Sniper Zverejnené 8. Február, 2013 Zdieľať Zverejnené 8. Február, 2013 Môže mi niekto znalý v obore vysvetliť, prečo mi Swan v jednom kuse mení IP adresu? Chvíľu mám 11.222.333.44, za minútu sa mi preruší pripojenie a hneď nabehne s adresou 11.222.555.66. Po minúte zase padne pripojenie, opäť mám 11.222.333.44 a takto to ide dookola celý večer. Web mi ide pomaly, z administrácie niekoľkých stránok ma vyhadzuje, pretože zakaždým mám inú adresu. Volal som na ich podporu, ale dotyčný zrejme nevedel o čom sa točí a jediná vec, na ktorú sa zmohol bola tá, že technici prídu v pondelok. Ja im asi prestanem platiť faktúry. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Nokia Zverejnené 9. Február, 2013 Zdieľať Zverejnené 9. Február, 2013 vo swane som robil roky a ako vidim stale ich niektore "choroby" neopustili :D...k vecinetusim aky typ pripojenia mas....ale ak mate optiku do baraku a odtial metaliku do bytu (co bolo caste pripojenie za cias ked som robil...resp wireless do baraku a odtial metalika) tak router co mate v baraku ma svoje dni a jedine co pomoze je restart, vymena, update...takze technici pomozuak mas nejaky iny typ pripojenia, skus ho specifikovat, to je najlepsie pri otazke "kde je problem" ;)...nieco sa mi mari ze volakedy si mal DSL tak ak mas dsl, tak pravdepodobne ich box voci ktoremu sa ti overuje konto a pridava IPcky zhadzuje spojenie a neustale ti vytvara nove spojenie a nan prideluje novu IPcku...chcelo by to mat pusteny ping na ich GW a sledovat, ci mas nejake straty Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Sniper Zverejnené 10. Február, 2013 Autor Zdieľať Zverejnené 10. Február, 2013 Hej, také, optika do baráku a potom kábel až do bytu. Neviem aký router máme tu, ale aj ten boli neraz dávať dokopy. DSL už nemám roky, túto optiku od Swanu mám už asi 4 roky. 10Mbit/s download/upload. Práve kvôli tomu uploadu trpím u nich, lebo 10Mbit/s za 9,90 mesačne nedá hocikto. Bol som dva dni preč, teraz vidím, že sa to stále neumúdrilo, tak som volal do Swanu, vraj už im viacero ľudí v ohľade tohto volalo, tak mi poradili akurát len, že mám skúsiť vypnúť firewall, antivír, odpojiť router a pripojiť sa priamo na kábel, ale efekt stále ten istý, teda nulový. Takže problém bude niekde u nich, aj keď mi vraveli, že oni nedetekujú žiadny problém (bežná odpoveď nielen na hotline Swanu). Začínam uvažovať, že vytvorím samostatnú kategóriu Swan. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Nokia Zverejnené 10. Február, 2013 Zdieľať Zverejnené 10. Február, 2013 no ak ti nepomohlo priame pripojenie na kabel tak evidentne blbne ich router...nepredpokladam ze tam maju zvlast DHCP server, ale ze to vsetko robi ich router, takze ako som povedal "restart, update firmwaru, vymena"...akurat na nich mozes tlacit aby tam niekoho co najskor poslali, sam si nepomozes Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Sniper Zverejnené 10. Február, 2013 Autor Zdieľať Zverejnené 10. Február, 2013 No však jasné, už v piatok som im poslal štiplavý email a dnes 2x volal :) Paradoxne, keď idem priamo cez kábel, tak mám dojem, že to vypadáva častejšie, ako keď mám zapojený router. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Odporúčané príspevky
Vytvorte si účet alebo sa prihláste, aby ste mohli písať príspevky
Ak chcete odoslať príspevok, musíte byť členom
Vytvoriť konto
Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!
Zaregistrovať si nové kontoPrihlásiť sa
Máte už konto? Prihláste sa tu.
Prihlásiť sa teraz