Skočiť na obsah

Nokia

Odporúčané príspevky

Uz ste sli o 4tej na STK? VJelsave to tak je aj ked to kontrolujem otec este neodisiel. Vcera bol v krcme - ze mu mam vybrat auto lebo rano chce ist na STK.

 

 

STK ---- o 4 rano -ku....kde to sme do sukromnej firmy o 4 rano ---- normalne je ze sukromnika aj mna o 4tej rano zobudim a pride za mnou. Je to pritiahnute zaa vlasy --- ale ja neviem ci dnes v socialistickom zdravotnictve clovek s rakovinou musi stavat o 4 ci clovek s problemami chrbtice.

 

Ale na STK? 

 

Samozrejme normalnejsi idu do Rimavskej Soboty - kde sa stat nemusi. 

 

 

--------

 

Neviem ci chapete ci nie - stat si stale nieco vymsli ale zabezpecit to nevie. 

 

Najhorsie je to ze to ajtak funguje ako za socializmu - zaplatis uplatok a prejdes - ale ludia aj maju na vyber - kolega nedava uplatky - da si skontrolovat a opravit auto potom ide na kontroly. Nechce davat uplatky im neda.

 

Skoro 5 hodin otec nevstava - dostal rozum pospi si a pojde do Rimavskej soboty?

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Co s tym ma zas stat? STK robia sukromne firmy, tak co a preco by tam mal zabezpecovat stat?

Nadavate tu vsetci na socializmus, ale ak je niekde v sukromnom sektore problem tak stat nevie zabezpecit? On to ma riesit? Ved chcete zit v kapitalizme, tak co sa stazujes?

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Podavam co mi povedal otec. Mala byt dalsia STK v Revucej, neschvalil ho nejaky statny urad,lebo malo aut.

 

Auta tam za 30 urobia vnoci, ci rano - proste nechas im tam odparkovane auto za 30 - a ked budu mat cas ti ho skontroluju. Na duhy den si pren prides.

 

Stymto asi isto nema nic docinenia stat.

 

Keby to bola volna zivnost -- tak by si ti ludia mozno aj castejsie nechali overovat stav svojho vozidla - vravim mozno a isto by to bolo lacnejsie.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 3 mesiacmi...

jeden zaujímavý článok o prototypoch áut, ktoré v Československu od tridsiatych rokov až po koniec československa ako takého boli fajn, na úrovni, novátorské - ale nikdy neboli z kdejakých, niekedy čudných a niekedy politických dôvodov realizované ...

 

Neúspešné prototypy z Československa

 

aké frajerské škodovky sme mohli mať už v sedemdesiatych ... :)

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 3 týždňami...

Moje vysnené auto je stará T603, prerobená tak, aby sa na nej dalo aj úsporen jazdiť (asi na plyn), ale je to nereálne, lebo je to tak staré auto, že by sa mi asi po ceste rozsypalo a súčiastky na to drahé a neviem, či by sa dala prerobiť na plyn.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 5 mesiacmi...
  • Pred 4 týždňami...
  • Pred 1 mesiacom...

tak opäť raz zacitujem sám seba...

ja som od minulého týždňa vozím na takejto Honde
 

celkovo som zatiaľ spokojný, neviem ako budem auto hodnotiť po pár rokoch, ale momentálne to vidím tak že by som bol ochotný rovnaký model kúpiť aj potom ako zoderiem toto.

 

toto platí stále, s džezíkom som spokojný trvale. :thumbsup:

 

ale pred pár týždňami sa začal na firemnom parkovisku objavovať takýto Civic, a ja som sa asi zamiloval ;)

  • Pridať bod 1
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 1 mesiacom...

tak by ma zaujimalo

kto sa tu na akom aute vyvaza, ake ma auto, ake je jeho auto snov, ake je jeho planovane auto atd :lol:

Momentalne Daewoo Racer ale netvrdil by som ze sa vyvazam. Na taky luxus nemam peniaze, musim ho mat bohuzial kvolim zlym spojom cez vikendy a statne sviatky. Takze vacsinou stoji a nastartujem ked je to ozaj nutne.

Planovane asi len rovnaka rachotina (napr. skoda favorit) co si mozem zo svojho platu dovolit.

Auto snov by mal byt SMART fortwoo. Malicke prakticke vsade sa mesti a vacsinou chodim sam maximalne dvaja takze mi vobec neprekaza ze je dvojmiestne ale jeho cena je taka ze v mojom pripade to ostava fakt len v rovine snov.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

V sobotu som nevidel cyklistu - nevidel som ho - ak som ho mohol vidiet som si ho neuvedomil.

 

odbocujem na stopke do lava - pre domnou bolo jedno auto co preslo krizovatku - ja som tam ostal,lebo boli blizko dve auta co sli po hlavnej. Bud vtedy prisiel ten cyklista - ako prechadzali tie dve auta, ci tam stal skor. A nevidel som ho koli mojmu A stlpiku. Potom sli dalsie auta z oboch smerov, kontroloval som ich oproti tiez nebolo ziadne auto - len to co odchadzalo odo mna. Boli tam este fizly. Oni sledovali prichadzajucich do krizovatky.

 

Proste presli dve auta - dalsie som mal pod kontrolou - videl som ako rychlo sa pribliziju - na jednej strane boli fizly tak aj spomalovali.

 

Vosiel som do krizovatky - a o chvilu som mal pred sebou cyklistu - toho som nevidel ci nevnimal? Nevedel som o nom. Ok som ho zazrel som skocil na brzdu - mi nieco ukazoval  - bol nahnevany - ja som len obranne zdvihol ruky. Potom sa pozrel smerom na fizlou - a mi ukazuje aby som mazal.

 

Som sa vratil na tu krizovatku - lebo som nechapal ako sa to mohlo stat. Nevidel som toho cyklistu - pozeral som sa do lava do prava - presli dve auta - neviem kedy tam dosiel na krizovatku. A ze som ho nevidel - je mozne kvoli A stlpiku.

-------

 

On tam na tej krizovatke stal dlhsie. Ale ako som sa ja dostal narad som ho zrejme nevidel kvoli A stlpiku. Lebo o fizloch vedel. ja som tam tiez stal. Najprv mi zanadaval(gestikoloval) - ja som ho nepocul - len som to tak citil - ale hned sa pozrel aj na fizlov - vedel ze tam su(preto si myslim ,ze tam stal dlhsie) - potom po dvoch sekundach ho to preslo a mi ukazal aby som mazal.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Ja neviem - ja som prichadzal do krizovatky ,ked predomnou stalo cervene auto co odchadzalo od stopky. Sledoval som auta aj fizlou. Cyklistu som si nevsimol. Ja aj zrejme cyklista stal aspon pol minuty(ci patnast sekund) ked po hlavnej sli dve  auta. Nevedel som o nom. Nevidel ho. Ci si ho neuvedomil. To je tazko teraz povedat. Ked som ho zazrel som hned skocil na brzdu - auta ci aj fizli mi v tedy boli ukradnuty. Mna soklo ,ze tam bol - jeho ja, ale zas nebola to situacia ,ze by som ho mal na kapote - o pol sekundy ak by sme obaja sli by tam bol.  Zastali sme obaja - mi ukazal aby som siel  - on nemusel cuvat aby mi uvolnil cestu.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Autá dominujú cestám! Za posledné desaťročie sa aj strojnásobili. Už sa ani nedá poriadne bicyklovať všade hustá premávka. Ja som nebol ten cyklista o ktorom sa hovorí ale podobných situácií bolo veľa a hlavne v posledných rokoch.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 1 mesiacom...

tak, Džezíka som vymenil za Civica, a už tri týždne sa vozím na tomto

post-2793-0-98411400-1469226039_thumb.jpg

s autom zatiaľ spokojnosť, a z motora 1.8VTEC som doslova nadšený :thumbsup: ten sa japonským inžinierom fakt podaril. čo sa im nepodarilo, je "nápoveda radenia", neviem kto to programoval, ale asi nebol celkom pri zmysloch, lebo keby som sa mal riadiť tými svietiacimi šípkami hore/dole, tak by som jazdil s trvale podtočeným motorom... a motoru ktorý sa z otáčok doslova teší, by bol hriech tie otáčky nedopriať :lol:

  • Pridať bod 3
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

čo sa im nepodarilo, je "nápoveda radenia", neviem kto to programoval, ale asi nebol celkom pri zmysloch, lebo keby som sa mal riadiť tými svietiacimi šípkami hore/dole, tak by som jazdil s trvale podtočeným motorom... a motoru ktorý sa z otáčok doslova teší, by bol hriech tie otáčky nedopriať :lol:

Hentieto blbosti by som zakazal, ludi to uci jazdit len na spotrebu, bez ohladu na zivotnost motora. Hlavne v japonskych atmosferach, ktore zboznuju, ked sa tocia (jednu mam doma ;) ) 

Prajem nech hondicka dlho sluzi a vela stastnych km ;)

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

no, a pritom ten systém reálne neušetrí nič. pretože keď palubný komp prepnem do režimu zobrazenia okamžitej spotreby, tak či jazdím s kvaltom ktorý v tej chvíli považujem za optimálny, alebo tam je zaradená rýchlosť ktorú mi "odporúča" systém, čísla spotreby paliva sú identické...

neskúsený vodič môže mať pri radení podľa "nápovedy" spotrebu dokonca vyššiu. lebo ak pri jazde s hlboko podtočeným motorom potrebuje potrebuje prudšie zrýchliť, a nepodradí pri tom, tak motor, než sa zoberie z nízkych otáčok, si vypýta viac paliva...

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Také isté má aj vedúci len svetlejšia farba. A 30 ročné karburátorové bez akejkoľvek elektroniky, rozdrbaný rozdelovač, skáču otáčky, trhá motor, v kabíne hluk a vôňa benzínu... To je jazda. Ja o hentakom niečom ani nemôžem snívať.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Moje uvahy o aute sa presunuli  k Subaru Outback,   laka ma bezpecnost a spolahlivost.


a este k elektromobilom,   myslim ze sa prave prelamuje hranica.  A uz sa ukazuju aj dalsie vylepsenia  bateriek smerom k rychlejsiemu nabijaniu a vyssej  kapacite.

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

  • Pred 2 mesiacmi...

Ajaj, koniec legendy...

 

Ford ukončil po 91 rokoch výrobu vozidiel v Austrálii

Z výrobnej linky závodu Broadmeadows v Melbourne dnes zišiel posledný model Falcon XR6. O prácu tak prišlo 600 zamestnancov závodu.

Falcon bol kedysi najobľúbenejším modelom v Austrálii. Ford od roku 1960 vyrobil v krajine približne 3,5 milióna Falconov, ale len pár z nich šlo na export.

 

Replika Ford Falcon z filmu Šialený Max, aj vďaka tomuto filmu sa stali Falcony tak populárne

 

post-2-0-80586600-1475837135_thumb.jpg

 

 

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvorte si účet alebo sa prihláste, aby ste mohli písať príspevky

Ak chcete odoslať príspevok, musíte byť členom

Vytvoriť konto

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!

Zaregistrovať si nové konto

Prihlásiť sa

Máte už konto? Prihláste sa tu.

Prihlásiť sa teraz
×
×
  • Vytvoriť nové...

Dôležitá informácia

Táto stránka používa súbory cookies, pre zlepšenie používania stránok tohto webu. Pre viac informácií kliknite sem. Ďalšie informácie nájdete na stránke Zásady ochrany osobných údajov