnené 20. Apríl, 2006 Direct 3D má jednu nie príliš dobrú vlastnosť (neviem či to tak robí iba u FreeSpace, ale aj iných hrách), že textúry vo vysokom rozlíšení oreže na nižšie rozlíšenie (asi 256*256) čo má za následok, že textúry sú rozmazané. Pre Conflict FreeSpace: Dá sa to vyriešiť editáciou v Registroch, aby v hre boli textúry v plnom rozlíšení. Spusťte editor registru a nájdite: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Volition/FreeSpace a zadajte: Vytvoriť=>Nová hodnota DWORD pre každú z týchto premenných: D3DPreloadTextures a priradiť jej hodnotu 1 alebo 2 (treba vyskúšať čo je lepšie) D3DTextureDivider hodnota 1 alebo 0 (1 je pre karty s viac ako 16MB RAM, 0 znamená autodetekciu veľkosti pamäte) - skúste 1 D3DUseLargeTextures hodnota 1 Celá hra bude vyzerať oveľa lepšie a detailnejšie. Pre FreeSpace 2 Vzhľadom na to, že textúry v CFS majú vyššie rozlíšenie než v FS2, je dobré prekopírovať textúry lodí (ktoré sa nechádzajú v CFS aj FS2) extrahovať do zložky Freespace2/data/maps Otovríme editor Registru a nájdeme: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Volition/FreeSpace2 a potom D3DUseLargeTextures hodnota 1 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Polaris Zverejnené 1. Október, 2006 Zdieľať Zverejnené 1. Október, 2006 To som uz nasiel na nete...mozno je to krajsie, ale textury mi to nevyriesilo! Stale to blblo!!! Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Odporúčané príspevky