Skočiť na obsah

Po Bc., no pred prijatím na Mgr.


tomassi

Odporúčané príspevky

No mám taký problém

Včera som si bol na študíjnom pre potvrdenie o návšteve školy

no nedali mi ho pretože som včera štátnou skúškou ukončil štúdium na univerzite

takže teraz ma asi nezoberú na žiadnu brigádu, keďže nie som študent

a na úrad sa prihlasovať nebudem, lebo aj tak by som sa asi začiatkom júla musel odhlásiť

 

je nejaká možnosť brigádovať aj bez toho,

aby som bol študent a súčasne nebol registrovaný na úrade práce?

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Odpovedí 22
  • Vytvorené
  • Posledná odpoveď

Top prispievatelia v tejto téme

  • Sniper

    6

  • tomassi

    4

  • Eiensama

    2

  • chlapeczjuhu

    1

Top prispievatelia v tejto téme

Máš možnosť pracovať tiež napríklad na základe Dohody o vykonaní práce alebo Dohody o pracovnej činnosti. Výhodou sú v takom prípade napríklad nižšie odvody, je tu však obmedzenie týkajúce sa času, ktorý je možné takto opracovať V prípade Dohody o vykonaní práce rozsah takejto činnosti v kalendárnom roku nesmie presahovať 350 hodín, pri Dohode o pracovnej činnosti je možné odpracovať najviac 10 hodín týždenne.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

na tu dohodu, to by bolo ok... Len treba zistit, co a ako.. Mam na mysli tie odvody... Tu dohodu s tebou zamestnavatel spise zrejme tak ci tak, ostava len ta otazka tych odvodov.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Axel

každý si podáva prihlášku, len mne poslali pozvanie! :lol:

 

teraz som zistil, že mán dať nejaký papier do sociálnej poisťovne

zajtra by sme ma,i mať rozlúčkovicu, tak sa popýtam čo a ako treba

zatiaľ vďaka

 

inak nechápem ako môže niekto rozmýšľať, že by nepokračoval

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

hej

obhajoby som mal pred nejakými dvoma týždňami a teraz v pondelok štátnu skúšku

 

problém je v tom, že mi na štúdíjnom odmietajú dať potvrdenie o tom, že som študent

 

teraz sa vyskytla ďalšia vec