Jump to content

Spokojnosť s providermi a operátormi


Sniper

Recommended Posts

Napíšte aké máte skúsenosti s providermi a operátormi. Zaujíma ma hlavne ochota technickej pomoci na hot-line a jednanie so zákazníkmi.

 

Globtel/Orange

 

Som prevažne spokojný, keď som potreboval niečo poradiť tak prakticky vždy ochotne poradili, nemôžem sa sťažovať. Horšie to bolo s vybavovaním služieb, nie raz sa stalo že nevybavili to čo som potreboval (napr. zvýhodnené číslo mi aktivovali až po pol roku ako som o to požiadal a ja som bol v tom že to už mám aktívne a veselo som si vyvolával).

 

Hodnotenie 2

 

 

Slovanet a.s.

 

Síce neviem prečo boli mierne podráždení keď sme sa bavili o agregácii :) ale inak nemôžem mať výčitky. Väčšia ochota ako v Orange.

 

Hodnotenie 1-

 

 

Eurotel/T-Com

 

Nemastní neslaní. Poradiť poradili, ale ako keby sa im nechcelo. Nemám viac skúsenosti takže hodnotím dosť slabo

 

Hodnotenie 4

 

 

STelecom/T-Com

 

Podobná banda ako T-mobile (v názve to vidieť), z ich prejavu cítiť "my sme tu monopol" ale inak s prižmúrením oka sa dá s nimi baviť. Stretol som sa aj s milými operátormi (skôr operátorkami :lol: ), technická podpora tiež v norme.

 

Hodnotenie 2-

 

 

Domains.sk

 

Služby sú veľmi dobré, nemôžem sa sťažovať, a ak sa technickej podpore chce tak vedia byť rýchli. Ale fakt musí sa im chcieť.

 

Hodnotenie 1-

 

 

IPS, Inc.

 

Developer tohto fóra má najvyššie hodnotenie. Technická podpora je skutočne na úrovni a veľmi ochotná. Nemám žiadne námietky.

 

Hodnotenie 1

Link to comment
Share on other sites

Kryha, s.r.o. - vždy ochotní (asi preto, že tam pracujú dve bývalé kolegyne :) ). Jediné, čo ma na tomto providerovi štve, že net mi vypadne vždy po pracovných hodinách alebo cez víkend, vtedy sa im nedovolám :lol: Ale nedeje sa to často.

1-

 

Orange - bezproblémové služby, nikdy som sa nesťažoval, zájsť k ním som musel len raz, keď som prešvihol platbu faktúry. Inkaso pre Orange mám totiž limitované na 3000 Sk.

1

 

T-Com - s pevnou linkou nechcem mať nič spoločné

5

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Orange - tak 2-3... slecny na call centre toho nikdy moc nevedeli a dozrali ma neochotou aktivovat mi roaming dokial som nemal pausal viac ako rok, pritom to cislo na prime som uz mal cez 4 roky a ucty jak svina :)

 

Eurotel - 2 - ked som potreboval poradit, tak sa vacsinou snazili a odpoved bola skorej ako u orangu

 

Micronet a.s. 3 - ten ich support nebol bohvie co.. len v pracovnych hodinach a tiez to dvihala taka neochotna slecna... mimo prac hodin, som otravoval kamarata, co mi to obchodoval

 

Isper - 5 - suflikanti najvyssieho rangu ;)

 

Energotel - 3 - uz som s nimi dlho nekomunikoval, ale vzdy zalezalo kto bol zrovna na hotline, takze bud to bolo za 1 alebo za 5 .. takze stredna cesta (hlavne pre to ze nie vzdy chceli priznat ze chyba bola na ich strane)

 

T-com - 5 - s ich ochotou a pristupom, nula bodov

 

nasej firme a hotlajnu reklamu robit nebudem, vzdy zalezi od toho kto tam sedi... podla toho si bud pochvalujem, alebo im nadavam :lol: ale s konektivitou nemam problem, ak ano, vzdy viem co sa deje :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 10 months later...

ten vy######any t-mobile mi nie je schopny uz 3 a pol hodiny nabit ten vy######any vy######eny kredit, su to s######eni buzeranti

Táto 'spokojnosť s providerom' hovorí za všetko :lol:

 

Za posledný rok sa veľa toho nezmenilo, všetko na tej istej úrovni, Eurotel/T-mob hodnotiť nemôžem, lebo nemal som dôvod s nimi komunikovať, možno T-Comu a Orangeu by som zvýšil hodnotenie na 1-

 

Inak veľký dôraz kladiem na ochotu personálu firiem. Môžem povedať že sa to zlepšilo, operátori cítia že konkurencia je silná a vedia že ochota personálu môže nakloniť misky váh na ich stranu. Tak by to malo byť.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Keďže hostujeme už nejaký ten u websupport.sk tak môžem hodnotiť ďalšieho providera:

 

 

Websupport.sk

 

Jedinú námietku mám, že rýchlosť odpovedí, keď niečo rieším cez mail je pomalšia, odpoveď často krát príde až na druhý deň, v lepšom prípade po 5-6 hodinách. Ináč žiadne iné kiksy, podpora je ústretová, ochotná a trpezlivá. Myslím, že môžem dať najvyššiu známku.

 

Hodnotenie 1

 

 

Domains.sk

 

V tomto prípade musím poopraviť hodnotenie providera domains.sk, niektoré ich nastavenia servera spôsobovali výpadok stránok už pri menšom zaťažení a nie príliš veľká ochota riešiť tento stav spôsobili zníženie známky.

 

Hodnotenie 2-

 

 

Swan

 

Môj nový internetový pripájateľ by mohol byť flexibilnejší, doteraz mi 2x vypadol internet a pokým ma znovu pripojili tak to trvalo zhruba týždeň, čo je dosť silné memento pre potencionálnych zákazníkov. Ináč na ľuďoch odtiaľ je vidieť, že majú záujem riešiť problémy.

 

Hodnotenie 2

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

akonahle mi skonci pausal v Orange-i, prestupujem do O2

 

platim nehorazne palky za hovory... ok, sem tam sa stane ze kecam aj polhodku, ale za sms pytaju vela, samotny pausal mam vysoky...vsetky vyhody boli samozrejme namotavacky a trvali len polrok /toto som samozrejme vedela, ale tak clovek opantany tym "obalom" lahko podlahne/

 

takze ocheckujem presnejsie situaciu v O2 a odchadzam, pravdepodobne s rovnakym cislom

 

 

pevnu linku od Slovak Telecomu mame, ale v podstate len kvoli netu

vyhoda, ze mame na nej 30 minut zadarmo hovorov na mobily

v podstate pouziva iba mama na volanie do zahranicia, takze mesacne faktury su velmi vysoke, ale vyhodou je naberanie bodov, a uz parkrat sme vyuzili vyuzitie bodov bud na ziskanie darcekov pripadne zliav z faktur

Link to comment
Share on other sites

no ja som zatial spokojny s tym, ze ceny roamingu su velmi dobre...smska za 13centov, mmska za 30, prijimanie hovorov za 26 centov, volanie za 50...velmi velmi dobre ceny, vobec mi nenaburali skrt v budgete cestovatelskom :lol:

Link to comment
Share on other sites

Orange:

nemám skúsenosti, vyhýbam sa im, tá oranžová mi je nesympatická. Ale čo hovoria, tak internet od nich to je katastrofa.

 

T-Mobile

celkom solídni, zmluvu zrušili bez problémov

 

T-Com

leniví jak vši, nechcú mi dať internet turbo4, ani pevnú linku.

 

Vo všeobecnosti mi najviac vadí zaostalosť slovenského internetu , že nieje nič rýchlejšie nad 2MB/s, hoci za vyššiu cenu.

Link to comment
Share on other sites

Orange - na Slovensku najväčší mobilný operátor. Ponuka služieb celkom OK, cenovo skôr pre zákazníkov s vyššou spotrebou. Užívateľov predplatených kariet akoby Orange považoval až za treťotriednych zákazníkov, v tomto smere od čias Globtelu som nezaregistroval výraznejší pokrok.

O2 - cenovo pre priemerného zákazníka asi najvýhodnejší, pri niektorých službách o čosi menší komfort ako u ostatných mobilných operátorov, predtým sa občas vyskytli určité nedostatky, bolo vidieť snahu ich riešiť, ak keď som im spočiatku musel vysvetliť, že nemám príliš záujem riešiť opakovanú reklamáciu v danej situácii aj poštou, v prípade, keď problém jednoznačne nebol na strane zákazníka (čo bolo hneď zrejmé aj pracovníkovi zákazníckej linky). Posledného pol roka som už žiadne problémy nezaznamenal.

 

T-Com - pri zmenách v službe (zapojenie, zmena programu, elektronická faktúra) určité problémy, akoby občas pravá ruka nevedela čo robí ľavá, ale "když to už jednou jede" tak už v takmer bez problémov.

 

Inou kapitolou je prenos čísla k inému operátorovi, dva prípady s ktorými som sa pri prenose čísla stretol spomeniem v inej téme

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

môj obľúbenec orange mal dnes pekne veľké problémy

 

a podľa posledných správ ešte nevedia, prečo.

celoslovenský výpadok, ale nielen výpadok, celá sieť sa správala nevyspytateľne

ide o celoslovenské zlyhanie siete, na ktorého riešení sa pracuje. Výpadok nastal ráno, približne o 5:00, príčiny sa zatiaľ zisťujú. Sieť sa však opäť prebúdza k životu.

 

"V tejto chvíli je už obnovená prevádzka 2G siete na celom území Slovenska s výnimkou vybraných lokalít z Bratislave, Pezinku a Senci. Orange postupne obnovuje aj prevádzku svojej 3G siete." informuje Orange vo svojej krátkej správe.

 

Čítajte viac: http://mobil.sme.sk/c/5222454/orange-mal-celoslovensky-vypadok-postupne-nabieha.html#ixzz0eTie5AsU

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mne pred mesiacom skončila viazanosť so Swanom a vážne uvažujem nad zmenou providera. Snáď nie je mesiac čo by som neriešil s nimi nejaký technický problém.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
  • 6 months later...

Podpora Swan

 

Hodnotenie: 4

 

V marci som si zriaďoval pevnú IP adresu, ktorej zriadenie a používanie je za mesačný poplatok. V apríli mi bola vygenerovaná faktúra, kde bol započítaný poplatok za pevnú IP adresu za marec a apríl. Nastavil som trvalý príkaz a viac som neriešil.

 

Dnes mi príde faktúra za jún, len tak námatkovo otvorím PDF a vidím tam nižšiu sumu ako som naposledy nastavoval. Pozriem posledné tri faktúry, na jasné, tá aprílová zahŕňala poplatok za pevnú IP za marec a apríl, ale májová a júnová len za dotyčné mesiace, takže poplatok bol nižší. Na to som zabudol, takže v máji som zaplatil viac ako som mal. Zaujímavé, že v prípade preplatku neposielajú upomienky ako v prípade nedoplatku. Nebyť toho, že sa náhodou nepozriem do faktúry, tak platím viac ako debil. Tak idem písať do Swanu, nemám nervy na ich formulár, tak tam volám, 15 minút trvalo pokým slečna pochopila čo od nej chcem, nevie si pozrieť aká suma im prišla v máji. Nakoniec, že mi zavolá, tak zavolala, že preplatok evidujú a za jún nech zaplatím menej, aj mi povedala sumu, tak som si ju nastavil, už teraz vidím ako mi budú posielať upomienky, že som zaplatil málo. Nie, že nedá sa to riešiť dobropisom. Nervy mám!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Additional information you can see at Privacy Policy