Skočiť na obsah

Aj takto si zarábajú


starsi

Odporúčané príspevky

Z jednej diskusie na internete:

 

Dobry den,

 

registroval som sa na stranke basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.

Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.

Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

 

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok

 

údajne je viac takýchto stránok a veľa ludí sa tam zaregistrovalo.

 

čo si o tom myslíte prejde im to alebo nie?

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Odpovedí 6
  • Vytvorené
  • Posledná odpoveď

Top prispievatelia v tejto téme

  • game

    2

  • starsi

    2

  • Darkman

    1

  • elfant

    1

Najaktívnejšie dni

Top prispievatelia v tejto téme

Nezaplatit, neajky checkbox "akceptujem" nieje podpisanie zmluvy (aj z toho dovodu vsetky platene sluzby na nete pozaduju platbu vopred). Jedinu formu, ktora sa na Slovensku uznava, je podpis elektronickym podpisom.

A nieje mozne dokazat, kto si sluzbu skutocne objednal a vyuzival (co by zabezpecil prave elektronicky podpis), podla logu IP sa dostanu len po nejake koncove zariadenie, co bude v 90% pripadov nejaky router, resp. im provider povie vlastnika pripojky. Ja tam mozem mat wifi router a na ten sa mi niekto mohol napojit, mohol to v mojom mene objednat clen rodiny, ale z dovodu blizkeho rodinneho vztahu odmietam povedat ktory...

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

včera sa týmto na sme dosť obšírne zaoberali, pravdepodobne nelegálne prevzali minimálne časť zlatého fondu denníka sme, je to spleť firiem, bez zjavného majiteľa, ktorí sú podobnou činnosťou aj v zahraničí.