Skočiť na obsah

ISIC


bobsapp

Odporúčané príspevky

Dúfam že mi bude vedieť niekto poradiť bez toho aby ma odkázal na nejakú isic web stránku.

Normálne potrebujem po lopate vysvetliť túto situáciu.

 

Od 21.9 študujem v Prahe

Včera som si bol pre (asi milión vecí) a ešte potvrdenie o štúdiu a pre žiadosť o vystavenie univerzitnej ISIC karty s ževraj nejakým bezkontaktným čipom či čo.

Potrebujem aby sa zľavy týkali mestskej dopravy v prahe a komplet dopravy na Slovensku

 

Takže kam mám zaslať žiadosť o vydanie karty (ČR,SR)?

Dá sa to vybaviť aj poštou alebo len osobne na niejakej pobočke(v blízkosti PN)?

Čo k tomu potrebujem (fotku, potvrdenie...)?

Dočkám sa jej do piatka?

Automaticky to bude karta s tým bezkontaktným čipom, či si mám žiadať o niečo špeciálne?

 

Ďík

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Odpovedí 18
  • Vytvorené
  • Posledná odpoveď

Top prispievatelia v tejto téme

  • weirdo

    7

  • bobsapp

    7

  • cizy

    3

  • tomassi

    1

Top prispievatelia v tejto téme

my sme tieto veci vybavovali tuším na prvom zápise

dokonca nás ešte aj oni fotili

 

najlepšie si je zavolať do školy - študijné

tam by si mal mať najpresnejšie info

 

nám karty rozdávali v škole, po odovzdaní dokladu o zaplatení

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

včera som bol na študijnom, tlačivá nám dala, my sme ich vyplnili, ona potvrdila a vrátila.

na stanici mi hovorili že mám ísť do nejakej kancelárie na námestí a tá ďaľšia smena zas že to zariadi škola.

na nete je zas niečo iné...tak ja neviem

 

zápis mám v rámci školy, neviem kedy, ale už 19-teho som v Prahe a chcem ju :lol:

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach