Skočiť na obsah

alamo

Odporúčané príspevky

Axel, tym chces povedat, ze robotnici vo vyrobe, ktori robia za peniaze ake robia su mantavi?

V tom sa teda sakra mylis.

 

Mozu byt v tom co robia akokolvek sikovny a mat roky praxe, jednoducho nebudu zarabat na takej pozicii ako nejaky inzinier na vyvoji. Ich plat v niektorych firmach sa nebude blizit ani k zakladnym platom THP pracovnikov.

 

Na jednu stranu kvitujem, ze je strajk, ze daju najavo, ze sa nenechaju vyuzivat a ze im to nie je lahostajne. Na druhu stranu, ich poziadavky su nesplnitelne, takze co bude na konci toho celeho, si netrufam povedat/napisat.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

odbory priviedli k dlhom a ciastocne aj ku krachu viacero ekonomik v EU........vid. Grecko, Francuzsko, Taliansko a tak by sa dalo pisat o viacero statoch....tak preco nie aj Slovensko?   :)

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Externých je okolo VW 50 tisíc.. Aj keby sme skromne chceli pridať iba štvrtinu s toho čo žiadajú tie Nové odbory VW.. V súčte by sa managorom protočily bulvy beľmom na pred..

Vôbec nejde pri tom ostentatívnom odpore k navyšovaniu miezd, o kmeňových zamestnancov VW.

Ale nech to dopadne vo vw ako chce.. Ak si myslia že budem ďalej ochotný, teraz už "zadarmo" krkať do odpadnutia, aby sa dohnala strata.. Tak sa mýlia.

Aj všetci managory.. Aj nové odbory..

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

A uz prichadzaju zavadzajuce a oblbujuce clanky.

 

https://ekonomika.sme.sk/c/20563876/nastupny-plat-ma-volkswagen-lepsi-v-bratislave-ako-v-nemecku-grafy.html?ref=trz#axzz4ka33u5dC

 

https://www.etrend.sk/firmy/preco-je-strajk-vo-volkswagene-zly-napad.html

 

https://www.etrend.sk/firmy/diera-hlbena-do-vlastnej-lode.html

 

Ale najdu sa aj normalne.

 

http://tv.hnonline.sk/5d10534d-3d16-4ffd-a12c-552b56d55824

 

Ti co strajkuju su ti co maju 800 az tisic tristo. Ja ne poznam ziadneho ich zamestnanca , raz som tam bol nabrigade asi tri dni nahadzovat data.

 

Samozrejme ta nestrajkuje niemand s tromi tisicmi.  Clovek sikovn co mu bolo malo tri tisic odtial davno zmizol.

 

Nástupný plat by tak po zvýšení tvoril až 90 percent priemernej mzdy v národnom hospodárstve.

Čítajte viac: https://ekonomika.sme.sk/c/20563876/nastupny-plat-ma-volkswagen-lepsi-v-bratislave-ako-v-nemecku-grafy.html#ixzz4kcTF5JAB

 

 

Ja nechapem to slovko az. alebo tu cislicu. alebo toho novinara. 

 

Tu aj ludia im zavidia, ze tisic osemsto, ale ci to je tak si nik nepreveri, ze to ani ucitelia tolko nemaju, minule bolo ze ludia vo fa brikach maju polovicu co ziadaju ucitelia. 

 

debily

 

Aj somár na lúke to pochopil tak dúfam že aj ty. Ak budú platy vo VW 2400 eur ako v Nemecku, ani kaderník ich nebude strihať za 3eura ale 30. Ako v Nemecku. Maliar si nevypyta za týždňovu robotu 300 eur ale 1300 eur. Ako Nemecku. 
Nemôžem mať VW 2x väčší plat ako kolegovia v PSA lebo ich okamžite nahradia. Alebo štrajkujme všetci vrátane bankárov, futbalistov, umelcov, novinárov. 

Lebo argument ktoré používate sa dajú aplikovať v celej východnej Európe.
Len či potom budú odborári spokojný?

Dúfam že nabudúce pripoja do výberového konania vo VW aj testy IQ, lebo toľko hlupákov co tam teraz stanuje je na jednu firmu rizikové koncentrácia...

Čítajte viac: http://www.sme.sk#ixzz4kcWn6AvT

 

 

 

Ja NECHAPEM, on nedopraje tim robotnikom v tej fabrike ale ani kadernikom? Sebe hej? Keby bol koumak by pochopil ak ludia vo fabrikach budu mat viac, potm aj v sluzbach, potom aj tisic eurove zlodejiny nikoho netrapia,ale je to opacne.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Axel?

Zarátal si do toho nemeckého "how now", aj aféru s emisiami?

Ja som tie odrby s naftovími motormi nevymyslel.. A cákle nesplniteľné normy na emisie už vôbec nie..

A teraz mám byť akože "loajálny", držať hubu a drieť na odškodnenie ako otrok?

 

A ak už niekto spomína, ten presun výroby zo Španielska a Portugalska..

Tak tý voli tam štrajkovali už každého pol roka.. Tu sa štrajkuje po prvýkrát.. Po štvrť storočí..

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

16 ani 10% vam nikto zvysovat nebude, pretoze to by bol pre dav lahky precedens do buducna aj keby realne mal racionalny zaklad, jednoducho plati, ked si nastupil do prace, tak si nastupil za jasne danych a vzajomne dohodnutych a urcite ferovych podmienok, teraz neferovo za pomoci polosmerackeho predaka vydieras zamestnavatela s nezmyselnou poziadavkou.

 

Ti ludia sa musia davat do odboov, a oni musi byt slusne.. Ja neviem keby sulinskemu dali nejaky uplatok, umlcal by ich, alebo mu nedali nic, ..

 

 

Ale ludia pri nastupe do prace nevedia aka bude ich hodnotaLcena ich race! o 5 rokov. 

 

Ano mohlo by sa to diat aj individualne.

 

Vsetci dat vypoved k jednemu datumu a potom mozu teba chceme dame ti 5 percent, teba velmi chceme dame ti 50 percent na vrch, a teba? 50 percent dle alebo si hladaj inu pracu. Ja neviem ci by to bolo efektivnejsie, mozno ano.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Axel, tym chces povedat, ze robotnici vo vyrobe, ktori robia za peniaze ake robia su mantavi?

V tom sa teda sakra mylis.

 

Ja som nikde nepísal, že robotníci sú mantaví, mantavý je akurát Tomáš, ním by vyrazili závodnú bránu ešte pred obednou prestávkou hneď počas prvej šichty.

 

 

A teraz mám byť akože "loajálny", držať hubu a drieť na odškodnenie ako otrok?

 

No tak keď sa ti nepáči, tak sa preorientuj na iné odvetie :) Ja som tiež začínal ako tavič kovov, mojimi rukami prešli stovky ton roztaveného hliníka (nebrať doslovne!!!) a dnes len samé html, css, php, mysql, jquery, ftp... Aj keď niekedy k tým kovom by som sa možno vrátil, bolo to veľmi dobre platené.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

 

 

V současné době je podle Rusnoka dohánění úrovně eurozóny, minimálně v případě mezd, poměrně slušné. „Zatímco v západní Evropě mzdy prakticky nerostou, tak v ČR rostou o pět procent. Samotný rozdíl v růstu ekonomiky přitom tak velký není. Když to takto poběží tři, čtyři, doufejme pět let, tak se přiblížíme mzdové úrovni eurozóny i my. Nyní je ideální doba toto využít, a to se i děje,“ řekl guvernér.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/rusnok-cnb-a-prijeti-eura-0hi-/ekonomika.aspx?c=A170621_092126_ekonomika_neh

To aki debily musia byt v CNB. V Cechch tam chcu rast pre vsetkych o 5 percent.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

slimak, nerozumiem. Komentuje vyvoj miezd v CR, podobne skutocne rastu platy aj v SR. Ale ked si myslis ze  treba strajkovat aby to prestalo, tak ok.    Mozno dosiahnu svojich 16 percent,  vysledok urychli budovanie kapacit v rumunsku, bratislava prestane byt dobrym miestom pre VW.  V situacii ked dopyt po ludoch rastie a platy tiez je to najhorsie mozne strategicke rozhodnutie odborov. 

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Takto sestnat oni chcu za dva roky. Ved firma im ponuka necelych 9  percent. Vlastne som chcel na te ba reagovat ako "strajkokazica" ale nemam naco.

 

Mne je jedno co bude v v bratislave ci pre VW, nemas ludi a bude dalsia fabrika aj tak tie platy budu musiet rast.

 

Rozmyslam co su to ti strakjokazici, ich motivaciu. Chapem aj dodavatelov, manazerov, aj stat by som chapal preco to robia.

 

12:22 Podľa účastníckym listín sa v utorok zúčastnilo ráno štrajku 2870 ľudí, popoludní približne 2200 a v noci 1500 ľudí. V tomto momente môže byť na mieste zhruba 1500 ľudí, zamestnanci majú nastúpiť na druhú zmenu o druhej popoludní, kedy môže počet štrajkujúcich vzrásť aj vzhľadom na blížiace sa rokovanie odborárov v vedením fabriky.

Čítajte viac: https://ekonomika.sme.sk/c/20564422/strajk-pokracuje-automobilka-volkswagen-platy-rokovania-streda.html#ixzz4keRDa1q1

 

To su slusne cisla. Predcili ucitelov. 

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

SMEti otočili báchorky!!

Pracovníci z Volkswagenu pomôžu nám všetkým

Pracovníci z VW chcú do jadra Únie

Nie je to len o tom, aby z Wolfsburgu dali viac. Ale o tom, ako sa vnímame ako krajina.

 

https://komentare.sme.sk/c/20564903/pracovnici-z-vw-chcu-do-jadra-unie.html#axzz4kegA5NgR

Ja sa dochčijem od smiechu!

:D

  • Pridať bod 1
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

no, este mame taku slovensku verziu kosnpiracie :) VW si pre istotu zaplatil nove odbory,  maju dohodu ze 5 dni budu strajkovat a potom sa dohodnu :), Smolinsky bude za hrdinu a dalsie roky bude pokoj.  A machyna utrie hubu.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Uz to tu chybalo.....konkurencia medzi "statom povolenym vypalnikym zdruzenim"....ale preco nie aj v priemysle, ked to moze byt aj v ucitelskom výpalníckom zbore.

Za "dobro" sa plati....vid ake su silne tieto vypalnicke zbory vo Francuzsku......to sa aj taky Macron zapoti, ak bude chciet presadzovat nejake ine zajtrajsky, ako ta cervena mafianska druzina komunistických galov :)  

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

 

Súhlasím že „Ale najdu sa aj normalne.“ názory. Problémom Slovenska je dedičstvo Mečiarovej privatizácie. Bola to doba, keď vznikala vrstva podnikateľov, ktorú tvoril nomenklatúrny manažment bývalých komunistických kádrov. Tí privatizovali podniky, no oni sami neboli schopní konkurencie so západnou technológiou. Nemali okrem  politickej lojálnosti k KSČ žiadne schopností, žiadne know how. Jediné, čoho boli schopní je buď predať sprivatizované fabriky, alebo nájsť zahraničného podnikateľa a ponúknuť priestory a lacnú pracovnú silu. Divoká privatizácia vytvorila solventnú vrstvu, ktorá disponovala kapitálom, na ktorom sa priživili aj obchodníci, realitný biznis, právnici, atď..  Dnes už tieto zdroje vyschli, a bez vlastného know how, okrem lacnej pracovnej sily, nemá Slovensko čo ponúknuť. Dotácie z EU tiež končia. Samozrejme, sú na Slovensku aj výnimky, napríklad fy. Eset. Bohužiaľ táto vláda takýmto firmám hádže skôr polená pod nohy. Podmienky na podnikanie, vytvorené v tomto štate, má podnikateľ s vlastnou know how horšie, ako nekvalifikovaný obchodník s Čínskym tovarom. Možno si vo VW vyrokujú zvýšenie platu. No bez vlastného know how budú odborári vždy „ťahať za kratší koniec“. Je len otázkou času, kedy znova príde kríza a predaju áut nepomôže ani „šrotovné“.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Od nás odišiel posledný kamión s dielmi 20. o 6:30 ráno.. Posledný piklist potom tlačiareň vypľula o 23:58. Odvtedy z lakovne nevyšla ani jedna nová karoséria.

Viem že do VW, jazdia prázdne kamióny, postoja na rampe, akože vykladajú.. a idú nazad, robíme sa že robíme

Zásoba hotových áut na parkovisku vedľa VW mala vydržať štyri dni.. Čiže asi zajtra okolo poludnia, alebo po poludní vyexpedujú z VW poslednú vánku..

A potom Nemec začne jačať "prečo sa prestali sypať prachy?!"

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

To už niekomu fakt drbe?

Toto ma má presvedčiť o čom a ako?

post-624-0-91083800-1498195622.jpeg

Podľa tejto "logiky" by deti z "rozvojovej krajiny" ktoré miesto do školy chodia do mizerne platenej práce, mali "lepší plat" ako naši učitelia na Slovensku.. :P

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Ja som nezainteresovaný...nevidím do problému, neviem, ako sa správajú zamestnávatel k zamestnancom.

Každí chce mať plat nemca, aj JA. Lekári, učitelia. Už ste videli jazdiť doktora na starom aute. Ja nie. Aký význam by malo stavanie výrobných závodov , ak by sa platy zrovnali?

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Alarm a kto ti bráni mať plat ako nemec? Hádam nie zamestnanci VW? Vezmi ihlice, choď pred budovu zamestnávateľa a štrikuj ... aj štrajkuj, aj tancuj makarenu 

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

alarm?

"stupeň dôležitosti,priradený k riešeniu vzniknutého problému,je pre mnohých nepriamo úmerný vzdialenosti,ktorá ich od daného problému delí."?

Hneď vidno.. že si fakt ďálékóóóó..

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

He..

Som práve začul fámu, že cez noc tam nahnali ľudí, hlavne ženy s kancelárií, a poďme vykladať kamióny..

Lenže VW nemá skladové priestory, takže to všetko čo vyložili odviezli do nejakej rozostavanej haly a tam to dali na nehotovú podlahu, skoro pod holé nebo

Ak je to pravda, budeme to môcť vyrábať nanovo..

A navyše sa to tam včera trochu zvrhlo..

Tých Maďarov čo tam dochádzajú z Györu tam trošku "dostrkali"

Pokúšali sa vystúpiť z autobusu vpredu pri zastávkach, a začala sa menšia mela.. Museli prísť sekuriťáci zase ich naložiť, autobus prešiel cez bránu až do podniku, a tam mohli vystúpiť..

Aj preto tých ľudí čo štrajkovali pred fabrikou, radšej na chvíľu poslali domov.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Už je zrejmé že ak nebude do nedele dohoda.. V pondelok pošlú aj tých čo neštrajkú domov na 50 percent platu.. Odstávka sa začne o dobrý týždeň skôr.. A bude sa šachovať s dovolenkami..

Lenže. ľudia mali svoje plány.. To ich už fakt naštve..

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvorte si účet alebo sa prihláste, aby ste mohli písať príspevky

Ak chcete odoslať príspevok, musíte byť členom

Vytvoriť konto

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!

Zaregistrovať si nové konto

Prihlásiť sa

Máte už konto? Prihláste sa tu.

Prihlásiť sa teraz
×
×
  • Vytvoriť nové...

Dôležitá informácia

Táto stránka používa súbory cookies, pre zlepšenie používania stránok tohto webu. Pre viac informácií kliknite sem. Ďalšie informácie nájdete na stránke Zásady ochrany osobných údajov