Jump to content

Zmena operátora, nie čísla


Sniper

Recommended Posts

Operátori Orange a T-Mobile chystajú zmeny a síce v tom, že ak sa rozhodnete prejsť k inému operátorovi tak číslo vám zostane aj s predvoľbou. Takže napr. prevoľba 0905 nebude už iba čisto prevoľba Orangeu, ale aj T-Mobile (to isté platí aj o predvoľbe 0903 a všetkých ostatných).

 

Podľa mňa je to super vynález, ktorý ak si nedáte pozor a neoveríte, do ktorej siete vlastne voláte, tak vám môže nabehnúť dosť veľký účet. Na druhej strane však je pravda to, že keď zmeníte operátora, potom nemusíte každému v tel. zozname dávať na známosť nové číslo. :lol:

Link to comment
Share on other sites

co ja viem tak planovane to bolo tak ze ak budes volat na cislo napr 0905 ale uz to bude eurotelak tak ti pred uskutocnenim hovoru mily hlas oznami ze volas mimo siete orange

Link to comment
Share on other sites

co ja viem tak planovane to bolo tak ze ak budes volat na cislo napr 0905 ale uz to bude eurotelak tak ti pred uskutocnenim hovoru mily hlas oznami ze volas mimo siete orange

No práveže že to obaja operátori odmietajú. Komu číslo patrí si zistíš poslaním bezplatnej sms na špeciálne číslo. Fakt luxus.
Link to comment
Share on other sites

Nejde o lenivosť, ide o obchodnú politiku.

Tvoj operátor sa určite poteší keď budeš polhodinu volať do siete iného operátora v domnení že voláš vo vlastnej sieti. :lol:

Link to comment
Share on other sites

zaujimave ze vo vsetkom ludia vidia obchodnu politiku...

videl si uz niekedy sedenie manazmentu v takej velkej firme? myslis ze oni premyslaju na tom ako o######abrat zakaznikov? prosim ta nesranduj :lol:

Link to comment
Share on other sites

predpokladám, že si nesadnú a nepovedia, že ich ideme o######abrať ... ale zídu sa povedia, že idú meniť obchodnú politiku, lebo za posledný mesiac klesli nejaké ukazovatele o nejaké promile ... za všetkým je obchodná politika ... a tam hore ide o iné peniaze

 

som trochu mimo misu, ale všetkým veľkým firmám vrátane T comu, mobilných operátorov, všetkých bánk, Slovnaftu, Elektrárňam... ide v prvom rade o zisky ... a vyjdú na trh s nejakou novou blbosťou, po čo ľudia skočia... a zisky sa hrnú ...

 

nemýľme sa... tieto firmy to nerobia pre naše krásne modré oči

Link to comment
Share on other sites

game ano vsetkym ide o zisky... ale nie stylom ze im budeme uctovat zle ceny a cakat ze sa niekto ozve.. ze im ponukneme produkt na ktorom ich budeme okradat...

 

je rozdiel obchodna politika taka, ze ponuknem produkt, ktory nieje nic extra ale spravim mu kampan a bude sa predavat a je rozdiel okradat ludi... toto fakt v planoch firmy nemaju ver mi

 

zober si taky orange... cisty zisk za rok sa mu rata v miliardach.. myslis ze oni potrebuju ludi okradat na tom ze clovek par krat zavola na cislo uz u ineho operatora a par korun mu nabehne? zamysli sa poriadne

 

tu ide o tych ludi co to maju na starosti... je tam vela byrokracie, a neochoty.. v tom to cele je

Link to comment
Share on other sites

game ano vsetkym ide o zisky... ale nie stylom ze im budeme uctovat zle ceny a cakat ze sa niekto ozve.. ze im ponukneme produkt na ktorom ich budeme okradat...

/aj keď to bolo pre game/

neviem, kde to žiješ, ale chcem tam žiť aj ja...miesto bez firiem, ktoré úplne nezmyselne okrádajú spotrebiteľa o pár korún.mám s tým skúsenosť, operátor ponúkol produkt, pri ktorom zatajil isté skutočnosti, lepšie povedané klamal a okradol našich o prachy.takže teraz nie som nejak nachýlená veriť ti

Link to comment
Share on other sites

nutrinka skus byt konkretna

 

ano suhlasim ze su reklamy, kde vzdy nepovedia urcite skutocnosti.. resp je to napisane malickym pismom niekde v rohu

 

ale poviem ti ze nik zamerne niekomu nevystavi fakturu, kde mu zauctuje veci navyse len preto ze "ha, teraz zarobime"... tu sa to stava preto, pretoze fakturacny system nieje neomylny, clovek co s nim pracuje, moze nahodit zle udaje a uz to je v prdeli.. alebo sa nieco pokasle pri tlaci faktur, ked sa ich tlacia tisice, ver mi ze vzdy sa take nieco stane

Link to comment
Share on other sites

Videl som v TV rozhovor so zástupcami firiem.

Obidvaja odmietli oznamovať do ktorej siete sa dovoláte s tým, že tie poplatky sú malé a podobné.

 

Takže je to o kšefte. A mal by byť ešte jeden operátor.

Link to comment
Share on other sites

zober si taky orange... cisty zisk za rok sa mu rata v miliardach.. myslis ze oni potrebuju ludi okradat na tom ze clovek par krat zavola na cislo uz u ineho operatora a par korun mu nabehne? zamysli sa poriadne

 

tu ide o tych ludi co to maju na starosti... je tam vela byrokracie, a neochoty.. v tom to cele je

Iste že je tam neochota, mám s tým osobné skúsenosti. Ale nie je to iba o tom. Upozorniť klienta na to že volá do inej siete je maličkosť. Oni sú neochotní preto to spraviť lebo vedia že mnohí budú nevedomky volať do inej siete a operátor si zaryžuje. A ver, že to budú ťažké prachy.

 

Inak keď sme pri tých ziskoch, čo myslíš aký veľký podieľ majú na tom peniaze získané práve takýmto spôsobom, že niektoré služby poskytujú štýlom že človek vlastne ani nevie za čo platí?

A to nie je o lenivosti alebo neochote, ale o dobre vychscanej taktike! Tu ide o tvrdú hru v ktorej je veľa peňazí. Zober si príklad T-Comu a problému viazania DSL liniek na hlasové služby. Myslíš že je to u nich iba o neochote že to nechcú ponúkať oddelene? Tu ide o prachy a ťažké prachy. Keď to rozviažu, že budem môcť mať iba DSL bez telefónu tak T-Com iba na mne ročne stratí okolo 4500 Sk ktoré teraz platím úplne zbytočne. A zrátaj si koľko ľudí využíva DSL a je nútených sa viazať na hlasové služby. Ide iba o peniaze a vidina ich straty spôsobuje tú neochotu o ktorej píšeš.

Link to comment
Share on other sites

ano suhlasim ze su reklamy, kde vzdy nepovedia urcite skutocnosti.. resp je to napisane malickym pismom niekde v rohu

 

ale poviem ti ze nik zamerne niekomu nevystavi fakturu, kde mu zauctuje veci navyse len preto ze "ha, teraz zarobime"...

ale nie... takto hrubo sa to predsa nerobí ... takto diletantsky to môžu robiť malí obchodníci, ale nie obrovské firmy ... načo platia armádu právnikov a kdejakých podobných ľudkov obrovskými peniazmi ?

presne kvôli tomu, aby vyeliminovali hrubé omyly a aby boli vždy vo vnútri zákona ...

veľmi presne vedia, čo robia ... a veľmi presne majú spočítané, s akým produktom prídu na trh ... a ako sa im to vyplatí ...

Link to comment
Share on other sites

ano vsetko ide cez peniaze

 

ale axel porovnavas dve rozdielne veci

 

viazanost dsl je pripad ked oni uz maju nejaky zisk.. o ktory nechcu prist

 

preco si vsetci myslia ze to budu tazke prachy? priemerne na kolko cisel vola ucastnik? tak mozno do 10 aj to je vela, dajme tomu ze z tych 10tich prejde 5 na ineho operatora s rovnakym cislom, ucastnik mu zavola, raz, dva tri krat, zisti ze volal do inej siete a je to... ziadne horibilne sumy z tych hovorov nebudu.. mozno to narastie prvy mesiac dva ale potom sa to vrati do normalu, to nieje sluzba na ktorej by sa dalo permanentne ryzovat... slovaci su aki su, ale na peniaze si vzdy davaju pozor

 

 

 

game ked 2-3 pravnikov povazujes za armadu, tak to by armada ceskoslovenska daleko nedosla pocas studenej vojny :lol:

 

 

ale inac nechapem co si tym chcela povedat... ziadne podnikanie nieje hra v pieskovisku a stavanie si baboviek... vzdy to ide vseljak... len hovorim ze operatori sa nespravaju stylom ze ha ideme okradat zakaznikov.. dufame ze si to nik nevsimne

Link to comment
Share on other sites

2 - 3 pracovníkov ?!

 

ale no ...

 

tak dobre... v jednej takejto firme pracujem... tých 2 - 3 pracovníkov vynásob aspoň stomi ...

 

toľko je tam právnikov a magistrov a všelijakých JUDr. a Dr. , že sa nedajú ani porátať....

 

takéto obrovské firmy z tohoto žijú , že sa im vypláca zaplatiť armádu takýchto zamestnancov, lebo im vymýšľajú , ako prísť k ziskom...

 

tieto firmy, o ktorých sa mi práve bavíme, sú kolosy, ktoré majú neuveriteľné zisky .... a chcú mať ešte väčšie ... asi vážne žiješ v nejakej ideálnej Utópii ....

Link to comment
Share on other sites

... takto diletantsky to môžu robiť malí obchodníci, ale nie obrovské firmy ...

Ver mi, práve malé firmy si to nedovolia... Nemajú na to, aby si mohli dovoliť prešľapy...

 

takéto obrovské firmy z tohoto žijú , že sa im vypláca zaplatiť armádu takýchto zamestnancov, lebo im vymýšľajú , ako prísť k ziskom...

Tá armáda im pomáha vymyslieť ako prísť k ziskom najmä tým, že majú vždy premyslený plán, ako z problému vykorčuľovať aj pred prípadným súdnym procesom... Vo svetovom meradle nám ako príklad môže poslúžiť Microsoft s jeho stovkami súdnych procesov, z ktorých niektoré aj prehral a napriek tomu mu to v celkovom meradle prinieslo pekné zisky... Nemyslime si, že naše firmy zmýšľajú inak, nevyužívajú pozíciu monopolu či dominancie iba preto, že nie sú až tak veľké...
Link to comment
Share on other sites

Ver mi, práve malé firmy si to nedovolia... Nemajú na to, aby si mohli dovoliť prešľapy...

 

Nemyslime si, že naše firmy zmýšľajú inak, nevyužívajú pozíciu monopolu či dominancie iba preto, že nie sú až tak veľké...

tými malými som mala na mysli skôr remeselníkov, túžobne očakávaných opravárov, ktorí si môžu sem tam pár drobných uliať bokom .... sú to omrvinky oproti ziskom veľkých firiem ....

a presne o tom píšem: naše firmy sú veľké na našom piesočku ... tak využívajú svoje možnosti ....

a čo sa týka dvoch operátorov, nebudú si predsa navzájom podrážať nohy, keď na tom môžu zarobiť obaja ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

t-mobile sa rozhodol zaviest elektronicku hlasku ktora ti pred volanim oznami do akej siete volas, sluzbu si mozes aktivovat bezplatne a aj samotne oznamenie je bezplatne, malo by to byt dostupne niekedy v lete uz

 

som dnes v robote pocuvala radio :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Prenos čísla by mal už nejakú dobu fungovať, je však stále dosť vysoká pravdepodobnosť, že sa pritom vyskytnú určité problémy.

 

Inou kapitolou je prenos čísla k inému operátorovi, dva prípady s ktorými som sa pri prenose čísla stretol spomeniem v inej téme

 

 

prenos od Orange (prima) k O2 - samotný prenos neprebehol celkom hladko, Orange (resp. bývalý Globtel) pôvodne evidoval prima karty podľa dátumu narodenia používateľa (pričom pri žiadosti o prenos je potrebné aby v evidencii bolo uvedené správne rodné číslo). Kartu bolo potrebné najskôr preregistrovať v Orange a až potom bolo možné preniesť číslo (bolo potrebné mať už v čase podania žiadosti o prenos kredit vo výške poplatku za prenos čísla) . Aj po prenose však hovory na toto číslo z iného O2 čísla boli prvé dva mesiace fakturované ako hovory do siete Orange. Vyriešilo sa to reklamáciou a odôvodnili to ako technický problém na strane Orange-u.

 

prenos čísla od t-mobile (easy nonstop) k O2 - tu u môjho známeho nastala zaujímavá situácia, keď sa mu k dátumu prenosu čísla síce plne aktivovala O2 karta, pôvodná easy karta už bola nefunkčná pre prijímanie hovorov, avšak stále z nej mohol volať. Počas niekoľkých dní (k zrušeniu došlo až na základe jeho podnetu) mal možnosť uskutočňovať hovory z rovnakého čísla na dvoch SIM kartách u dvoch rôznych operátorov.

Link to comment
Share on other sites

  • 14 years later...

No, ja som nakoniec vyriešil takto: Tie kreditové kombinovať horedole je také… Takže prechádzam k operátorovi Radosť. Tam majú že 20€ všetko nekonečné a za 10€ 8GB a 200 minút/sms. Na kreditovom Orange zase je že 10GB za 10€ ako síce je viac gigabajtov ale žiadne volania a SMS, ďalšia vec je že ak chcete počúvať rádia cez internet, filmy ppzerať, online hry hrať tam stačí len nekonečný lebo pár gigabajtov raz dva odíde. Vtedy nehrá rolu či máte 8GB alebo 10GB lebo ajtak to nestačí. Ale ak ondíte iba také že maily, instant messengre, čítať stránky, aby išli notifikácie z internet bankingu, cestovné poriadky, semtam zanavigovat, vtedy je zas jedno či máte 8 alebo 10 GB lebo neminiete ani 5. Takže logickejšie je Radosť a mám ešte 200 minút a sms. Funguje cez sieť O2 a to mám odskúšané že je pokrytý celý Bratislavský obchvat vrátane tunela Sitina + D1 a R1 s vedľajšou cestou do Galanty. Potrebujem hlavne Bus Office robiť. Lebo doma už viem sa hocičomu venovať ale v autobuse sa čo dá robiť? Jedine internetovať. Tak preto to v mobile potrebujem mať nie na routri v byte kde polovicu dňa ani niesom a keď som tak z toho prespím väčšinu tak načo?

Link to comment
Share on other sites

Boha ja som sa stratil už na treťom riadku v tých tvojich kombináciách... Ja mám už ani neviem koľko rokov (možno aj 20, fakt neviem) od Telekomu nejakú Easy alebo čo to bolo a vôbec sa s tým neondím. Minie sa kredit? Dobijem a ide sa ďalej. Načo celé dni filozofovať nad desiatkami kombinácií?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Additional information you can see at Privacy Policy