Skočiť na obsah

Prehodenie sekcií?

Sniper

Odporúčané príspevky

Zverejnené

V súčasnosti sekcie sú usporiadané takto:

freespace.sk

Komunita

Spoločnosť a Veda

Výpočtová technika

Kultúra

Šport

Ľudia a Relax

FreeSpace

V podstate proti tomu nič nemám, ale často sa sa mi stáva, že Šport hľadám za Ľudia a Relax, a Kultúra by sa skôr hodila pred Výpočtovú techniku.

Kto má podobný pocit ako ja, alebo iný pocit?

• Odpovedí 8
  • Vytvorené
  • Posledná odpoveď

Top prispievatelia v tejto téme

• Sniper

2

• Andulqa

1

• Mgr. L.E.G. von Trips

1

• hisham

1

Najaktívnejšie dni

Top prispievatelia v tejto téme

Zverejnené

ja mam podobny, co sa tyka vypoctovej techniky.

Zverejnené

Ja by som skôr prehodila Výpočtovú techniku pred Spoločnosť a Vedu.

Zverejnené

ja by som nc nemenila, potom sa to bude zbytocne pliest, podla mna je to v pohode tak ako to je

Zverejnené

hish a prečo?

Mne by sa to pozdávalo takto:

freespace.sk

Komunita

Spoločnosť a Veda

Kultúra

Ľudia a Relax

Výpočtová technika

Šport

FreeSpace

Tým nechcem povedať že je to ideálne pre všetkých ale čo sa týka logického sledu resp. podobnosti tém tak takto by sa to asi skôr hodilo.

Zverejnené

suhlasim s Andulqou .. tiez by som nic nemenil, som zvyknuty na tuto strukturu a neprekaza mi ..

Zverejnené

Mne to je v podstate dost ze jedno... Ale som zvyknuty uz na toto, tak to asi tak moze aj ostat

aj tak chodim vasinou len do Sportu :) ale aj do ostatnych samozrejme :lol:

Zverejnené

Hoci som si na súčasné poradie už tiež dosť zvykol, myslím, že Axelov návrh by mi celkom vyhovoval. Vymenil by som na ňom asi iba poradie Športu a Výpočtovej techniky.

Zverejnené

Ja som zvyknutý na súčasný stav, ale tak v princípe je mi to jedno - tento semester nemám čas ani na seba, nie ešte na fórum :) Takže tak či tak budem musieť všetko prezerať potom, nech to bude hore či dole :lol:

Návštevník
Táto téma je teraz zamknutá pre ďalšie odpovede.

• Vytvoriť nové...

Dôležitá informácia