Skočiť na obsah

Sniper

Odporúčané príspevky

Podla mna najdolezitejsie na reklame je to, ci zaujme a vyvola ohlas. To je poslanie reklamy. Ostatne je nevyznamne. Dokonca nezalezi velmi ani na tom, ci reakcia je pozitivna alebo zaporna.

 

V mojom osobnom rebricku su najhorsie reklamy, ktore su suche. V tesnom slede na druhom mieste reklamy s filozofickym posolstvom.

  • Pridať bod 1
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Mne pride trapna, ale to je samozrejme subjektivne.

Inak, reklama nemusi byť umelecka, aby bola kvalitna. Taky priklad (napadlo ma ako prve) dobrej a kvalitnej reklamy (pre mňa) je už tu kedysi spominana na Heineken.

 

JJ ta reklama na Heineken je proste cool :) To je nieco super... Ta ma dostala ked som ju prvykrat videl som skoro zosalel ako ti chlapici :lol:

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Mne pride trapna, ale to je samozrejme subjektivne.

Inak, reklama nemusi byť umelecka, aby bola kvalitna. Taky priklad (napadlo ma ako prve) dobrej a kvalitnej reklamy (pre mňa) je už tu kedysi spominana na Heineken.

 

čo je a čo nie je "umelecká" reklama ? :lol:

 

reklama, ktorá má nápad... alebo je vizuálne pekná, zapamätovateľná, niečo nové, ...

zadávateľ obrovská firma s peniazmi, alebo skrblík, / ktorého umelecký vedúci či riaditeľ pre reklamu je človek, ktorý si myslí, že zoberie z ulice mačku a natočí reklamu pre mačacie žrádlo alebo šot do tv pokryje tritisíc sk, alebo za tritisíc sk chce rozpohybovať celý jurský park za týždeň ... veľmi často je jednanie s klientmi a zadávateľmi na takejto úrovni ... /

... teda skrblík, dcéra zahraničnej firmy, ktorý akurát prerába farbu a výrobky svojej materskej firmy kdesi v zahraničí, výroba reklám má milion podôb a u nás chodí napriek zdaniu v detských topánočkých . je to priveľmi komplexná oblasť, aby sa to len tak dalo popísať, ako to tu funguje.

 

ale kritizujeme reklamy - výsledné produkty, a veľká kopa z nich je len na naše pomery a výrobky pretvorená zahraničná.

 

takže čo je teda umelecká reklama ? :)

umelecká reklama nezaručí úspech výrobku, zaručí ho nápad, načasovanie, jednoduchosť a trafenie sa do vkusu, maličkosť, známa melódia, ľahko zapamätateľný prvok ...

a hlavne spájaný s výrobkom

čo je teda vlastne umelecká reklama ?

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

mna by skor zaujimalo, aka to je sucha reklama

osobne sa mi pacia take, ktore dokazu minimalistickymi prostriedkami nieco povedat

 

raz som bol vtiahnuty z ulice do baraku, za ucelom testovania novej reklamy, pustili mi kusok reklamneho sotu a mal som povedat, na aky vyrobok to je reklama

neviem ci som zlyhal ja, alebo tvorca, ale ja som tam videl reklamu na detske krabicove dzusy, miesto na mobil :lol:

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Sucha reklama je taka, ktora je nenapadita, neputava, nicim nezaujme, neoslovi, a tym padom je iba otravna, vtierava a nic viac - ako velka vacsina toho, co sa robi.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

To je velmi dobry a trefny clanok. Hlavne to, kde to zrovnava so nasou sucasnostou.

 

Pamätám si, že v tom čase ma zahraničné reklamy zvláštnym spôsobom priťahovali. Pozrieť si blok spotov na rakúskej televízii bolo ako vidieť sériu krátkych science fiction filmov, ktoré sa odohrávali vo fantastických prostrediach a ktorých dej sa točil okolo úžasných, neznámych predmetov.

:lol:

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Sucha reklama je taka, ktora je nenapadita, neputava, nicim nezaujme, neoslovi, a tym padom je iba otravna, vtierava a nic viac - ako velka vacsina toho, co sa robi.

 

a to sa robí z veľkej miery pre tie príčiny, ktoré vyratúvam tam hore. a ešte kdečo iné, peniaze robia peniaze, to sa týka veľkých firiem, veľkých objednávateľov, reklamy im točia zahraniční režiséri, a to aj za cenu, že firma si to s reklamou rozmyslí, priamo na letisku vyplatí prilietajúceho režiséra a pošle ho domov, nie tak dávno sa stalo s jedným francúzskym režisérom a naším gigantickým objednávateľom reklamy, a natočia nejakú s.račku, lebo si tam niekto povedal, že chce do toho kecať, a francúz by si do toho kecať nedal.

naši ľudia majú talent, sú firmy, kde zamestnávajú ľudí s nápadmi a talentom a nápady zostávajú v šuflíkoch, lebo objednávateľ buď nemá peniaze, umelecké či obchodné cítenie,či hocičo, ale má dobrý flek kdesi na reklamnom oddelení hocijakej firmy či firmičky a cíti sa byť minimum picassom.

...

 

 

elfant,

ale aj tak nic nema na reklamu na pradlo znacky Triola a hygienicke vlozky znacky RIA

v mojich spomienkach má, jedna určite ... reklama na toaletný papier Harmasan

už som ju hľadala na youtube, tak sporadicky síce, ale nenašla som zatiaľ ... to bolo v časoch, keď toaletný papier bol tak tak ... no, jeden druh, jednovrstvový a bolo ho občas dostať. občas aj nie. bolo treba robiť zásoby :lol:

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

:)

elfant, aj ten tvoj slogan je super, ale na tú moju reklamu sa tuším nikto nepamätá :lol:

kdesi som tu o tej reklame už písala ... ale nezaškodí si to zopakovať, aké to bolo krásne :

 

pohľad na dvere, zvuk splachovania, vtom vyjde zo zrejmého záchoda malé dieťa, také trojročné, v ruke do vysoka zdvihnutý kotúč toaletného papiera a zakričí víťazoslávne : Harmasan !!! / teda hajmasan ! / :)

 

 

 

leg,

Pamätám si, že v tom čase ma zahraničné reklamy zvláštnym spôsobom priťahovali. Pozrieť si blok spotov na rakúskej televízii bolo ako vidieť sériu krátkych science fiction filmov, ktoré sa odohrávali vo fantastických prostrediach a ktorých dej sa točil okolo úžasných, neznámych predmetov.

 

 

uhm, to sedí, bolo jedno, o čom tam rozprávajú, podstatné boli obrazy, či nemčine niekto rozumel či nie, občas sme prepli len tak na reklamu ... ;)
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

aj Brise sa prekonáva ... najnovšia reklama na sviečku, ktorá sa rozleje na olej a vonia ... to je v poriadku ...

 

len dnes najnovšia reklama hovorila o "iskrivej vôni snehových vločiek"

nuž. :lol:

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

mna v poslednych dnoch celkom pobavila ta reklama od T-mobile, kde ide chalan v buse a vtrhnu tam mikulasovia a vykladaju mu pred vsetkymi nejake odkazy od jeho matky, ci co :lol:

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

jovzin

 

Neviete nahodou to je ta Kika? Ako ktora hereceka ju hra? Strasne zlata je ta zenska :lol: Dik za info :)

je to Češka, má 21 rokov, študuje na vysokej, má priateľa, a vlastným menom sa volá Denisa Dlabová ... telefón na ňu nemám :)

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

do vianoc ešte niekoľko verzií vymyslia, ale úroveň pomaly klesá ... ešte ten chlapec akotak, pri otcovi už nestojí zanič melódia ani text, trápnu aj viac-menej vtipnú situáciu možno vytvoriť vlastne všade, ale ešte je viac než mesiac do vianoc, dovtedy sa z toho zbláznime ... pravda okrem obdivovateľov aďuška a kikuš ... :lol:

  • Pridať bod 1
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 1 mesiacom...
  • Pred 2 týždňami...

takže reklamy nahlas nie sú

Slovenské stanice sa bránia, že zvukom počas reklám nehýbu.

Pocit vyššej hlasitosti podľa nich zvyšujú zvukové efekty.

„Dojem vyššej hlasitosti reklám je čisto pocitová záležitosť, vyplývajúca zo spôsobu mastrovania zvuku a vďaka obrovskému množstvu efektov, ktoré sa v bežnej relácii v takejto frekvencii neobjavujú,“

vysvetľuje hovorkyňa Jojky Tatiana Tothová.

 

„Každú reklamu, ktorá je určená na odvysielanie v STV, z hľadiska úrovne hlasitosti upravujeme,“

hovorí hovorca STV Peter Susko. Diváci STV sa na hlasnú reklamu nesťažujú

tu by som si dovolil doplniť, že to môže byť nízko sleovanosťou STV,

ale aj tým, že STV nedáva reklamy, priamo počas programu

až na športové prenosy

 

sme.sk

(lopata neklikaj, VeľkýBrat Ťa vidí)

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Väčšina televizorov (CRT len drahšie, sučasne LCD a plazmy takmer všetky) ma funkciu automatickej hlasitosti, ktorej zapnutim sa vyrovna hlasitosť na všetkych kanaloch a aj v ramci 1 kanala. Problem je to len u staršich tv, ktorych je však čim ďalej tym menej.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

vyrovná, ale rozdiely v prepínaní aj tak cítiť

dosť záleží do nastavenia operátora

alebo, že by to bol len subjektívny pocit vyplývajúci z rôznorodosti programov?

 

Zaleži najmä na vysielanom programe, napr. film spred 20-tich rokov nebude mať take kvalitne ozvučenie ako sučasny, takže aj pri zapnutej automatickej regulacii tam rozdiel samozrejme bude. Ale nie zas taky, aby to človeku v noci spôsobilo šok. Taktiež zaleži od kvality tej funkcie v konkretnom televizore (resp. značke) ako si s tym dokaže poradiť.
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 3 týždňami...

Vytvorte si účet alebo sa prihláste, aby ste mohli písať príspevky

Ak chcete odoslať príspevok, musíte byť členom

Vytvoriť konto

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!

Zaregistrovať si nové konto

Prihlásiť sa

Máte už konto? Prihláste sa tu.

Prihlásiť sa teraz
×
×
  • Vytvoriť nové...

Dôležitá informácia

Táto stránka používa súbory cookies, pre zlepšenie používania stránok tohto webu. Pre viac informácií kliknite sem. Ďalšie informácie nájdete na stránke Zásady ochrany osobných údajov