Sniper Zverejnené 7. Apríl, 2008 Zverejnené 7. Apríl, 2008 V súčasnosti sekcie sú usporiadané takto: freespace.sk Komunita Spoločnosť a Veda Výpočtová technika Kultúra Šport Ľudia a Relax FreeSpace V podstate proti tomu nič nemám, ale často sa sa mi stáva, že Šport hľadám za Ľudia a Relax, a Kultúra by sa skôr hodila pred Výpočtovú techniku. Kto má podobný pocit ako ja, alebo iný pocit?
Mgr. L.E.G. von Trips Zverejnené 7. Apríl, 2008 Zverejnené 7. Apríl, 2008 ja mam podobny, co sa tyka vypoctovej techniky.
hisham Zverejnené 7. Apríl, 2008 Zverejnené 7. Apríl, 2008 Ja by som skôr prehodila Výpočtovú techniku pred Spoločnosť a Vedu.
Andulqa Zverejnené 7. Apríl, 2008 Zverejnené 7. Apríl, 2008 ja by som nc nemenila, potom sa to bude zbytocne pliest, podla mna je to v pohode tak ako to je
Sniper Zverejnené 8. Apríl, 2008 Autor Zverejnené 8. Apríl, 2008 hish a prečo? Mne by sa to pozdávalo takto: freespace.sk Komunita Spoločnosť a Veda Kultúra Ľudia a Relax Výpočtová technika Šport FreeSpace Tým nechcem povedať že je to ideálne pre všetkých ale čo sa týka logického sledu resp. podobnosti tém tak takto by sa to asi skôr hodilo.
weirdo Zverejnené 8. Apríl, 2008 Zverejnené 8. Apríl, 2008 suhlasim s Andulqou .. tiez by som nic nemenil, som zvyknuty na tuto strukturu a neprekaza mi ..
aljak63 Zverejnené 8. Apríl, 2008 Zverejnené 8. Apríl, 2008 Mne to je v podstate dost ze jedno... Ale som zvyknuty uz na toto, tak to asi tak moze aj ostat aj tak chodim vasinou len do Sportu :) ale aj do ostatnych samozrejme :lol:
Cactales Zverejnené 8. Apríl, 2008 Zverejnené 8. Apríl, 2008 Hoci som si na súčasné poradie už tiež dosť zvykol, myslím, že Axelov návrh by mi celkom vyhovoval. Vymenil by som na ňom asi iba poradie Športu a Výpočtovej techniky.