Jump to content

Nakupovanie cez internet, eBay


bad_guy
 Share

Recommended Posts

medzi inym mam skusenosti aj s mall.sk- zatial dobre. kedze sklad maju v logistickom parku kde pracujem aj ja tak vsetci moji znami ma prosia ci by som im to nevybral ked objednavaju- usetria na postovnom a balnom. takze skoro denno- denne mam napchate auto vecami od tenisovych lopticiek cez spacaky az po dvd prehravace.

Link to comment
Share on other sites

nakupila som vsetky darceky cez internet, vacsinu v gorile, za dva dni dali celu objednavku dokopy, poslali sms, nech sa dostavim, teraz idem odtial, super personal, vsetko slo frisko, ma to jedinu chybu, ze sa pri nich neda parkovat... ale trochu som lamentovala a hned ma vybavili, este aj kolac som dostala, nech si zavriem usta :)

Link to comment
Share on other sites

neplánovane som využila nakupovanie cez internet v tento týždeň, niečo sme nutne potrebovali zohnať, nemuselo to byť okamžite do vianoc, ale ťažko k zohnatiu.

 

informovala som sa v piatich online obchodoch, v jednom mi odpovedali behom druhého dňa, že tovar nemajú na sklade, a už ani mať nebudú, výrobca prestal s výrobou.

v druhom mi v deň objednávky večer ponúkli niečo ako náhradu, lebo objednaný tovar už nemali na sklade.

 

dva online obchody vyzývali spýtať sa najprv mailom na tovar, mail odoslaný, dodnes neprišla od nich odpoveď.

 

jeden online obchod objednávku potvrdil behom dvoch minút od objednania: mail o potvrdení 13:22

o 13:26 prišiel mail, že tovar je pripravený na vyexpedovanie.

13:50 mail od prepravnej spoločnosti, že ho majú a na nete je možné sledovať jeho cestu. na druhý deň poobede bol tovar doma.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nechcem im robiť reklamu, ale aspoň tie, ktoré boli ok ... ten, kde mi prakticky okamžite ponúkli náhradu, bol alic.sk, a ten, ktorý behom pol hodiny mali tovar zabalený a odovzdaný prepravnej spoločnosti, je necitame.sk.

ešte funguje lacne nakupy, aj v podstate príjemná telefonická komunikácia s lacnenakupy.sk,

tie ostatné obejdnávky som už vymazala odvšadiaľ, takže tie obchody ani neviem, niečo bolo v NR, niečo v ZA, a neviem kde ešte ... len podotýkam, že odpoveď od nich neprišla napriek tomu, že vyzývali na mailovú otázku od zákazníkov, neprišla dodnes :)

Link to comment
Share on other sites

tiež som si objednal darček pod stromček...prišla odpoveď, že moju objednávku dostali...prešlo sedem dní a nič,Vianoce sa blížili, tak som tam zavolal, " líná huba holý neštestí" a dozvedel som sa ,že tovar nemajú a najskôr mi ho pošlú 27.12.

Tak som zrušil objednávku najprv telefonicky, potom mailom a objednal v Košicoch..... 23.12 dorazila UPS a ja som mal pod stromčekom krabičku :tanec: .

Bol som dosť nezvózny, mohli a slušnosť káže oznámiť mi, že to nemajú, aby mi dali čas kúpiť to niekde inde, najmä,ak sa niečo objednáva pred Vianocami....

Link to comment
Share on other sites

Dúfam že mi poradíte. Dňa 24.10 som si objednal z internetového obchodu túto hračku http://plysak.sk/644...o-30cm-v-pyzame . Na objednávku mi prišla faktúra ktorú mám zaplatiť do štyroch pracovných dní, a tak sa aj stalo zaplatil som. Na svojej internetovej stránke majú k tomuto produktu napísané že dodacia doba je 4-6 týždňov. Keď sa blížil už dátum konca dodacej doby tak som in napísal mail v ktorom som sa informoval že kedy mi bude daný tovar dodaný. Napísali toto -

tovar macko usko nam pride az teraz pred vianocami, nakolko v mesiaci oktober neboli spélnene podmienky limitu na odber od zahranicneho licencneho dodavatela.

Dobre tak som čakal, že mi tovar dodajú pred Vianocami alebo ma budú informovať že mi príde až po Vianociach. Nestalo sa tak, tak som im písal dňa aj 22 aj 23.12 kedy mi konečne tovar dodajú, neodpovedajú a telefóny kontakt aby som im zavolal nemajú. Čo mi poradíte ? Keby sa nejednalo už o zaplatený tovar tak by mi to bolo jedno.
Link to comment
Share on other sites

Toto je presne dovod preco velmi nerad platim za tovar dopredu, pokial nejde o overeny e-shop, kde viem, ze mi ho aj behom par dni poslu.

Aj ked to vyjde trochu drahsie, dobierka to isti.

 

Inak, dva krat som si nechal poslat nejaky tovar z Hamburgu a bolo zaujimave, ze na dopravu na Slovensko bolo treba maximalne 4 dni, dorucenie v ramci nasej republiky trvalo, ak som sa o to nazaujimal sam, minimalne dalsich 6-8 dni. Holt, Slovenska posta je na dorucovanie expresnych zasielok macher.

Link to comment
Share on other sites

pred vianocami bol plný net sťažnosťami na internetový obchod ... biga ? tuším tak sa volal, stratili sa aj s peniazmi, nedvíhali telefóny, a dávali si platiť dopredu, a potom zbalili švestky a zmizli.

 

u tejto plyšákovej firmy je podivné už to, že v kontaktoch nemajú uvedený telefón.

všetko je to možno len omyl, nemusí to veľa znamenať, ale je to podivné.

 

dopredu platím len u martinusu, je to rokmi overená firma, dobierka nie je stopercentná istota, ale aspoň nejaká, zatiaľ sa mi tento spôsob oplatil.

Link to comment
Share on other sites

Elfant ... ja tiež radšej kupujem na dobierku, no tovar čo som hladal som v inom eshope nenašiel ... tak som nemal inú možnosť...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Práve som objednala rohovú gavčovú súpravu z ČR, po obdržaní zásielky podám krátky report. :smile3:

 

Sedacia súprava došla v dohodnutom termíne s dodávateľom, je pekná s poťahovou látkou podľa vlastného výberu, praktická, bez závad, vyplatená a celkovú spoluprácu hodnotím na 1* :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ahoj, kvôli lepším cenám (výrazne) by som si chcel kúpiť hodinky z netu, ale neviem, ako by som to mal riešiť, keby sa mi v konečnom dôsledku trebárs nepáčili - veď je rozdiel fotka a reálny vzhľad na ruke, že.. Niekde som sa dočítal, že tovar z netu sa dá do týždňa vrátiť, ale bolo tam aj niečo o pôvodnom a neporušenom obale, a to pri hodinkách, ktoré si chcem vyskúšať, len ťažko zaručím... Ako to teda je?


(konkrétne z http://www.dobrehodinky.sk ak je to dôležité)

 

Link to comment
Share on other sites

Pri nakupe z netu plati 7 dňova lehota vratenia bez udania dôvodu (s vynimkou tovaru, ktory sa neda vratiť napr. z hygienickych či inych dôvodov, tovar na mieru atd.). Služi prave na to že to pred kupou nemaš možnosť tovar vidieť, ošahať si ho, vyskušať.

 

Zakon pritom nepozna nič take ako že to musiš vratiť v neporušenom obale. Neporušeny musi byť akurat samotny tovar. To si len predajcovia radi davaju do podmienok, ale oporu v zakone to nema žiadnu. Veď ako sa da čokoľvek vyskušať bez vybalenia? Logika nepusti.

Normalne to môžeš tyždeň nosiť a potom poslať späť (samozrejme bez viditeľneho poškodenia hodiniek). Peniaze (s vynimkou poštovneho) ti vratia.

Link to comment
Share on other sites

Zakon pritom nepozna nič take ako že to musiš vratiť v neporušenom obale. Neporušeny musi byť akurat samotny tovar. To si len predajcovia radi davaju do podmienok, ale oporu v zakone to nema žiadnu.

 

toto mi pripomenulo moju minuloročnú reklamáciu čítačky. písala som o tom v príslušnej téme o čítačkách ... ale toto je o tej neporušenosti ... a reklamácii a vrátení tovaru :

 

už po prvýkrát, hneď, ako som ju dostala ako novú, behom troch dní sa vracala prvýkrát na reklamáciu - veľmi slušní páni na telefóne, vysvetlili sme si, poslali reklamačný protokol, čítačka po troch dňoch odišla na opravu.

po mesiaci konečne reklamácia akože vyriešená, čítačka sa vrátila, len sama, bez priložených dokladov, bez záručného listu, všetko, čo vyžadovali a čo som im poslala, zostali kdesi ...

ale nezabudli poslať dvojstranový, ihličkovou tlačiarňou s nemenenou páskou tlačený a x krát okopírovaný sprievodný list o oprave : výmena batérie. stav výrobku, používaný, poškriabaný.

myslela som, že ma uchytí.

po troch dňoch išla milá čítačka na druhú záručnú opravu, s kópiou správy o oprave, s tromi výkričníkmi vyžltené a zdôraznené nehorázne klamstvo o poškriabaní a stave po použití, a dostali napísaný stav aj do reklamačného hárku: stav nepoškodený a nepoškriabaný ! .... a zavolala som aj pánovi na telefóne, že takéto manévre si vyprosím, nebudem škriabať svoju vytúženú novú čítačku a po troch dňoch, keď sa len nabíjala, použitá rozhodne nemôže byť.

 

na druhý krát už v správe žiadny stav poškriabaný nebol ...

rovnako, ako nebol ani na čítačke ani po tretej reklamácii ... dostali ju späť čistú a nepoškvrnenú ...

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, kvôli lepším cenám (výrazne) by som si chcel kúpiť hodinky z netu, ale neviem, ako by som to mal riešiť, keby sa mi v konečnom dôsledku trebárs nepáčili - veď je rozdiel fotka a reálny vzhľad na ruke, že.. Niekde som sa dočítal, že tovar z netu sa dá do týždňa vrátiť, ale bolo tam aj niečo o pôvodnom a neporušenom obale, a to pri hodinkách, ktoré si chcem vyskúšať, len ťažko zaručím... Ako to teda je?

 

:) hodinky slúžia, zdobia, dotvárajú osobnosť... bolo by fajn vidieť ich na vlastné oči, ošahať si ich, vidieť ako pristanú..

keďže je to doplnok, ktorý nekupujeme často, bolo by fajn dať si záležať pri výbere..

asi by som zašla najprv do predajne, popozerala , či majú tam aj také, aké by som mala vyhliadnuté na nete, vyskúšala si ich ... a ak by som si ich nemohla dovoliť kúpiť kvôli cene(výraznej) , tak by som si ich objednala a dúfala, že ani po x-krát ..by som sa s nákupom cez net nesklamala, nereklamovala

inak o reklamáciach tu je podstatne všetko už podrobne popísané

veľa zdaru :smile2:

Link to comment
Share on other sites

naposledy mi prišli tento týžden nejaké „handry“, minule som dokonca objednávala topánky, a furt som bola spokojná... základom je dobre prečítať popis, rozmery, veľkosti... a samozrejme vždy existuje možnosť vrátť tovar, s ktorým z nejakých dôvodov nie si spokojný - dokonca niektoré e-shopy rovno posielajú aj taký návratkový formulár...

samozrejmostou je, za vracias tovar neposkodeny, nenoseny, nepouzity, ale žaden seriózny obchod neočakáva, že ho vrátiš v absolútne nepoškodenom obale - ak chceš niečo vyskúšať, musíš to minimálne odbaliť

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Neviem ci tu je takato tema,ak ano nech to admin spoji :) Nedavno som cital clanok v sme.sk nakup cez eBay.Zaujalo ma to lebo este nikdy som takto nenakupoval.Keby ze si chcem cez eBay nieco kupit a maju to napriklad v Australii alebo v Japonsku ci USA neviete kolko by ma stalo postovne? Ci to zalezi od toho ci je to UPS alebo Fedex? A ako je to z reklamaciou? V kazdom state maju zaruku 2 roky ako u nas?

Link to comment
Share on other sites

nemusi to byt fedex ci UPS...kopec predajcov posiela beznou postou...ja platim nejake 1-2 dolare za postove z thajska kde si kupujem tricka...kazdy predajca ma ine postovne a kopec predajcov neposiela na slovensko

a so zarukou to je osemetne...u malych predajcov by som moc so zarukou dlhsou ako pol roka rok, necakal...urcite nedostanes 2 roky ako u nas...casto ale staci napisat co mas za problem, poslat tovar spat a oni ti poslu novy...

vsetko zalezi od predajcu, treba si pozriet jeho hodnotenia...boja sa zleho feedbacku ako cert kriza, tak vela z nich sa snazi

Link to comment
Share on other sites

A aj ked je to nejaky oficialny obchod, zaruka je tiez rozna. V roznych statoch je rozna legislativa (s vynimkou statou EU kde je rovnaka), takze zaruka nemusi byt taka ako tu.

 

Postovne zavisi pd sposobu dopravy a od hmotnosti/velkosti tovaru. Pri vyssej cene nakupu je potom este k sume treba priratat pripadnu dph a clo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

presviedčam sama seba, že to s predvianočným nakupovaním nemá nič spoločné, ale vlastne ani nemá. nerobíme vianočné nákupy a darčekovanie už dlhé roky ... len sa zbehli veci a potreby a zopár výhodných ponúk, a ešte niečo pre potechu ducha a oka ...

takže posledné dva týždne využívam online obchody asi tak, ako za posledné dva roky celkom iste nie ...

nový sporák, grilovacia panvica v akcii od mall.sk

náušnice s polodrahokamami, ktoré ma oslovovali dobré dva týždne, až sa mi podarilo ťažko horko ukoristiť posledné kusy, po mne tam zostala nula kusov na sklade ... e-kameny.cz

posteľná bielizeň a plachty z výpredaja posledných zásob za skvelé ceny - vyprodejskladu.eu

zopár kúskov šatstva na doplnenie šatníka - cellbes.sk

- to je posledný týždeň ...

a predtým mesiac knihy .... z gorily a kosmasu ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

už by som mohla prestať, vážne.

začnem si dávať po prstoch. posteľné prádlo nanovo vypredajskaldu.eu

zapekací hrniec, ktorý mi našla Hellé, nech jej pámbožko oplatí na deťoch, v noci o jednej sme tu dumali, ktorý, jeden krásnejší a lepší ako druhý, nakoniec švédska značka a hrniec tu : http://www.litinove-nadobi.cz/hrnce-a-pekace/litinovy-hrnec-5-5l/ - ale odpove´d ešte neprišla, tak neviem neviem ... : (

a plechy do nového sporáka, a uteráky z výpredaja cellbes.sk, presne farby, aké používame, a akosi sme vybehli z uterákov, už som uvažovala, kam ich pôjdem kupovať, ...

nemáte niekto rákosku ? :(

Link to comment
Share on other sites

Najlepšou "rákoskou" je asi peňaženka :)

Nie si násť-ročná, aby si musela mať všetko na čo si spomenieš.

Toto asi potrebuješ a pokiaľ si zodpovedná a nekupuješ hlavne na splátky, tak je to hádam ešte "oki". :smile2:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Additional information you can see at Privacy Policy