Skočiť na obsah

Súboj rozličných herných platforiem


tomassi

Odporúčané príspevky

kym nebudu na konzoly hry ako counterstrike, ultime online, rozne dungeony, kym na nich nebudem moct hrat klasiky typu dungeon master, kym na nich nebude nic ako fallout tak sa mozu klzat...

hry typu auticka, alebo akcne typu strelim kam mozem vsak nieco padne ma nikdy nenadchynali...nepochopil som, co moze niekoho bavit na tom nahanat si auto po nejakej drahe a snazit sa mat lepsi cas...

 

tomassi to ze sa tebe take hry pacia, neznamena ze cely svet je z nich na makko...

staci si pozriet uspech hier ako WOW, counterstrike a porovnat si to s uspechom hier na PS3 ci X-box...

ultime online ma uz 12 rokov a predstav si stale sa hra a velmi aktivne, ak mi najdes tak dlho zijucu konzolovu hru, potom uznam ze konzoly maju buducnost :lol:

zatial mi konzola pride pre niekoho, kto je lenivy, potrebuje par minut odreagovat tak pusti nieco nad cim netreba premyslat, hlavne ze to ma pekne farby...

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Odpovedí 67
  • Vytvorené
  • Posledná odpoveď

Top prispievatelia v tejto téme

  • tomassi

    25

  • Darkman

    15

  • Nokia

    14

  • weirdo

    6

Top prispievatelia v tejto téme

tomassi, tuším si tu na nás sám, PC hráčov sa tu vyrojilo jak komárov. : )

a, tiborco ešte, ale ten zatiaľ mlčí.

 

ja si spomínam na situáciu, keď sa objavilo PS1. veď vtedy sa ani o inom ako o mod chipoch a napaľovaných hrách nehovorilo, mám dojem, že s pirátstvom bojujú aj vývojári hier pre konzoly.

 

tiež som sa zamyslel nad tým, ako tie hry vznikajú. na čom to tí machri programujú? podľa mňa aj hra pre konzolu vlastne vzniká najprv v PC, nie? druhá vec je, že niektoré tituly sú určené výhradne pre trh s konzolami. podľa mňa hrá úlohu to, pre akú vekovú kategóriu je hra určená. na konzolách sa objavuje viac "arkádovitých" titulov, ktoré sú určené pre mladších hráčov.

 

samozrejme, nejaký brak a vyslovene komerčný titul sa objaví často aj na PC, ale také perličky, ktoré tu už pospomínali ostatní som doteraz zažil len vo verzii pre PC. Baldur's Gate, Fallout, celá UFO séria, strategické hry ako Warcraft, Dune (kedysi dala vzniknúť celému žánru), Starcraft, aj GTA - prvý diel som hral na 486ke, The Sims - i keď to príliš nepoznám, Settlers, Battle Isle...

 

záleží na tom, čo človek od hry očakáva, nokia už o tom písal. ja mám rád hry, pri ktorých sa dá trocha aj pouvažovať nad riešením, nad príbehom, pri kafíčku a v kľude. to mi konzola neponúkne.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

chlapci

podľa toho čo čítam, ste asi nevlastnili konzoly a nemali ich ted jednostaj doma k dispozícii,

lebo potom by ste takéto niečo nemohli písať

ak by ste hrali Jak & Daxter series, Rachet & Clank series, SlyCooper series, GodOfWar, PS F1, GT

stary ProEvoSoccer(pokial nezacal vychadzat multiplatformovo,to bola sila)

Resistance 2

 

Q: Je možné aby bolo v jednej chvíli na obrazovke v online mape naraz všetkých 60 hráčov ?

A: Vždy podobné veci testujeme, v Resistance 1 sme dali 40 hráčov /max. počet/ do jednej haly a navyše po sebe aj všetci strieľali raketami. Robíme to pre istotu, či je engine skutočne dobre optimalizovaný a zvládne aj takéto psie kusy. Teda ak to niekoho napadne urobiť.

 

Q: To teda napadne !!

A: Áno, ale zvládneme to bez problémov :lol:

 

Warhawk - jedna z naj online hier, kt. na PS STORE neustale ponuka nove mapy a ine vylepsenia

samozrejme zadarmo

a nie ako páni s Mrkvosoftu sak Xcrap 1,5 ma uz tolko verzií s HDD bez apod

za sluzbu LIve treba taktiež platiť

chcete pozerať HD DVD filmy (inak boj s B-ray už prehrali a je to mŕtvy formát)

dokúpte si ďalšiu skrinku

 

a keď sme už pri tom dokupovaní

kde je napísané, že si nemôžete dokúpiť klávesnicu a myšku

šak PS3 je multimédium do obývačky(hry, net, filmy, ...)

takže klávesnicu na surfovanie potrebujete(aj keď sa dá aj bez toho)

 

píšem to neustále

koho bavia stratégie a FPS, nech si dokupuje karty a pod

mne to nestačí, preto dávam prednosť konzolám

a ešte niečo

budúcnosť hier vidím v handheld-och

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Tebe furt unika jeden podstatny bod, a to, ze nie kazdeho bavia arkadovky. Pre teba je to vrchol zabavy. Fajn. Ale uz pochop ze to je len tvoj nazor.

Mna arkadovky NEBAVIA, uz to pochop raz :lol:

 

Hral som God Of War 2. Bola to zabava to hej, dobra odreagovacka. Ale o com to cele bolo?

Ked mi hra povedala aby som zmackal X, tak som zmackal X. Ked mi hra povedala aby som krutil zlava-doprava stickom, tak som krutil.

Pokial podobny princip povazujes za vrchol herneho priemyslu, tak mas pravdu. Konzoly su v ponukani podobnych konceptov daleko dalej ako PC.

 

Nedohral som ho do konca, pravdu povediac mi to prislo ako hra na jedno prejdenie... A neviem, mal som pocit nejakeho obmedzovania zo strany samotnej hry.

A podobne vodenie za rucicku mi leze na nervy.

A ani mi nevadilo ze som skoncil v nejakych 3/4.

 

Teba podobne veci bavia... fajn, kludne si to hraj. Ale uz tu prosim ta prestan sirit osvetu o tom ake je to vsetko genialne. Plosinovky boli na PC davno pred nejakym PS1 :)

Lenze vymreli, lebo nikto o ne nemal zaujem.

 

Ja napriklad nedam dopustit na Hard-core simulatory typu Richard Burns Rally.

Potom hry ako Operation Flashpoint, Civlization, Fallout 1/2. Proste otvorene svety, kde mas sice nejaku hlavnu liniu, ale sposob akym po nej kracas je cisto na tebe.

 

Warhawk - jedna z naj online hier

Preco myslis ze je naj? Len preto ze je na PS3? Mozno ide o najlepsiu online hru pre PS3, ale v globale asi tazko.

 

Kolko online PC hier si hral?

 

a keď sme už pri tom dokupovaní

kde je napísané, že si nemôžete dokúpiť klávesnicu a myšku

Tu nejde o to, ci si mozem/nemozem dokupit klavsnicu z mysou. Tu ide o to, na co vyvojar optimalizuje ovladanie.

 

Ked ide robit hru na PC tak je mu jasne ze clovek bude mat keyboard s myskou. Tomu prisposobi cely user interface - od menu, cez ovladanie, po rozne usporiadanie inventarov a podobne.

 

Ked ide robit hru na konzolu tak musi ratat s tym, ze clovek ma len gamepad. Preto sa konzolove menu ovlada pomocou X, trojholnikov, guliciek a ja neviem podla coho vsetkeho - podla tohoto hned poznas aj na PC ci ide o PC hru, alebo len o tupu konverziu. Preto ti musia do hry dorobit nejaky autoaim, pretoze mierit gamepadom je neporovnatelne drevenejsie ako s mysou.

 

píšem to neustále

koho bavia stratégie a FPS, nech si dokupuje karty a pod

mne to nestačí, preto dávam prednosť konzolám

Ale co si dokupuje. Kto chces drzat krok sa dokupeniu nevyhne ani na konzolach, ani na PC.

Ty si dnes na PS2 tiez nezahras vela novych titulov, ktore su exlusive pre PS3 :) O PS1 ani nehovorim.

 

A nova konzola tiez nie je zrovna najlacnejsi spas ;) A ked si este pripocitame, ze nove hry na konzolu su drahsie ako na PC, tak skoncime zas pri tych osobnych prefenciach ;)

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Dark pekne napisane :lol:

 

tomassi jedina hra ktora ma v poslednej dobe na konzoly zaujala je patapon na PSPcko a to tiez len kvoli tomu ze to vyzera byt tak ujete az to moze byt dobre

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Patapon je š######, takisto ako Exit, LocoRoco a spol

a práve v tomto vidím rozdiel medzi PC a konzolami

PC-čkárske hry postrádajú originalitu, kt. sa objavuje hlavne v plošinovkách

tie PC plošinovky som videl a mal som dosť

veľmi slabučké

 

Dark

môžem uviesť ako príklad NHL

NHL na PC dostávalo peknú zrážku bodov v recenziách, pretože tam absentoval veľmi dôležitý prvok

a to zvlášť ovládanie hokejky(len na konzolách prostredníctvom analógov)

taktiež ProEvoSoccer

tých panáčikov na PC proste necítim, pripomínalo mi to skôr FIFA-u

a to je veľmi zlé

 

hral si Warhawk?

ja len chvíľku a bol som z toho v prdely

 

a ešte tu máme HOME samozrejme zadarmo

doplnky sa dajú dokupovať

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

PC-čkárske hry postrádajú originalitu, kt. sa objavuje hlavne v plošinovkách

Mozes nejako blizsie specifikovat tu originalitu?

 

Originalita momentalne v hrach vseobecne je dost velky problem.

 

tie PC plošinovky som videl a mal som dosť

veľmi slabučké

Neviem ktore plosinovky myslis. Ja som vravel o plosinovkach ako Jazz Jackrabbit :lol: Proste pred ps1 era. Potom to islo do kytek, lebo o to nikto nemal zaujem a spolocnosti sa na PC zacali venovat 'serioznejsim veciam'.

 

K NHL a FIFA... posledne co som vydrzal hrat viac ako pol dna boli tusim z roku 2002, alebo tak nejak. Potom islo furt o tu istu hru, len zmenili statistiky. Naposledy som pustal 2007, a dalej ako do menu som nesiel. Akoze, aby mi menu nabehlo v 640x480 povazujem za riadnu uchylacinu...

Naozaj neviem ci ma zmysel vypichovat hry, ktore maju dlhodobo na PC hodnotenie okolo 6/10.

ProEvoSoccer... no konverzia z konzoly. Opacne sa tiez nedeju zazraky... vacsina pokusou konvertovat uspesne PC hry do konzoloveho sveta nedopadli najlepsie. (Napr RA1),

 

hral si Warhawk?

Videl som par videi, a nevyzeralo to ze by to moc presahovalo PC tituly.

Konzole len teraz objavuju to, co na PC funguje uz par rokov - online gaming. Ty si v prdeli z jednej vlastovky, a ja neviem co skor :)

 

Ci si zahram arkadovy Battlefield 2 (seria, ktora vytvorila styl, ktory kopiruje Warhawk... originalita :) )

Ci si dam realistickejsi Operation Flashpoint, resp. Armed Assautl.

Ci si zahram jednu z XY MMORPG (WoW, Eve Online, Guild Wars, Ultime Online, LOTR Online....)

Ci si zahram nejaku strategiu (SC, C&C, W3)... pripadne nejake custom mapy tychto gamesiek (napr. W3 - Dota)

Ci si zahram nejaku mindless akcnu strielacku - Seria Unreal Tournament, Quake 3 Arena, Quake - Enemy Teritories

Ci si zahram nieco taktickejsie - CS, Call of Duty.....

 

A mozem pokracovat... A vsetky tieto hry maju funkcne komunity, ktore sa zgrupuju na roznych strankach, forach. Vytvaraju mody pre tieto hry.

 

Na konzoly teraz prichadza online gaming. Napriklad vam tam zavitali na PC notoricky zname serie ako Call of Duty, alebo Unreal Tournament. Radim otestovat, aby si zistil na com PCkari ficia uz pomaly 10rokov (prve UT vyslo v 99).

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

originalitu

ako napr. spomínaný Patapon, LocoRoco (LocoRoco Cocoreccho!), Exit, Echochrome, LittleBigPlanet, Okami, EyeToy games

 

práve jackrabitt-a som myslel

ono plošinovky sa nechytili na PC hlavne kvoli tomu, že sú stavané na gamepad

medzi moje orvé patrí NIGHTS, kt. hrám aj teraz a ostane raz a navždy srdcovkou

 

viem, že PC je základom pre online games a zákl. majú silný,

no poukazujem na, že aj konzoly dobíjajú toto "zakázané" územie

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

ja som si s nadšením pár rokov dozadu zahral Earthworm Jimm na PC, to bolo pôvodne naprogramované tuším pre 16 bitovú Segu. : )

 

na kvalite to nestratilo.

 

a spomínam si, že na Sege som si zahral viac slušných plošinoviek - Pitfall, Warlock. všetko sú to však hry, ktoré prejdeš, odložíš a je to.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Valčik,

ty si mal MegaDrive?

 

inak ani Jimm-a som moc nemusel

zo Sonica-a som bol hotový a doterz som, len musí byť robený, že máš cestičku a po nej ideš

akonáhle je full3D, stráca svoju atmošku

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

nemal, ale na sídlisku sme mali vo vchode chlapíka, ktorý to potajomky za 100,- SK na týždeň požičiaval. : ) občas sme sa teda s bráchom zložili a mastili sme, vtedy som ešte nemal ani 286ku a hry sme hrávali na osembitovom atari 800 XL, oproti tomu bola Sega iné kafe.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

tomassi tu mas zoznam len par kvalitnych originalnych pc hier

abuse (arkadovka s pouzitim mysi - vyborna vec)

alone in the dark (z neho vychadzali vsetky hry typu resident evil a silent hill)

dune 2 (zaklad vsetkym realtime strategii - ktore na konzole doteraz nedotiahli do hratelnej podoby)

loom (adventura, kde si vsetko robil pomocou hudobneho nastroja..ziadne klikanie, ci prikazy open a podobne)

worms (myslim ze netreba predstavovat)

populous (prva hra na boha, ktorej napad okopirovalo kopec dalsich - black & white napr)

monkey island (adventura, v ktorej si aj bojoval, a to za pomoci slovnych urazok)

sim city (stavba mesta, ktoru doteraz asi nik neprekonal)

dungeon keeper (postav si vlastny dungeon plny potvor a bud ich panom)

 

a takto by sa dalo dalej pokracovat, az na par vynimiek vsetky kvazi originalne hry na konzoly uz boli nejak spravene na pc...

jedine co je na nich mozno originalne je vyuzitie par prvkov k ovladaniu...

ale jedinu fakt originalnu hru co som videl bolo myslim este na ps1 arkada s grafikou uplne jednoduchou, ktora ale mala svet tvoreny podla hudobneho cd ake si tam vlozil..

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

No k tym ukazkam mozem povedat ze styliticky pekne, ale zas skoncim pri tom, ze ide o herny styl ktory mi proste nesedi. :lol:

 

Ja si zas potrpim na ine veci

:)

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

OK

hry majú svoju originalitu, hlavne MonkeyIsland bol na jednicu (MonkeyMolester ma vždy dostane)

no a teraz povedz, že tie hry nevyšli na inú platformu, pretože tie čo som napísal ja sú exkluzívne tituly

až na OKAMI, to teraz vyšlo na Wii-čko

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

no sak prav na

worms, escape from MonkeyIsland, AITD,

som myslel

 

a ďalšia vec je byť originálny vtedy a byť originálny teraz

ďaľší ukazateľ, že PC sa zaseklo a nevytvára nič nové

 

hry tlačia dopredu podľa mňa iba PS a možno nejaké PC

no ostatné sa točí kol dokola z X-Crapu by som si zahrala asi len GoW

ale aj ten vyšiel aj na PC

Nevravím, že Maria by som nezahral, ale Nintendo zarába peniaze už 20 rokv na tom istom

 

najväčší problém momentálnych hier je vtom, že

hru ktorá vyťaží PS3 na 80%, na XBOXe nespustíte ani v "renderovacom" móde. A to by multiplatformové firmy ako EA, alebo krvčky z CAPCOM u - neuniesli. A preto ide karavána stále tempom najpomalšej billovej ťavy.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

tomassi

Zas generalizujes na plosinovky. Tie su na PC mrtve.

 

Exlusive PC - Spore -

:)

 

hru ktorá vyťaží PS3 na 80%, na XBOXe nespustíte ani v "renderovacom" móde. A to by multiplatformové firmy ako EA, alebo krvčky z CAPCOM u - neuniesli. A preto ide karavána stále tempom najpomalšej billovej ťavy.

To zas kecas :lol:

Zajdi na nejaku XBOX fan-site, a docitas sa presny opak. Pritom podla toho co citam v recenziach je rozdiel medzi XBOX a PS3 nulovy. :)

 

Okrem toho, toto by moc nemalo trapit PC svet. Napr. Crysis, ktora bola exkluzivne pre PC z toho dovodu, ze ziadne konzola by ju nebola schopna utiahnut v pozadovanych detailoch. (toto su slova samotnych tvorcou).

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Xboti toho nakecajú

sak sami Mrkvosofťáci hovoria, že táto konzola nieje stavaná dlhodobo a už pripravujú ďalší Xbox

PS3 je stavaná dlhodobo (preto aj B-Ray)

je to ako vianočný stromček na ktorý vešiaš ďlšie vešiaky(hovorím o SW a nie HW ako u X)

Crysis2 optimalizovaný pre PS3

 

a ešte niečo

Špičkové procesory dnešnej doby /vrátane CELLu/, rozdielna filozofia architektúry. Súper. Aplikácia, ktorá svojimi komplexnými výpočtami, brutálnym zaťažením pamäťoveho systému, zničí každý mikroprocesor. Termodynamický chaos elektricky vodivých materiálov.

 

Intel Itanium 2, in-order single core CPU, slabinou je FSP /front side bus/ iba na 200Mhz, teda relatívne slabšia pamäťová priepustnosť, spotreba 500 wattov. AMD X2 Dual core Opteron, out-of-order, vyladený integrovaný pamäťový radič v CPU, spotreba 300 wattov. Intel Clovertown, out-of-order, dva dvojjadrové Xeony, vyššia pracovná frekvencia, rýchlejšia FPS, lepšia pamäťová priepustnosť, spotreba, spotreba 330 wattov. SUN Niagara 2, 8 jadrové monštrum, excelentná pamäťová priepustnosť, spotreba 450 wattov, výborná škálovateľnosť. CELL, in-order, heterogénna architektúra, 8+1 jadier, testovaná bude konfigurácia s dvoma CELLmi, Blade server, skvelá priepustnosť do lokálnej SPE pamäte aj do UMA XDR, spotreba 285 wattov. Verte mi, hanbim sa za to čo tu teraz píšem. Toto je hanebne stručná charakteristika, ktorá ignoruje počet spracovaných inštrukcii, manažment TLB, kešiek, atď atď.

 

Obrázok

 

Ftip je v tom, že vám tu nechcem ukázať aký je CELL enormne výkonný, s báječnou architektúrou, ako bonus - nizka cena a spotreba. Inak in-order je "zastaralý" proces spracovania dát, síce lacný, ale ide o technológiu "prekonanú" a menej "výkonnú". Tie úvodzovky sú tam preto, lebo CPU v PS3ke aj XBOXe je práve tohto typu. Hlavne z dôvodu ceny a jednoduchosti čipu, to však neznamená, že tí čo ich navrhali žerú seno, a nevedeli do čoho idú.

 

Pointa je v tom, že kompilácia tejto aplikácie na štandardné CPU prebehla bez väčších problém. Pri CELL však museli použiť ručne optimalizovaný kód. Výsledok je zjavný. CELL rozdrvil konkurenciu ako vši. Ak teda chlapi z Naughty Dog, alebo Insomniac games tvrdia, že "každý" spôsob programovania je rovnako dobrý, ale ručne ladený kód je najlepší, vedia čo hovoria. Preto ma nasierajú odfláknuté porty z XBOXu na PS3. Bohužiaľ, hru ktorá vyťaží PS3 na 80%, na XBOXe nespustíte ani v "renderovacom" móde. A to by multiplatformové firmy ako EA, alebo krvčky z CAPCOM u - neuniesli. A preto ide karavána stále tempom najpomalšej billovej ťavy.

 

Inak v grafe máte výsledok ako Blade servera /2xCELL/, tak aj výkon jednéhu CELLu /aka PS3/. To je ten tretí zľava.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

A ze nemas ani ponatia o com to pise? :lol:

lol krasne vystizne :)

 

tomassi, konzoly su stavane tak, ze v den uvedenia na trh su hardwarom vykonovo vacsinou rovne PC hw, alebo trosku popredu, do 3 mesiacov po uvedeni uz zaostavaju, a uz sa ten rozdiel len prehlbuje a prehlbuje

 

marketingove zvasty o tom aky je cell procesor vykonny bolo kopec, teraz ale najdes grafy a tabulky, kde je krasne ukazane ze ps3 nedokaze ani len vyuzit vykon samotneho cell procesoru, nema k tomu navrhnuty kompletny hw :)

a dalsia vec nieje o hw danej konzoly, ale co z nej dokazu vytazit

ak bude na xbox hra lepsia chytlavejsia, ale bude mat o par pixelov menej lebo by to nestihala mam to na haku ;)

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1)Z hladiska PC ide o neaktualny clanok. Kedze Itanium aj Opteron su dead. Aj mala FSB je historia. Moje Core2Duo ma frekvenciu zbernice 1.3Ghz :) Rovnako aj efektivita, spotreba je 65W, 65nm technologia :lol:

A to este nespominam vseliake finticky ako vypinanie nepouzivanych casti procesora. :)

 

2)

Inak in-order je "zastaralý" proces spracovania dát, síce lacný, ale ide o technológiu "prekonanú" a menej "výkonnú". Tie úvodzovky sú tam preto, lebo CPU v PS3ke aj XBOXe je práve tohto typu.

Aj PS3 aj XBOX pouzivaju tu istu architekturu. Ktora je aj vypoctovo menej efektivna ako sucasne desktop procesory.

 

Bohužiaľ, hru ktorá vyťaží PS3 na 80%, na XBOXe nespustíte ani v "renderovacom" móde.

Chlapik hovori o Xbox, nie o XBOX-360 ;)

Tam to sedi.

Pri 360 uz nie. Pozri si recenzie na GTA4, vsetky do jedneho konstatuju ze frame-rate problemy sa objavuju aj na PS3, aj na XBOX-360. Jedno tvrdenie vylucuje druhe. ;)

 

3)Z hladiska grafu mi chyba napr aka je efektivita pri 3-4 threadoch - pretoze to je asi maximalny pocet threadov co najdes v dnesnych hrach. Multithreading programovanie je momentalne este v plienkach. Je strasne malo kvalitnych nastrojov (prave v tomto ten tebou nenavideny microsoft robi najvacsie pokroky ;) ).

Ako som tu uz raz pisal, multithreading je furt strasny pain in the ass. (problem je ten, ze clovek ma strasny problem rozmyslat multithreadovo ;) )

 

Ten chart ukazuje vyuzite cellu v blade servery. Servery su prave idealne na multi-core procesory, lebo povacsinou spracuvavaju vela relativne malych uloh. A teda su schopne vytazit vsetky jadra.

Hry naproti tomu maju 3 zakladne, vypoctovo narocne operacie, Grafika - o ktoru sa stara karta, AI a Fyzika. Delit to dalej byva dost problematicke.

 

 

K rucnemu ladeniu... vzdy to skonci tam, to je pravda. 

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

no jo tak to dopadne, keď píšem o tom v čomsa dobre neorietujem

radšej zostanem pri hrách, kt. som videl, resp. hral :) :lol: :)

 

ak bude na xbox hra lepsia chytlavejsia, ale bude mat o par pixelov menej lebo by to nestihala mam to na haku

to vravím aj ja, lenže ako píšem

nevidel som nič okrem GoW, čo by som si na Xbox 1,5 zahral

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvorte si účet alebo sa prihláste, aby ste mohli písať príspevky

Ak chcete odoslať príspevok, musíte byť členom

Vytvoriť konto

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!

Zaregistrovať si nové konto

Prihlásiť sa

Máte už konto? Prihláste sa tu.

Prihlásiť sa teraz

×
×
  • Vytvoriť nové...

Dôležitá informácia

Táto stránka používa súbory cookies, pre zlepšenie používania stránok tohto webu. Pre viac informácií kliknite sem. Ďalšie informácie nájdete na stránke Zásady ochrany osobných údajov