Jump to content

Nakupovanie cez internet, eBay


bad_guy
 Share

Recommended Posts

aký vtipný giggs :P :)

 

nie nie, pravda bude kdesi tu :

Najlepšou "rákoskou" je asi peňaženka :)

 

Toto asi potrebuješ

 

- všetky nákupy boli schválené rodinnou radou :)

- x rokov sme vynechali vianoce a darčekovanie, všeobecne v najbližšej rodine, s mamou, bratom, ani v súkromí, jednoducho to boli raz za rok alebo za dva jedna dve veci na seba, prípadne nejaká kniha, a vždy, čo bolo potrebné, aj to trikrát prežuté,

- a x rokov domácnosti - zrazu kdečo zostarne, minie sa, zničí sa, a potrebuje náhradu ... :agree:

- a po zapekacej mise nejakej podobnej túžim už nespočetne rokov, ani nepoviem koľko, mám len malú z jenského skla, a keďže na objednanú je 25 rokov záruka, nie je to až taký nezodpovedný nákup, bude aj pre budúce generácie :)

 

- jednu radosť som si urobila, ani neviem po koľkých rokoch, o tom som ešte nepísala, keď to nafotím, hodím do príslušnej témy :)

 

preto už práve na čas dosť aj kníh, nič, čo nie je akútne, ... toto nakupovanie bolo momentálne u nás ako vlna - zmietlo nás to všetkých, jednoducho sa veci minuli, dozreli, už chýbali, potrebovali obnoviť, alebo len urobiť radosť ... :)

 

online netreba behať po obchodoch, čo neznášam, a práve by som ani nezvládla, zo zdravotných dôvodov, a dnes som akosi skončila, keď príde aj misa, bude všetko na svojom mieste, na čas ... dúfajme, že sa už nič nepokazí a neminie ... : )

 

a okrem toho v príslušnej téme kdesi ja odrádzam ľudí od nákupov na splátky, žiaľ v zamestnaní som videla priveľa zúfalcov splátkujúcich a úverujúcich do nekonečna, neznášam splátky a úvery :niee: :)

Link to comment
Share on other sites

ja nakupujem cez net jak besna...je to take..easy :zubiska: kurier uz chodi k nam jak na klavir..nakupujem vsetko do kozmetiky cez nabytok, domace spotrebice, hracky zo sexshopu, hodinky, oblecenie....zatial mam dobre skusenosti klop klop.../ten debilny uhlikovy filter co mi neposlali dobry nepocitam/..aj teraz mam na ceste zo 2 zasielky a tusim sa neudrzim a kupim si nieco na seba...uz len mat tak bezodnu kreditku... :P

Link to comment
Share on other sites

nie je problém si na to zvyknúť, a hlavne keď niekto nemá rád putovanie po obchodoch, plandanie sa za košíkom v Tescu ... podľa mňa sa tam nakúpi viac hlúpostí, než v špecializovanom obchode online :)

 

a ešte ma jedujú obchody, ktoré nedopravujú veci kuriérom, ale na poštu ... aj také ešte sú, boli to dva obchody z čiech, tu sa dostať na rad na pošte a k balíku je hrôza.

Link to comment
Share on other sites

mne najnovšie nosí balíky z pošty poštový kuriér (žiaľ, nie všetky a neviem zistiť, podľa čoho ich na pošte rozdeľujú), ale je to úžasné - príde mi ráno SMS, že mám balík a číslo na kuriéra, zavolám kuriérovi a balík mi pekne donesie do práce...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

tuším som sa naposledy zapovedala, že už nič, nič ... ale dnes prišiel nový katalóg cellbesu, a bola tam jedna vec, ktorej obdobu som si zamietla už na jeseň, hoci už vtedy bola aktuálna, ... a namojdušu po tomto už končím :innocent:

 

a keď to ide, vyberám kuriéra, doprava poštou domov je zvyčajne o približne euro lacnejšia, ale kedy ako spoľahlivá ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nechcela som svoju skúsenosť s nakupovaním cez internet opisovať v prvom návale zlosti,

ale teraz, keď už zlosť, či ľútosť pomaly nahrádza apatia, už sa mi píše trošku ľahšie ...

 

Keď si môj starý fotoaparát povedal, že slúžil už dostatočne dlho a akékoľvek ďalšie pokračovanie odmietol,

objednala som si cez internet foťák nový ...

... ale veru, tiež som mohla stúpiť do niečoho iného ako vstúpiť do vzťahu s Talkive s.r.o. Bratislava. :ermm:

Doručenie fotoaparátu v dostatočne krátkom čase po objednávke bola posledná pozitívna skúsenosť s Talkive. Neskôr už fotoaparát oveľa viac cestoval, akoby slúžil svojmu účelu.

Závada fotoaparátu od začiatku spočíva v tom, že ho nedokážem bezproblémovo zapnúť. Po prvej reklamácii sa mi fotoaparát vrátil s poznámkou, že funguje správne a reklamácia je neopodstatnená. Mne sa ale podarilo fotoaparát "sfunkčniť" až po desaťnásobnom /!/ zapnutí a o pár hodín neskôr nenaskočil dokonca ani po dvadsaťnásobnej snahe zapnúť ho. Putoval teda späť. Po dvoch týždňoch sa fotoaparát vrátil "domov" s poznámkou autorizovaného servisu oprava závady objektívu, ale žiaľ, niekde na trase opäť došlo k záhadnému zlomu a doma fotoaparát opäť vykazuje tú istú vadu. Opäť som ho starostlivo zabalila a vypravila na spiatočnú cestu s tým, že odstupujem od zmluvy a žiadam vrátenie kúpnej ceny. Jasne, že moju žiadosť zmietli zo stola akoby som od nich žiadala preplatenie cesty na Mesiac.

Pár obrázkov som predsa len nafotila a môžem povedať, že obrázky sú veľmi pekné, takže ja sa foťáku zbaviť nepotrebujem, chcela by som len "maličkosť", aby fungoval tak ako má. Predsa ... jediná možnosť zapnutia fotoaparátu zapnutím ho do siete a potom nutnosť chodiť po okolí iba so zapnutým fotoaparátom, pretože inak už "neprehovorí" sa nedá nazvať funkcia bez závad. Navyše, batéria si o tomto spôsobe fotenia určite "myslí" svoje a keby mohla, určite ma nakope do zadnice!

Chronologický popis, ako som si tento "zázrak užívala" ...

05.3.2013 Doručenie zakúpeného fotoaparátu

11.3.2013 Zaslanie späť – prvá reklamácia

25.3.2013 Doručenie údajne bezchybného fotoaparátu

26.3.2013 Zaslanie späť - druhá reklamácia

11.4.2013 Doručenie údajne opraveného fotoaparátu

12.4.2013 Oznámenie mailom, že fotoaparát opäť opravený NIE JE

15.4.2013 Odoslanie fotoaparátu späť - tretia reklamácia

Netuším, či by som sa dopátrala k nejakému riešeniu cez ŠOI /keď som si prezrela ich stránku, tak si myslím, že skôr nie/, alebo či by mi pomohlo video umiestnené na You Tube, aby "autorizovaný servis" videl, ako "bezproblémovo" fotoaparát funguje, a aby mi ukázali kde robím chybu, keď už ani len nedokážem stlačením jediného "cuflíka" zapnúť úplne obyčajný fotoaparát.

Služby Talkive s.r.o. Bratislava teda ja už určite  NIKDY nevyužijem!

Momentálne nemám peniaze, nemám fotoaparát, ale začínam mať peknú hromádku korešpondencie. :bezradny:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Skus kontaktovať priamo autorizovany servis vyrobcu foťaku. Aj keď firmy ako talkive maju zrejme tovar zvonku (šedy dovoz) a nie je od oficialneho distributora. Niektori vyrobcovia maju ale medzinarodnu zaruku takže je jedno odkiaľ pochadza. Za skušku nič nedaš.

Ono väčšina tych najznamejšich vyrobcov ma servis v minimalne každom krajskom meste. A nie je preto nutne tovar reklamovať u predajcu, da sa priamo v servise (za predpokladu že plati to čo som pisal vyššie).

Link to comment
Share on other sites

Včera som si "prehodila" pár slov s pánom z autorizovaného servisu ...

... môj foťák zatiaľ k nim nedorazil, ale v súčasnosti SA diagnostikuje v zahraničí, v českej zemi. :hmmm:

Mala som pocit, že  problémov s fotoaparátmi majú akurát dosť, ale na priamu otázku som priamu odpoveď nedostala; pánovi sa to podarilo veľmi zdarne zahovoriť a ja som sa už neskôr k tomu nevracala.

Pred mesiacom, keď som bola ešte poriadne nabrúsená, asi by som bola pri rozhovore hodne bojovne naladená, :vynadaj:  úsečná a ironická, teraz to bol skôr rozhovor vedený v takom ľahšom tóne.

Pán sa vyjadril, že tak cca o týždeň by som foťák už mohla mať doma, na čom som mu kontrovala, že ak fungovať opäť nebude, tak oni ho budú mať späť oveľa skôr ... :)

Už pri prvej reklamácii som požiadala Talkive o odkaz na servis vo svojom bližšom okolí, kde by som si "odkráčala" a "rukolapne" ukázala ako "bezproblémovo" foťák funguje, ale bolo mi oznámené, že žiaľ, musí to ísť vždy iba do BA. Zatiaľ som si poštovné stále hradila sama, ale pri tejto tretej reklamácii mi bolo navrhnuté, že v prípade potreby to môžem zaslať kuriérskou službou na ich náklady. Ale to bolo až po zaslaní :ermm:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Že by som už konečne mala pokoj s reklamáciami?!

Keď som po niekoľkých týždňoch od reklamácie fotoaparátu od Talkive nedostala žiadnu odpoveď, poslala som mailom dotaz, kedy by som sa mohla dočkať opraveného fotoaparátu.  Prvá odpoveď zhruba po dvoch dňoch bola, že fotoaparát ešte stále blúdi svetom, ale asi o ďalšie dva dni ma prekvapili mailom s informáciou, že aj napriek tomu, že ešte stále nemajú informáciu čo fotoaparátu vlastne je, mi navrhujú,  aby som si vybrala z ich ponuky ďalší s tým, že preplatok mi vrátia pri preberaní zásielky. Pravdepodobne predpokladali, že sa fotoaparátu chcem zbaviť, a už len preto aby som s nimi čím skôr skončila akýkoľvek kontakt, tak si vyberiem výrobok v najnižšej cenovej kategórii.  Určite som ich /a snáď príjemne/ prekvapila, keď som si po dosť dlhom zvažovaní a predovšetkým po "porade" s rodinnými príslušníkmi vybrala fotoaparát o "radu vyššie" s tým, že rozdiel v cene /cca 55€/ doplatím pri prebratí. Fotoaparát už "dorazil", dokonca cena bola mierne znížená a ja teraz dosť napäto očakávam, ako SA tento zázrak bude chovať v najbližších dňoch.

 

Aj napriek tomu, že môj nákup cez internet sa v podstate hádam skončil dobre, myslím, že cez Talkive už nebudem nakupovať nikdy viac. Je niečo úplne iné môcť vadu "rukolapne" v kamennej predajni ukázať a iné predražovať cenu výrobku reklamáciou - posielaním poštou.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Na ich obranu (nie len Talkive, ale aj ine eshopy bez kamennej predajne), predajca o reklamacii nerozhoduje. Oni ho len posielaju ďalej do servisu. O uznani/neuznani rozhoduje servis. S tym treba pri nakupe cez internet ratať, že môžu vzniknuť vydaje pri reklamacii. Hnev zakaznika si ale samozrejme zliznu obchody, aj keď s tym nič nemaju.

Link to comment
Share on other sites

nuž, ja som svoj prvý foťák kúpila v kamennom obchode, a keď sa pokazil, podarilo sa mi ho vyreklamovať až na druhý pokus (až keď som trochu pokričala)... prvý krát mi ho vrátili s tým, že v záručnom liste nie je napísané číslo (vypisoval ho predavač a ten by mal vedieť, čo tam má byť a čo tam byť nemusí) a číslo na štítku na foťáku je zmazané tiež (no čo čakajú po 18 mesiacoch používania?) výsledok - vraj pokus o podvod, ha-ha... to som išla priamo do servisu, na radu obchodu, vraj to bude rýchlejšie... keď sa mi foťák vrátil, rovno som ho odniesla do obchodu, nech si reklamáciu poriešia oni, zdvihla som trochu hlas a za 30 dní som mala peniaze naspäť... takže si nemyslím, že by to bola špecialita len e-shopov

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

súhlas s tým, že sa hnev vrhne na prvý styk so zákazníkmi, ale to je všae tak, kde sú klienti v kontakte priamo ...
ale dokonca v kamenných obchodoch som sa stretla s väčšou neochotou vybavovať reklamáciu, než v online - ako bolo tu už známe moje  extempore s mojou prvou čítačkou ... ale online reklamáciu som vybavovala len raz ...

tento online obchod komunikoval, páni za telefónom boli na stránke pomenovaní, vyfotení, v komunikácii s nimi nebola chyba

 

chyba bola v prístroji, a zakaždým ho posielali do Prahy, kde mala táto značka servis ... všetko to bolo na dlhé lakte, mali 30 dní na opravu a vybavenie reklamácie, to dodržal aj servis, aj obchod, lenže trikrát, a servis v podstate neurobil nič, aby chybu našiel ...

dokonca od nich prišiel hneď na prvýkrát výpis z opravy, kde napísali, že vymenili batériu a že prístroj je "poškodený a poškriabaný " ... po týždni používania mojej vytúženej čítačky na mňa takéto praktiky - toto sme si pekne vydiskutovali s pánmi, cez ktorých online obchod reklamácie šli, a napísala aj do druhej a ďalšej reklamácie, že takéto podvodné praktiky si vyprosím ... a táto veta sa už viackrát neobjavila ...


s online obchodom bolo všetko ok, dokonca stále je, už som od nich nakupovala odvtedy menšiu vec, a s komunikáciou som spokojná stále, dokonca mimoriadne, až ma prekvapili ... servis v Prahe bol nanič.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aby som ukončila moje skúsenosti s nákupom cez internet ... nový fotoaparát mi už hovorí:

Som tu vždy k tvojim službám, moja pani! :smile2:

 

Po tých problémových prvých dvoch mesiacoch by som asi už mohla povedať, že som spokojná. :agree:

Ak by som sa ešte vyjadrila k reklamáciám ... po nákupe v kamennej predajni pri osobnej reklamácii sa môže stať, že sa človek neudrží, zvýši hlas, alebo použije aj tvrdšie slová. Pri nákupe cez internet, a teda pri tomto spôsobe reklamácie je vždy dostatočná časová rezerva na premyslenie si odpovede, prvotný poriadny "náser" sa dá "rozchodiť", a tak reklamácia môže prebehnúť trošku "kultúrnejším spôsobom" /aj keď neviem, či vždy s priaznivým výsledkom!/ :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Máte už niekto skúsenosti s nakupovaním nejakých pracovných veci, oblecenia a topanok cez internet? Objednával si takto už niekto? Lebo minule som natrafil na jednu stránku kde sa mi zapacila pracovna kombineza a bola tam za celkom dobru cenu. Najprv som váhal či sa do toho pustit ale nakoniec som si to cez internet objednal. Bol som zvedavy ako mi to pride a čo mam urobit, ale ta kombineza mi prisla za dva dni kurierom domov okolo jednej poobede a kombineza mi sedela. Takže ja po tej prvej skusenosti som celkom spokojny. ***

Ďakujem za všetky odpovede, majte sa 

Link to comment
Share on other sites

Máte už niekto skúsenosti s nakupovaním nejakých pracovných veci, oblecenia a topanok cez internet? Objednával si takto už niekto?

keby si trochu namiesto pastnutia reklamy najprv pozrel, či tu téma o nakupovaní cez internet je, zistil by si, že je, milý František, a že tu má takmer každý dlhoročné skúsenosti s nakupovaním kdečoho cez internet, aj oblečenia a topánok, ani nemusia byť pracovné.

 

to mi pripomenulo, že tento mesiac som ja nejaká rozšupnutá, teda za posledný cca mesiac, celé mesiace si dávam pozor, nič nič, ... a už mi teraz jeden za druhým došli tri malé balíčky, a ešte jeden čakám, ten bude väčší a pre viac členov rodiny, samé topánky a oblečenie - tak to som vážne zvedavá, čo budeme posielať späť ... najradšej mám, keď netreba posielať nič ..

ale potom už pauza, vážne ... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

ehm, o mne už kolegyňa celkom vážne prehlasuje, že keď mi za týždeň neprídu aspoň 3 balíčky, ani sa to za týždeň neráta... preháňa, samozrejme... :D

minulý týždeň mi prišli kabelky a ešte jeden balíček s drobnosťou do domácnosti, tento týždeň mi prišli knihy (na tie som už skoro aj zabudla) a tým nateraz končím...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ach jaj, keby zrusili aukro, tak mozno aj nieco usetrim... pravda, ja sa sustredujem vacsinou na knihy a ine tlacoviny + specificke muzealne predmety

a este musim otravovat kamarata v Cechach, aby som usetril na postovnom

Link to comment
Share on other sites

veľmi dlho som zháňala taký malý príručný skladací stolík, ku kreslu, k sedačke, na jedenie, na nejaké prácičky pri pozeraní tv ... lebo ináč sakramentsky dostáva na frak  biely koberec, pri stolíku - teda medzi stolíkom a sedačkou, a to je hrôza ... vytláčať silou mocou rodinu s drobnými prácami či krajcom chleba som nikdy nerobila, ani nemienim, po zmene na podlahe je stolík ale nutnosť : )

 

no a dnes som otvorila mail s blbôstkami, a prvé, čo mi ponúkali, bol skladací stolík k sedačke ...

no neobjednaj to ... -_-

 

edit.

a odvtedy jedna malá objednávka od Klingel

 

edit.

a ešte jedna ... skvelé bezcukrové džemy s pomarančom a zázvorom ...

 

:innocent:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Klingel :)  poznám, som ich vernou zákazníčkou a zatiaľ s ich tovarom mám veľmi dobré skúseností.. väčšinou si objednávam u nich oblečenie:  blúzky, tričká, svetre,  šaty,  ale aj trojkomplet: top, sukňa, sveter... sú to kvalitné vecí pekne vypracované, aj s veľkosťou sa viem trafiť.... pred Vianocami som objednala aj peknú kávovú súpravu, dezertné taniere a šálky na čaj.. naposledy mi prišla od nich dobierka včera,  elegantné sako smaragdovej farby.

kabelky si objednávam   tu: Mondoitalia :) http://www.mondoitalia.sk/sk/  zatiaľ som bola stále spokojná...nákup v pohodlí, rýchlo a super.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

a práve som si objednala topánky ... tak som zasa zvedavá

a to som pred mesiacom sama sebe hovorila, že už nič, práve som upratala polku skrine a vyhádzala vrece kdečoho, čo som už roky nenosila ...

no nič,  ... zabite mňa -_-

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Additional information you can see at Privacy Policy