aljak63 Zverejnené 15. November, 2010 Zdieľať Zverejnené 15. November, 2010 - FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP 2011 - V roku 2011 na nás čaká už v poradí 62.ročník slávnej a ostro-sledovanej F1! Nová sezóna by mala pozostávať z 20 GP (najviac v doterajšej histórií F1). Sezóna začne 13.marca v Bahrajne, a posledný závod je na programe až 27.novembra v Brazílií. F1 by mala po 1.krát zavítať aj do Indie, kde sa koncom októbra pôjde GP na severo-indickom okruhu Jaypee. Zo scény odchádza Bridgestone, a po 20 rokoch bude pre F1 dodávať pneumatiky opäť taliansky koncern Pirelli (avšak tentokrát ako výhradný dodávateľ pre všetky teamy). V popredných teamoch by sa tentokrát jazdecké zloženie meniť nemalo ... čaká nás 4-mesačná zimná prestávka a s ňou spojené prípravy, testy, predstavovanie nových monopostov, a potom v marci konečne opäť nová sezóna. Titul majstra sveta bude obhajovať 23-ročný nemecký jazdec Sebastian Vettel, pohár konštruktérov bude obhajovať team Red Bull Racing s osvedčenou jazdeckou dvojicou Vettel + Webber . . . Snáď aj sezóna 2011 prinesie veľa zaujímavého!Kalendár na sezónu 2011 GP Australia (Qantas Australian Grand Prix) - Melbourne - 27.marec GP Malaysia (Petronas Malaysia Grand Prix) - Sepang - 10.apríl GP China (UBS Chinese Grand Prix) - Shanghai - 17.apríl GP Turkey (DHL Turkish Grand Prix) - Istanbul - 8.máj GP Spain (Gran Premio de España Santander) - Barcelona - 22.máj GP Monaco (Grand Prix de Monaco) - Monte-Carlo - 29.máj GP Canada (Grand Prix du Canada) - Montreal - 12.jún GP Europe (Grand Prix of Europe) - Valencia - 26.jún GP Great Britain (Santander British Grand Prix) - Silverstone - 10.júl GP Germany (Großer Preis Santander von Deutschland) - Nürburgring - 24.júl GP Hungary (Eni Magyar Nagydíj) - Hungaroring - 31.júl GP Belgium (Shell Belgian Grand Prix) - Spa-Francorchamps - 28.august GP Italy (Gran Premio Santander d'Italia) - Monza - 11.september GP Singapore (SingTel Singapore Grand Prix) - Marina Bay - 25.september GP Japan (Japanese Grand Prix) - Suzuka - 9.október GP Korea (Korean Grand Prix) - Yeongam - 16.október GP India (Grand Prix of India) - Noida - 30.október GP Abu Dhabi (Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix) - Yas Marina - 13.november GP Brazil (Grande Prêmio do Brasil) - Interlagos - 27.novemberZloženie teamov na sezónu 2011 Team: RED BULL RACING Šasi: RB7 Motor: Renault RS27-2011 Sebastian Vettel Mark Webber Team: VODAFONE MCLAREN MERCEDES Šasi: MP4-26 Motor: Mercedes FO 108Y Lewis Hamilton Jenson Button Team: SCUDERIA FERRARI Šasi: 150° Italia Motor: Ferrari 056 Fernando Alonso Felipe Massa Team: MERCEDES GP PETRONAS F1 TEAM Šasi: MGP W02 Motor: Mercedes FO 108Y Michael Schumacher Nico Rosberg Team: LOTUS RENAULT GP Šasi: R31 Motor: Renault RS27-2011 Nick Heidfeld Vitaly Petrov Bruno Senna Team: AT&T WILLIAMS Šasi: FW33 Motor: Cosworth CA2011 Rubens Barrichello Pastor Maldonado Team: FORCE INDIA F1 TEAM Šasi: VJM04 Motor: Mercedes FO 108Y Adrian Sutil Paul di Resta Team: SAUBER F1 TEAM Šasi: C30 Motor: Ferrari 056 Kamui Kobayashi Sergio Pérez Pedro de la Rosa Team: SCUDERIA TORO ROSSO Šasi: STR6 Motor: Ferrari 056 Sébastien Buemi Jaime Alguersuari Team: TEAM LOTUS Šasi: T128 Motor: Renault RS27-2011 Heikki Kovalainen Jarno Trulli Karun Chandhok Team: HRT FORMULA ONE TEAM Šasi: F111 Motor: Cosworth CA2011 Narain Karthikeyan Vitantonio Liuzzi Daniel Ricciardo Team: MARUSSIA VIRGIN RACING Šasi: MVR-02 Motor: Cosworth CA2011 Timo Glock Jérôme d'Ambrosio 2 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 1. December, 2010 Autor Zdieľať Zverejnené 1. December, 2010 Williams announces Maldonado for '11 Tak u Williamsu už majú jasno ... popri skúsenom veteránovi Rubinhovi vsadili na tohtosezónneho majstra série GP2 = Pastor Maldonado - 25-ročný Venezuelčan. Som zvedavý čo v F1 ukáže, keďže v GP2 nepodával až tak konzistentné bezchybné výkony, napr. v posledných 5 GP nezískal ani bod, a majstrom sa vstal len vďaka tomu náskoku čo si spravil v sezóne. V budúcej sezóne tak v F1 uvidíme dvoch najlepších jazdcov tohto ročníka GP2 : Maldonado vo Williamse, a Pérez v Sauberi. Voľné miesta na budúcu sezónu už pomaly ubúdajú - najlepšie čo ešte ostáva voľné je jedno voľné miesto v Renaulte a ak miesto vo Force India (tam nad Liuzzim visí obrovský otáznik). Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 8. December, 2010 Autor Zdieľať Zverejnené 8. December, 2010 Lotus unveils F1 plans with Renault A je to tu ... O čom sa tak dlho šepkalo sa dnes oficiálne potvrdilo. Skupina LOTUS sa stala väčšinovým vlastníkom teamu Reanult a v novej sezóne ho uvidíme pod názvom Lotus Renault GP Team! Renault tak ostane v F1 už len v úlohe dodávateľa motorov a niektorých technológií. Lotus by sa mal predstaviť v budúcej sezóne v typických čierno-zlatých farbách... Zmluvu na budúci rok má v tomto teame istú Robert Kubica, 2.kokpit je zatiaľ neobsadený ... Takto nejako by mal zrejme vyzerať monopost Lotus Renault GP Team: Druhý team Lotus (pod vlajkou Malajzie), ktorý vlastní Tony Fernandes sa nedávno premenoval na Team Lotus - medzi týmito dvomi stajňami tak nastane zrejme súdny spor o toto slávne pomenovanie. Šéf skupiny Lotus - Dany Bahar hlása Lotus je späť!, takže malajský Lotus pod vedením Tonyho Fernandesa sa asi bude musieť napokon vzdať názvu Lotus a budú si musieť zrejme vymyslieť niečo inšie. Uvidíme... Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 11. December, 2010 Autor Zdieľať Zverejnené 11. December, 2010 Včera v Monaku zasadala Svetová motoristická rada FIA kde bolo schválených niekoľko zmien v pravidlách F1: zrušenie zákazu teamovej réžiepovolenie pohyblivých zadných krídielsprísnenie úpravy podvozkazamedzenie flexibilných predných krídielschválenie väčšej šírky rýchlej línie v boxovej uličkeriaditeľ pretekov bude mať právo úplne uzavrieť pit-lanepiloti o kolo späť môžu opäť predbiehať Safety Carprevodovka bude musieť vydržať až 5 pretekovzavedenie pravidla o 107% v 1.časti kvalifikáciezmenšenie veľkosti difúzora a zákaz dvojitých difúzorovzákaz používania tzv. F-šachty (F-duct)opätovné povolenie používania systému KERSpovolená hmotnosť monopostu zvýšená z 620 na 640 kgbezpečnostné zdvojenie zavesenia koliesnávrat prechodných pneumatík (intermediate)povolené tresty za opakované porušenie dopravných predpisov v cestnej premávke Čo na to poviete? Niektoré veci sa mi celkom pozdávajú, iné zase vôbec. Teamová réžia je opäť povolená - snáď ju uvidíme len v ojedinelých prípadoch, ona tu aj tak vždy bola aj v čase keď povolená nebola, akurát to teamy robili takticky aby to nebolo napadnuteľné - jedine vo Ferrari to spravili absolútne okato... Konečne môžu piloti o kolo späť opäť predbiehať SC - a tak sa nám za SC zoradí reálne poradie a konečne po odchode SC z trate nebudú tie pomalé teamy o kolo späť zavadzať tým, ktorí chcú seriózne bojovať o víťazstvá, pódia a body. Pravidlo o 107% v 1.časti kvalifikácií - to sa mi akosi nepáči, keďže sa mi v hlave hneď vynorí Monaco´10, kde Alonso v 3.tréningu havaroval a do kvalifikácie nestihol zasiahnuť - takže podľa toho by vlastne nemohol teraz štartovať ani v GP. To s Alonsom bol len príklad, môže sa stať že niekto z popredných jazdcov bude mať v 1.časti kvalifikácie technický problém a nestihne zajazdiť žiadny čas a tým by stratil aj možnosť štartovať v GP - hoci z posledného miesta na štarte sa tiež dá bojovať o bodované miesta! Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tiborco Zverejnené 11. December, 2010 Zdieľať Zverejnené 11. December, 2010 Najväčšou blbosťou je ale možnosť trestania pretekárov za dopravné priestupky...ok, keď niekoho by nejaký pilot zranil, zabil, tak to beriem...ale za prekročenie rýchlsti a pod. sa mi zdá trochu šibnuté...nie? noa zákaz F-duct ani netreba komentovať, vymyslel to totiž Mclaren a nejak čisto náhodu Mclarenu zakázali dosť veľa technických inovácii, čo im najprv povolili a potom záhadne zakázali...ale o tomto sa už rozhodlo v preibehu sezóny, len ma to rozčuluje...škoda slov :niee: myslím si, že Mclaren má v zásobe pekných pár inovácii na budúcu sezónu, takže let's go!! :hanba: a už mi je teraz zle z tých "green engines" od roku 2013...nenávidim zelenú lobby 1 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Darkman Zverejnené 11. December, 2010 Zdieľať Zverejnené 11. December, 2010 Zakaz F-Duct je imho bezpredmetny, kedze povolili pohyblive zadne kridla, co bola restrikcia, ktoru f-duct obchadzal.No, uvidime ake budu mat tieto pravidla dopad. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tiborco Zverejnené 11. December, 2010 Zdieľať Zverejnené 11. December, 2010 Nie som veľmi presvedčený o tom, že pohyblivé zadné krídla pomôžu...navyše zakázali poyhblivé predné krídla (presnejšie povedané, jazdec mohol meniť uhol na krídle)...ale uvidíme, ja nie som človek, čo posobí v oblasti aerodynamiky...mám od toho ďaleko,hh Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 22. December, 2010 Autor Zdieľať Zverejnené 22. December, 2010 D'Ambrosio secures Virgin race seat Virgin včera oficiálne ohlásil svoju jazdeckú dvojicu pre budúci rok. Timo Glock bude v teame pokračovať aj budúcu sezónu, no Lucas di Grassi sa s Virginom lúči. Na jeho miesto prichádza 24-ročný belgický nádejný jazdec Jérôme d'Ambrosio. Do F1 preniká teda ďalší nováčik, ktorý vzišiel zo série GP2. Posledné 3 roky pôsobil v teame DAMS, ale jeho výsledky neboli moc svetaborné - jeho kolegom v DAMS bol v sezónach 2008 a 2009 Kamui Kobayashi (v oboch sezónach nazbieral viac bodov d'Ambrosio), takže obaja kolegovia sa opäť stretnú v F1 - tento raz ako súperi. Po 17 rokoch bude mať Belgicko na štarte opäť svoje zastúpenie... Petrov gets new two-year Renault deal Rozhodnuté je aj v teame Lotus-Renault, kde zostávajú pri minulosezónnej dvojici Kubica & Petrov. Až do dnešku však nebolo isté, či Petrov v tomto teame zostane - dnes však bolo oficiálne potvrdené predĺženie jeho zmluvy o ďalšie 2 roky. No škoda, dúfal som, že Renault dá šancu niekomu inému - keďže Petrov okrem pár vydarených GP jazdil dosť vzadu a za Kubicom na rovnakom aute markantne zaostával! No uvidíme, čo predvedie vo svojej 2.sezóne... Voľné miesta sa nezadržateľne míňajú. Force India zatiaľ svoje jazdecké zloženie neoznámili, aj keď Liuzzi má údajne predbežný kontrakt, ale čo bude so Sutilom - to sa zatiaľ nevie. V teame Toro Rosso by mala aj naďalej pokračovať dvojica Alguersuari & Buemi. No a napokon ešte 2 voľné miesta u HRT - tam sa to bude riešiť asi heslom "Kto dá viacej - bude jazdiť"... Miesta stále nemajú Nico Hülkenberg a Adrian Sutil - dúfam, že tieto 2 nemecké talenty budúcu sezónu v štartovom poli chýbať nebudú! Bola by to obrovská škoda. 1 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
pink Zverejnené 28. December, 2010 Zdieľať Zverejnené 28. December, 2010 cas frisko bezi, som odflakla sezonu 2010, tak verim, ze sa pridam v sezone 2011 v tipovani... inak super zostrih z minulej sezony, tusim to videjko dal aljak na fsp... chrum chrum... kto bude novy ms? no, podla mna ferdo :lol: Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 6. Január, 2011 Autor Zdieľať Zverejnené 6. Január, 2011 Karthikeyan signs race deal with HRT Štartové pole na budúci rok sa pomaly ale isto zapĺňa. Dneska Hispania Racing Team (HRT) predstavili jedného zo svojich jazdcov na nadchádzajúcu sezónu. Do kokpitu HRT sa posadí 33-ročný indický jazdec Narain Karthikeyan, ktorý bol vôbec prvým indickým jazdcom histórie v F1. V roku 2005 absolvoval celú sezónu v teame Jordan, kde vybojoval 5 bodov (na neslávne slávnej GP USA - závodu sa vtedy zúčastnilo len 6 jazdcov). Nasledujúce 2 roky (2006-2007) pôsobil v roli teastovacieho jazdca vo Williamse. Ďalšie roky závodil v sériach ako A1GP, Superleague Formula a pod. Teraz sa však chytá na veľký come-back v podradnom teame HRT. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 26. Január, 2011 Autor Zdieľať Zverejnené 26. Január, 2011 Paul di Resta and Adrian Sutil confirmed at Force India A je to jasné ... Force India F1 Team dnes oficiálne predstavil svoju dvojicu pre budúcu sezónu: Paul di Resta & Adrian Sutil. 24-ročný talentovaný britský jazdec Paul di Resta sa konečne dočkal závodného miesta v F1 - po tom ako v roku 2006 získal titul v F3-Euroseries (v boji o titul vtedy pokoril Sebastiana Vettela), závodil ďalšie 4 sezóny v sérií DTM, kde minulú sezónu vybojoval dokonca aj titul, popri tom plnil v roku 2010 aj rolu testovacieho jazdca Force India a konečne ho uvidíme aj priamo v súbojoch na trati počas GP! Adrian Sutil minulú sezónu jazdil skvelo, a tak si miesto vo Force India vyslúžil aj na nadchádzajúcu sezónu (u Force India pôjde už v poradí 4.sezónu). Tretím jazdcom indického teamu bude Nico Hülkenberg, ktorému sa jazdecké miesto po odchode z Williamsu získať bohužiaľ nepodarilo. Zmluvu na budúci rok vo Force India mal uzavretú Vitantonio Liuzzi, avšak kvôli nepresvedčivým výkonom s ním team zmluvu rozviazal. Posledné voľné miesto v štartovom poli ostáva u HRT! Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 28. Január, 2011 Autor Zdieľať Zverejnené 28. Január, 2011 Ako prvý zo všetkých teamov dnes predstavili svoju zbraň Ferrari v Maranelle: Dámy a Páni ... Privítajte na svete nový monopost - Ferrari F150 Team: SCUDERIA FERRARI MARLBORO Šasi: F150 Motor: Ferrari Fernando Alonso Felipe Massa 3 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tiborco Zverejnené 4. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 4. Február, 2011 Tak a Mclaren predstavil svojú novú "zbraň" - MP4-26 a musím povedať, že to bolo mimoriadne originálne predstavenie, monopost poskladali pred publikom a vybraní ľudia postupni prinášali diely :thumbsup: celé sa to odohralo v Berlíne http://www.autosport...rt.php/id/89283 MP4-26 obsahuje pár značne inovatívnych riešení - či už je to airbox na hornej kapotáži, ktorý sa "skladá" z troch častí, alebo zaujímavo riešené chladiče v bočniciach monopostu (do tvaru U, či skôr do L) http://mclaren.com/home 2 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tomassi Zverejnené 4. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 4. Február, 2011 Ako prvý zo všetkých teamov dnes predstavili svoju zbraň Ferrari v Maranelle: možnože bude platiť aj to staré známe biblické o prvých a posledných :thumbsup: inak MP4-26 pekné autíčko len aby aj jazdilo tak, ako vyzerá Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
lopata555 Zverejnené 4. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 4. Február, 2011 možnože bude platiť aj to staré známe biblické a možno budú lietať pečené holuby rovno do huby :thumbsup: Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
lopata555 Zverejnené 6. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 6. Február, 2011 Poliak Kubica sa zúčastnil rally a mal haváriu, je mimo ohrozenia života ale že má zranené končatiny ... ja len dúfam že bude ok a bude môcť pretekať Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tiborco Zverejnené 6. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 6. Február, 2011 Obávam sa, že s Robertom to nateraz vyzerá blbo...každopádne vraj amputácia nehrozí, dni až ukážu aké vážne sú ti jeho zranenia...v roku 2003 bol účastníkom autonehody, odvtedy mal titánovú vložku práve v pravom ramene...v prvom rade dúfam, že sa dá doporiadku, to je teraz najdôležitejšie Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 6. Február, 2011 Autor Zdieľať Zverejnené 6. Február, 2011 Je to veľmi smutné, čo sa Robertovi stalo... Snáď to zostane bez trvalých následkov, aj keď o jeho stave a budúcnosti je asi ešte skoro hovoriť. Kiežby sa dal čím skôr dokopy a v jeho sľubne rozbehnutej kariére bude ďalej pokračovať bez komplikácií. Sezóna začína už za mesiac a pár dní - jeho liečenie po tak komplikovanej havárií bude trvať zrejme dlhšie a je tak teda možné, že na jeho miesto zasadne rezervný jazdec Bruno Senna - ale nerád by som predbiehal, pokým sa ohľadom Roberta dozvieme prognózy. Aj keď niesom jeho fanúšik, uznávam jeho vysoké kvality a talent, nikdy by som mu neprial nič zlé a želám mu teda skoré uzdravenie a skorý návrat. Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
pink Zverejnené 7. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 7. Február, 2011 tak nevyzera to dobre, zrejme ma tu ruku velmi dochramanu, keby aj vynechal celu sezonu, bola by to skoda /resp. bude to skoda/, ale snad o tu ruku nepride... http://www.f1.sk/spravy/?id=39632 :shifty: :smilieee: Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tiborco Zverejnené 7. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 7. Február, 2011 Obávam sa, že má po kariére F1 pretekára :smilieee:...ale dúfam, že sa mýlim Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 8. Február, 2011 Autor Zdieľať Zverejnené 8. Február, 2011 Šéf teamu Renault-Lotus Eric Boullier už za zraneného Roberta Kubicu hľadá náhraduv hre o voľné miesto sú traja jazdci: Nick Heidfeld, Vitantonio Liuzzi a Bruno Sennano zaujímavé, najradšej by som tam videl Nicka - jeho skúsenosti sa im isto zídu Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 16. Február, 2011 Autor Zdieľať Zverejnené 16. Február, 2011 Heidfeld confirmed at Renault A je to jasné! Náhradou za zraneného Roberta Kubicu bude v teame Lotus-Renault počas budúcej sezóny 33-ročný skúsený nemecký závodník Nick Heidfeld... Nick bude pokračovať vo svojej bohatej kariére aj budúcu sezónu, v F1 pôsobí už od roku 2000 a za svoju kariéru už prestriedal viacero teamov teamov - začínal v teame Prost, ďalšie 3 sezóny pôsobil v Sauberi, v roku 2004 jazdil v Jordane, ďalšiu sezónu vo Williamse, a posledných 5 sezón pôsobil v opäť v teame Sauber. Po tejto sezóne zostal bez zmluvy, no vďaka Kubicovému nepríjemnému zraneniu dostane opäť šancu predviesť svoje kvality. Nick absolvoval v F1 už 174 GP, avšak ešte stále sa nedočkal víťazstva. Jeho prednosťou je najmä jeho spoľahlivosť, ale dokáže byť aj poriadne rýchly... Podľa mňa je pre Lotus-Renault najlepšou možnou voľbou - želám mu veľa šťastia! Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
aljak63 Zverejnené 21. Február, 2011 Autor Zdieľať Zverejnené 21. Február, 2011 GP Bahrain (Gulf Air Bahrain Grand Prix) - Sahkir - 13.marec The Bahrain Grand Prix has been called off because of anti-government protests in the kingdom A je to jasné ... :) Začiatok sezóny sa odkladá! :smilieee: GP Bahrajnu, ktorá sa mala ísť 13.marca bola odvolaná z dôvodu protestov. Sezóna teda začne napokon až 27.marca v Melbourne, kde sa pôjde GP Austrálie. Podľa mňa trochu unáhlené - veď v Bahrajne sa malo ísť až o 3 týždne. Je to obrovská škoda, že vyhrotená politická situácia škodí aj športu. ... ale GP Bahrajnu sa možno pôjde v iný dátum - kto vie ... Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
weirdo Zverejnené 21. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 21. Február, 2011 kdesi na F1.sk bol clanok o priprave logistike materialu timov na jednotlive zavody. nedam za to ruku do ohna, ale tusim uz 2 tyzdne pred GP dorazia do tej-ktorej krajiny zaklady techniky. Bahrajn je v prdeli daleko, kamionom (prip. lodiam) trva niekolko dni, kym by sa tam dostali .. a teraz si predstav, ze si sef timu a stojis pred rozhodnutim, ci poslat svojich ludi do krajiny, kde sa na ulici strielaju demonstranti a vladnu tam nepokoje, ktore sa len tak nezastavia. o tom, ze politika v tomto pripade uskodila sportu, sa nebavim, to je fakt., ale z pohladu bezpecnosti bol najvyssi cas Bahrajn zrusit. 1 Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
tomassi Zverejnené 21. Február, 2011 Zdieľať Zverejnené 21. Február, 2011 Veľká Cena Bahrajnu sa údajne presunie na záver ročníka. Ako predpokladané riešenie sa ponúka novembrový termín a VC Bahrajnu by sa uskutočnila buď týždeň pred alebo týždeň po Grand Prix Spojených arabských emirátov v Abú Zabí (13. novembra). Čítajte viac: http://sport.sme.sk/c/5776575/formula-jeden-sa-v-bahrajne-nezacne.html#ixzz1EcOYQLCE ja som vcelku rád Albert Park Melbourne na úvod sezóny proste patrí Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Odporúčané príspevky