Skočiť na obsah

Prvé kolo klubu


phersu

Odporúčané príspevky

Tak a je tu prvé kolo nášho klubu čitateľov.

V kľude si rozmyslite, ktorú chcete čítať a označte.

 

Krátke oboznámenie z dielami

 

Avery Corman - Kramerová versus Kramer napísané v roku 1977

Román čerpá námet zo súčastnosti, ktorý sa zaoberá životom mladých Američanov. Príbeh je presvedčivým rozprávaním o každodenných radostiach a starostiach pri výchove syna. Otec je na syna sám a cím ďalej si viac uvedomuje, že dieťa je jeho zmyslom života, keď v tom príde jeho egocentrická matka a chce mu syna vziať.

 

 

Charles Dickens - Príbeh z dvoch miest napísané v roku 1859

Román z obdobia francúzskej revolúcie, vystupuje v ňom mnoho postáv. Autor podal v tomto románe výstrahu buržoáznej spoločnosti a feudalizmu, ktorý páchal desné násilie, ktoré vyjadruje prostredníctvom zápiskou dr.Mannetta.

 

 

Jack London - Martin Eden napísané v roku 1909

Hlavný hrdina Martin Eden pracuje ako námorník, ktorý túži po novom vzdelaní. Zaľúbi sa do vysokopostavenej ženy, ktorá je symbolom vzdelania a dobrého správania. Ako to dopadne s nádejnou láskou a jeho ďalším životným údelom sa dozviete po prečítaní.

 

 

Vladimír Nabokov - Lolita napísané v roku 1955

Fiktivné vyznanie muža, ktorý čaká vo väzení za spáchaný zločin. Hrdina sa cíti neodolateľne priťahovaný dospievajucími dievčatkami. Keď sa stane podnájomníkom, naskytne sa mu naplniť svoju túžbu.

 

 

 

Tak to je moja ponuka, neviem či sa vám pozdáva, ale tak snáď niečo ano. Myslím, že tieto knihy sa dajú dosť ľahko zohnať v knižniciach pretože ide o veľmi známe dieľa, ktoré boli svojho času a ešte sú veľmi čítané

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Odpovedí 38
  • Vytvorené
  • Posledná odpoveď

Top prispievatelia v tejto téme

  • phersu

    9

  • Lolisha

    7

  • nutrinka

    6

  • Cat the Philosophist

    4

Top prispievatelia v tejto téme